Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

davic sanoi:
nojoo, niin vähän arvelinkin :) US Storesta demon latasinkin ja ihan kokeilun arvoiselta peliltä vaikutti...
Minkälainen peli on kyseessä? Flipperiltä kuulostaa mutta mitä tyylilajia edustaa?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Timppa78 sanoi:
Minkälainen peli on kyseessä? Flipperiltä kuulostaa mutta mitä tyylilajia edustaa?
Lähin vertailukohde lienee kännyköistä tuttu Matopeli, mutta ei kummiskaan. Flipperiä Snakeball ei ole kyllä nähnytkään.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ei sitten tullut Dark Mistiä... :( Everyday Shooterin lisäksi se ainut originaali PS Store -peli, jota odottelen innolla.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mites tuo ostaminen toimii?

Mulla on OP Visa Electron mutta kokeilin pistää tiedot ni sano että ei kelpaa, olen pistäny verkkopanksita "verified by visa".
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

ReMix sanoi:
Mites tuo ostaminen toimii?

Mulla on OP Visa Electron mutta kokeilin pistää tiedot ni sano että ei kelpaa, olen pistäny verkkopanksita "verified by visa".
Se toimii siten, että vaihdat pankkia, esim Nordeaan, Osuuspankin kortti ei taida ollenkaan käydä (Elektroni) siis
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Timppa78 sanoi:
Se toimii siten, että vaihdat pankkia, esim Nordeaan, Osuuspankin kortti ei taida ollenkaan käydä (Elektroni) siis
Ei sitä aina tartee pankki vaihtaa. Kuhan avaa vain uuden tili ;)
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Riabo sanoi:
Ei sitä aina tartee pankki vaihtaa. Kuhan avaa vain uuden tili ;)
totta, mutta jos vaihtaa pankkia samalla ni siellä on sitten melkovarmasti aina rahaa, toisin ku mulla :D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Jep, minä olin yksi niistä harvoista, jotka saivat ladattua Snakeball -pelin 7.95 (vai oliko 6.95) hintaan. Pelinhän oli tarkoitus aiempien viestien perusteella ilmestyä vasta ensi viikolla.

Noh juuri latasin ja asensin: Aikarajoitettu trial versio \o/

Kaiken huipuksi pelistä löytyy nappi, mistä voi ostaa _kokonaisen_ version samaan hintaan, mitä siitä jo maksoin.

Noh, odotellaan oikeaa julkaisua ja toivotaan että saan sen kokoversion ladattua samaan hintaan download listin kautta. Aikamoista sekoilua PSN:n päästä kuitenkin...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Storeen ilmestynyt ilmainen Super Stardust HD Demo & Upgrade.

Juuri latailen snakeballia uusiksi download listin kautta (katsokaa ylempi viesti). Editoin kohta tapahtuiko muutosta.

EDIT: Jees, trial versio vieläkin. Tulikos tuo SB nyt ees jo kunnol storeen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kannattaa tuo SS HD:n demo ladata, jos on pelin jo ostanutkin. Tuo mukanaan vanhaankin peliin DualShock 3 -tuen, mahdollisuuden valita omat musat taustalle ja verkkokaupan, jossa tosin vasta mainostetaan tulevia maksullisia laajennuksia.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Oliver sanoi:
Kannattaa tuo SS HD:n demo ladata, jos on pelin jo ostanutkin. Tuo mukanaan vanhaankin peliin DualShock 3 -tuen, mahdollisuuden valita omat musat taustalle ja verkkokaupan, jossa tosin vasta mainostetaan tulevia maksullisia laajennuksia.

Sama toiminnallisuus tuli viime tai sitä edellisellä viikolla, jos latasi maksetun pelin download listiltä uudestaan.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Wiggers sanoi:
EDIT: Jees, trial versio vieläkin. Tulikos tuo SB nyt ees jo kunnol storeen?
Käsittääkseni ei, pitää ladata pelinsisäisen kaupan kautta.


ja sanotaan ny täälläkin, eli brittiläisiä (tai britti accountillisia) arcade-räiskintöjen faneja hemmotellaan (tai ei hemmotella, riippuu miten paljon pelille lämpeää) The Club pelin demolla. Eli jos PS3:lta löytyy UK-käyttäjätili ja pitää vähän vähemmän realistisesta räiskinnästä, kannattaa laittaa demo latautumaan. Peli ei kyllä sovellu kaikille, varsinkaan jos tykkää alkaa vertailemaan sitä täysin erityyliseen, joskin kontrolleiltaan hieman samantapaiseen Gears of Wariin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

* Folklore - Fear in the Night-lisäpalikka
* Devil May Cry 4-traileri

aika laiha saldo, DMC4 trailerista huolimatta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Minä haluaisin vain tietää että missä helvetissä Super Puzzle Fighter viipyy. Jenkkistoressa ollut saatavilla jo ikuisuuden. Aika maltillinen olen ollut tähän asti eurostoren kanssa, mutta kyllä tässä alkaa kärsivällisimmiltäkin jo hermo mennä. Mikä helvetti siinä on, että SCEE:n puolella mitään ei tapahdu, vaikka jatkuvasti joka paikassa muistutetaan ja itketään Euroopan storen huonoudesta? :mad:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Itsekin odotan kyseistä peliä, mutta ehkäpä se viimeistään tulee kun uusi Street Fighter 4 saapuu PS3lle :rolleyes: Nyt voikin rauhassa keskittyä jo hyllyssä oleviin peleihin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ja sais tulla se High Velocity Bowling! Meni eilen niin perseelleen toi real life keilaus, josko tää menis paremmin...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Sonyhän ei tietty näinä hiljaisina viikkoina voi EDELLEENKÄÄN julkaista sitä StNaN Everyday Shuutteria Euroopassa, olisivat nimittäin täydellisiä ajankohtia vähän tuollaisen nichemäisemmälle julkaisulle, saisi kaiken mahdollisen huomion, kun porukka ei himoitse jonkun pian julkaistavan Warhawk päivityksen tms. perään. :mad: Tässä lykkään sen ostoa USA Storesta (mikä vaatisi vähän säätämistä, mitä ei ny eikä ikinä jaksais), kun ajattelen, että kyllähän se sitten seuraavalla viikolla julkaistaan täälläkin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Vinnie sanoi:
* Folklore - Fear in the Night-lisäpalikka
* Devil May Cry 4-traileri

aika laiha saldo, DMC4 trailerista huolimatta.

itse sanoisin taas toisinpäin, tosin en pääse tuosta vielä nauttimaan enen kuin ne hemmetin kortit saapuvat tänne euroopan kamarille :<
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Vinnie sanoi:
* Folklore - Fear in the Night-lisäpalikka
* Devil May Cry 4-traileri

aika laiha saldo, DMC4 trailerista huolimatta.
Tuliko Snakeball myös nyt, ainakin itse vasta sen nyt huomasin, vaikka 27.12 näyttääkin julkaisupäiväksi?!
taitaa olla muuten täysi peli, vaan nettipeli puuttuu. Se ilmeisesti ostetaan pelin sisältä
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Itsellä ainakin Snakeball on toiminut 27.12 lähtien, kun latasin sen sieltä demo-osiosta. Koko peliltä vaikuttaisi omiin silmiin kun ei mitään aikarajoitteita tai mitään. Johtuiskohan siitä kun yritin sitä ladata silloin 20.12 kun se oli 0.00e hintainen hetken aikaa.
Nettipeliä en ole jaksanut kokeilla.
Pelin valikoista löytyy 2.95e hintainen Team-mode.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom