Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mä olen nyt viikkotolkulla kironnut sen PAINin perään täällä. Jos ei ensi kerralla tule niin sitten teen jenkkitilin ja ostan sieltä.
Älä ammu, jos muistan väärin, mutta Pain taitaa tulla vasta maaliskuun puolella.

Totta kai siellä on varmasti aivan pirun hyvät syyt ja selitykset tällaiseen mutta sapettaapa kuitenkin. Olen kumminkin aika pitkään säästellyt itseäni jenkkitilin hankkimiselta, mutta kohta alkaa olla enemmän kuin lähellä.
Lokali... Okei, tuohon ei usko enää vanha Lassekaan. Bisnesnäkökulmasta näkisin asian siten, että mitä pidempään PSN:ssä julkaistavan pelin ilmestymistä venyttää, sitä isommaksi userbase (ja sitä kautta potentiaalisten ostajien määrä) kasvaa. Tosin en tiedä, ovatko markkinamiehet ottaneet laskelmissaan huomioon niitä, jotka yksinkertaisesti menettävät mielenkiintonsa suhteettoman pitkäksi venyneen odottelun vuoksi.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kyllä se demo Euroopan Storeihin tuli jo aikaa sitten, mutta _Suomen_ Storesta se jostain syystä edelleen puuttuu. En tiedä, auttaako esim. fi-hotline [ät] nordiskfilm.comille maukuminen.
Mau'uttu on ihan puhelimen välityksellä ja tietääkseni sanomaa on viety eteenpäin SCEE:lle.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Älä ammu, jos muistan väärin, mutta Pain taitaa tulla vasta maaliskuun puolella.

Piti tarkistaa, että muistinko ite väärin. Kyl siellä povataan että helmikuuksi tulisi :( En sitten tiedä, onko jossain virallisesti uutisoitu sitä venymään maaliskuulle ja ei ole tuonne päivitetty. Ei taitaisi siinäkään olla eka kerta.

Noh, katsellaan. Toisaalta eihän tuo suuri homma olisi tehdä sitä jenkkitiliäkään. Vika on ennemminkin korvien välissä. Sama kun jotkut tykkäävät käydä Hesburgerissa McDonald'sin sijaan :o
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Piti tarkistaa, että muistinko ite väärin. Kyl siellä povataan että helmikuuksi tulisi :( En sitten tiedä, onko jossain virallisesti uutisoitu sitä venymään maaliskuulle ja ei ole tuonne päivitetty. Ei taitaisi siinäkään olla eka kerta.
High Velocity Bowling on samaisten sivujen mukaan tulossa marraskuussa 2007. Ite en usko noihin fi.playstation.comin päivämääriin alkuunkaan.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Latasinpahan niinkin hienon demon kuin Lost Planet Online Demon. Ei mitään hajua mikä peli, mutta ajattelin kokeilla, kun kerran vielä onlinessa voi pelata. Ja paskat, 30 yritystä yhdistää peliin ja joka kerta failed.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Latasinpahan niinkin hienon demon kuin Lost Planet Online Demon. Ei mitään hajua mikä peli, mutta ajattelin kokeilla, kun kerran vielä onlinessa voi pelata. Ja paskat, 30 yritystä yhdistää peliin ja joka kerta failed.

Mäki kävin siellä abbout 20 minsaa rämpyttelemässä, enkä päässyt. Servuja kyllä riitti mutta aina pukkasi jonkun errorin. Ainakin kolmea, neljää erilaista näkyi. Kerran pääsin pelihuoneeseen asti, mutta ilmeisesti hosti idlasi tai jotain, kun ei odottelusta huolimatta mitään tapahtunut. Ajan hidasta kulkua korosti joku valopää, mikä raiskasi pianoa mikki auki aikansa kuluksi.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tällä kertaa Store ylitti itsensä:

Haze Boss Speech Trailer
Conflict: DO Dev. Diary#4 Trailer

That's all folks. :eek:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Jättävät varmaan isoimmat pommit Homeen. Tällöin pakotetaan ihmiset sinne ihmettelemään tarjontaa...

Itse odottelen vieläkin: musiikki, elokuvat, sarjat... Kohta on iPod, AppleTV hankittuna ja siinähän Sony saakin ihmetellä (potentiaalia olisi, tekniikkaa olisi, mutta kun ei niin ei) miten ne näin uskollisen asiakkaan onnistuivat mennettää...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Odotin joitakin demoja, esim. tulevasta Condemned 2:sta, mutta kuten jo todettiin, ei niin ei.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Taitavat valmistautua isompaan remonttiin...
Japanissa taidetaan vaan ottaa eurooppalaisten vaivalla koodaama ja testaama järjestelmä suoraan käyttöön, joten siellä riittää aikaa päivittää sikäläistä Storea harva se päivä. ;)
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

mä päräytin orkkis twisted metallin postiin tänään, toivottavasti tämä nihkeys johtuu tosiaan siitä että homen portit olisivat aukeamassa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

aivan. Mä en ole ees koko Homea sen tarkemmin jaksanu fiilistellä enkä kyl ees ihan satavarmana ees tiedä mitä kaikkea se tuo tullessaan mutta kaipa se ihan kiva lisä on:D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

"Your credit card information could not be updated.

Please try again in a few minutes."

mitäköhän mun pitäis tehä..???
odotin pari päivää mut tuli taas tää sama...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

V*tun SCEE ja mikä onkaan!

Kaksi vaivaista traileria! Ja varsin huonoja sellaisia! En tiennyt, itkisikö vai nauraisiko kun kävin äsken katsomassa Storea.

Pitää varmaan kohta lähettää sähköpostia sinne ja kysyä, mikä oikein mättää. Amerikan Storeeen tulee joka viikko 10 kertaa enemmän tavaraa kuin Euroopan Storeen. E - P - Ä - R - E - I - L - U - A!

Ja mitä me ollaan saatu siitä vastineeksi? Ei mitään! Meitä huijataan vielä enemmän, kun pyydetään PS3:sta kiskurihintaa (n. 500 ) kun se meren toisella puolella maksaa vain noin 299 .

En muuten valittaisi, mutten halua alkaa kikkailemaan luottokortin kanssa tuolla Amerikan Storesta. Demoja ja trailereita yms. tulee latailtua Amerikan Storesta, mutta PSN - pelit ostan Euroopan Storesta... siis ostaisin, jos niitä tuotaisiin Euroopan Storeen!

Kuinkakohan monta kuukautta olen odottanut High Velocity Bowlingin tulemista? Emt, varmaan noin 5 - 6 kuukautta, mutta eipä ole ko. peli tullut vieläkään Euroopan Storeen.

Pitää varmaan kohta ladat PixelJunk Monsters lievittämään raivoani, kun Amerikan Storesta ladatun demon perusteella kyseessä on varsin leppoisa ja mukava pikku - strategia peli. Ja yllätys, yllätys! Peli on jo ladattavissa Euroopan Storesta :eek:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom