Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Toimiiko PS3:n WWW-storesta ladatut demot yms. PS3:lla? Kokeilin yhtä demoa, mutta PS3 ei tunnista tiedostotyyppiä (xpd). Pitääkö tiedosto olla jossain tietyssä kansiossa?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Toimiiko PS3:n WWW-storesta ladatut demot yms. PS3:lla? Kokeilin yhtä demoa, mutta PS3 ei tunnista tiedostotyyppiä (xpd). Pitääkö tiedosto olla jossain tietyssä kansiossa?
Tuo on PSP:n Store, ei PS3:n Store. Ja jotta nuo toimisi PSP:llä, tarvitsee ne ladata Windows XP:llä tai Vistalla jossa on tuolta saatava palikka asennettuna.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

ääh sekuaa pää. Tein tuola EntroPay sivulla itelleni tollasen visa kortin se pelittää hyvin usa storessa mutta jostain syystä en saa sitä toimimaan tässä suomen storessa tulee vain teksti "The credit card information is not valid" mistähän mahtaa johtua kun minusta laitan samalla lailla tiedot kun usa storessa. Ois vain kiva päästä osteleen singstarsiin ja guitar heroon lisää biisejä. Oisko mitään neuvoja??
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Pitää varmaan kohta ladat PixelJunk Monsters lievittämään raivoani, kun Amerikan Storesta ladatun demon perusteella kyseessä on varsin leppoisa ja mukava pikku - strategia peli. Ja yllätys, yllätys! Peli on jo ladattavissa Euroopan Storesta

Niinpä. Olin tuota katsellut jonkin aikaa jo eurostoressa mutten viitsinyt sokkona ostaa. Tänään sitten sain väännettyä jenkkistoreen tunnukset ja otin sieltä tuon demon ja yhden kokeilun jälkeen ostin sitten eurostoresta kokoversion. Myisiköhän nuo täällä enemmän jos olisi enemmänkin noista pikkupeleistä demoja?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tuo on PSP:n Store, ei PS3:n Store. Ja jotta nuo toimisi PSP:llä, tarvitsee ne ladata Windows XP:llä tai Vistalla jossa on tuolta saatava palikka asennettuna.

Sain ladattua Pataponin demon ilman mitään windowsia.

Latasin FreeBSD:n tai MacOSX:n (en muista enää kummalla) Operalla sen pikkutiedoston ja kaivelin siitä wgetille urlin, josta hain sen itse demopaketin. Demoa ei saa sellaisenaan siirrettyä PSP:lle, mutta demo oli ilmestynyt eurostoreen omaan downloaded files-listaani josta sen sitten sai haettua 'uudestaan' PS3:lla ja siirrettyä siitä PSP:lle.

Tiedä sitten oliko tuossa tuo wget-vaihe se oleellinen, että se ilmestyi tuonne download-listaan. Joka tapauksessa demo on nyt PSP:llä ja muutaman kerran pelattukin ja tilattukin koko versio (~22e kanadasta, videogamesplus.ca:sta).
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tiedä sitten oliko tuossa tuo wget-vaihe se oleellinen, että se ilmestyi tuonne download-listaan.
Ei ole. Riittää, että tallettaa sen pienen xpd-tiedoston. Tämä kikka toimii tosin vain PSP-pelien demojen kanssa. Tosin poikkeuksiakin löytyy. En muista, mikä demo se oli, mutta Download Listissä lukee vain jotain Not compatible with this product tms.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tänään tullut Sonyltä mailia. "Jopa 40% alennusta tässä kuussa." Mainoksessa mm. Everyday shooter, Pixeljunk: Monsters ja Skydiving.

Perhana kun tuli jo Everyday shooter ostettua. Pistää hatuttamaan se että tänne tulevat pelit kuukausia jenkkien jälkeen kalliimmalla hinnalla. Esim. Everyday shooter taisi olla kiitospäivänä 50% alennuksessa vain 5$.

Olikos tuolla storessa nyt sitten jotain tuotteita alennuksessa?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

No olipas kivat päivitykset taas joo... Hazen ja Conflict: Denied Ops trailerit, ei mitään muuta

Alkaa oikeesti jo pikkuhiljaa -TUTTAMAAN tällänen eurooppalaisten sortaminen.. "no eihän ne edes osta sieltä storesta mitään"... no niin ei ostetakaan kun ei oo mitään järkevää ostettavaa prkl
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joo, on kyllä käsittämätöntä miten kauan joitain nimikkeitä saa täällä Euroopassa odottaa :confused: Kyllä sen nyt jotenkin ymmärtää että lisenssoinneissa ja muissa maakohtaisissa jutuissa menee aikaa isojen ja laajojen pelien kohdalla, mutta ei h*lv*tti, että Pain:in ja High Velocity Bowling:in kanssa menee hermot! Jos ei ala seuraavassa päivityksessä näkymään, täytyypi tehdä sit tollanen "fake-luottokortti" ja ostella sit sillä jenkki-storesta noi pois... Hassuinta on se, että aina noita myöhästymistä selitellään lisenssointi ja uusien dubbausten ja teksitysten vaatimalla ajalla, mutta kummasti esim R&C:ToD jenkki-storesta lataamassani demossa oli ihan selvää suomenkieltä saatu mukaan pakettiin ja _silti_ sekin julkaistiin euro-storessa myöhemmin! :mad:

En enää usko edes että MGS4 julkaistaan samaan aikaan kaikkialla maailmassa (***ikuinen pessimisti***, kun kerta ei voinu japaninkielistä dubbausta saada muualle maailmaan tai edes enkku subeja japsiversioon), eihä se nyt voi onnistua jos jotain "pikku pelejäkään" ei saada millään tänne asti. Saatikka sit toi Rock Band touhu, en ala siitä edes paasaamaan...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kuinkakohan monta kuukautta olen odottanut High Velocity Bowlingin tulemista? Emt, varmaan noin 5 - 6 kuukautta, mutta eipä ole ko. peli tullut vieläkään Euroopan Storeen.

:
High Velocity Bowlingin latasin itse heti kun tuli jenkkistoreen! Jenkkistoreen on ihan helppo laittaa luottokortti tunnukset jos vain vanhempasi sen sallii! Lasku tulee Tyyliin: PLAYSTATION NETWORK: esim. 9.99$ ---- (jos summa olisi) 8.98. Laskun kanssa ei siis tarvitse saataa vain lasku muuttaa dollari summan suoraan euroiksi!

Se on helppoa! Sinuna kokeisilisin!:)

Jos ihmettelitte miksi ei ole kaikkia kirjaimia nappaimistossa niin olen gran canarialla ja taala ei ole aata
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

En muuten valittaisi, mutten halua alkaa kikkailemaan luottokortin kanssa tuolla Amerikan Storesta. Demoja ja trailereita yms. tulee latailtua Amerikan Storesta, mutta PSN - pelit ostan Euroopan Storesta... siis ostaisin, jos niitä tuotaisiin Euroopan Storeen!

Mikäs siinä niin pelottaa ostaa Jenkkien storesta? Hinnat halvemmat, parempi valikoima ja korttina käy vaikka Visa Electron, jos ei luottokortin tietoja halua laittaa.

Itse ostanut Crash 2:n ja Castlevanian ja mitäs ongelmaa tuosta tulisi. Tiliotteeseenkin tulee vain merkintä Playstation Network.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mites nämä alennukset oikein menee Euro storessa?

Muistan saaneeni sähköpostiin otsikon jossa puhuttiin aleprosenteista, mutta itse viestissä ei siitä sitten hiiskuttukkaan. Itse storessa en muista nähneeni yhtään mitään aletiedotteita/mainoksia . Siis euro storessa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mites nämä alennukset oikein menee Euro storessa?

Muistan saaneeni sähköpostiin otsikon jossa puhuttiin aleprosenteista, mutta itse viestissä ei siitä sitten hiiskuttukkaan. Itse storessa en muista nähneeni yhtään mitään aletiedotteita/mainoksia . Siis euro storessa.
Sama juttu.

Itse en ole kyllä nähnyt mitään hinnanalennuksia noissa ko. peleissä.

Paras juttu koko viestissä oli mielestäni se, että High Velocity Bowling tulee "kohta" Euro Storeen...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kai tässä on vähitellen aika lopettaa odottamasta tota shivering islesia tänne euro storeen.:mad: Millon se jo ilmestykään sinne Jenkkilään?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Storeen tullut seuraavaa:

flOw Expansion Pack - 2,95e
Guitar Hero 3: No Doubt Trak Pack - 5,95e
Shivering Isles Trailer
WipEout HD Trailer
Uncharted: DJ Shadow Trailer
The Pursuit of Happyness leffatraileri
Reign Over Me leffatraileri
Perfect Stanger leffatraileri
Graffiti theme

Notta tulihan sitä täytettä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Storeen tullut seuraavaa:

flOw Expansion Pack - 2,95e
Tämä lähtee ostoskoriin. Voi illalla chillailla. :) Ja ehkä Shivering Islesin traileri vihjaa, että se olisi LOPULTAKIN ilmestymässä myyntiin. (Ei sillä, että Oblivion olisi pelattu jo läpi, heh.)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom