Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Niin ja Store aukee vasta aamulla
näin liukuvakäsitteisenä miehenä, osaatkos kertoa meneekö yli aamukuuden tuo uuden storen avautuminen?

jos kerkeäis laittaa päivityksen valumaan ennen jobia. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Viime huollon aikaan aikaero oli 9 tuntia ja tämän mukaan se olisi nyt 10h ja kun huolto päättyy klo. 23 USA:n länsirannikolla niin taitaa aueta ysiltä meilläpäin.

Jotenkin tuntuu, että Suomi on ainoa maa koko pallolla, joka pyörittelee tuota kelloa keväisin ja syksyisin.

Eikös muutenkin MGO Beta ala toimia vasta 21. päivä? Ladata sen voi kyllä nyt, mutta se ei ala pelittää ennen 21.4.

Vissiin näin että serverit avataan silloin. Sen aikaa voi herutella valikoita, optionssia ja mahdollista offline-sisältöä.

Näytti päivitys tulleen. ~130MB valui.

Store tosiaan käynnistyi vauhdikkaasti kun ei tarvinnut erikseen selainta käynnistää. Tekstit vaan suht ohkoisia SD-ruudulla, mutta luettavaa ja Missing Image-ikoneja täynnä. Vaiheessa lienee...

Uutta ei hirveämmin (vielä?) näytä olevan. Tuossa tuoreimpien uusimmat.

Super Stardust HD Solo (Game Pack)
Dropkick Murphys (Game Pack)
Superstars Tennis Demo (Playable)
BC Rearmed Trailer
Lost Planet Trailer 2

Uutta Storea oli huomattavasti vanhaa helpompi käyttää. Noita kuvakkeita laitailtiin kuitenkin jonkin aikaa ja "missing image" tekstejä tuli sinne sun tänne. Eli viellä ei taida ihan täydellisesti Sonyn puolelta toimia tuo. Toivottavasti korvaavat nopeasti noita pikkuongelmiaan.

Toi Store näytti niin hienolta, että pikkuhiljaa alkaa toivoa itse käyttikseenkin jotain samanlaista grafiikkapäivitystä, kun nykyisillään se jää aika laimeaksi verrattuna Storen tyyliin, jonka ulkoasu reippaasti hienompi, kuten kaikki kuvia katselleet tietävät.

Kyllä on tosiaan huomattavasti smoothimpi käyttis Storessa nyt. Mukava selailla, mutta tosiaan alkukangertelua kuvien latautumisen kanssa.

Pistinpä Superstardust HD:t tulemaan, joitan uuttakin siihen sai ladattua.

Mitäs sisältää? Paljonko kustantaa?

Joku yksinpelipätkä, 3,95

Todella pieni filu, vissiin vain koodi tehtävien avaamiseen. Asenti itsensä heti latauksen jälkeen, eli ennen kuin ehdin itse peliä asentaa..

Hmm, latasin tuon stardust hd:n yksin peli lisäjutun, kone asensi sen mutta itse pelistä en löydä mitään lisäsisältöön viittaavaa kuten survival game modet isommat räjähdykset yms. Mistään en löytänyt mitään uutta :(

Hmm, latasin tuon stardust hd:n yksin peli lisäjutun, kone asensi sen mutta itse pelistä en löydä mitään lisäsisältöön viittaavaa kuten survival game modet isommat räjähdykset yms. Mistään en löytänyt mitään uutta :(

JOS vika on asennuksessa, ongelma korjaantuu kun poistat itse pelin ja lisäosan. Sitten lataat ja asennat kummatkin uudestaan download listin kautta (ensin peli, sitten add-on).

JOS vika on asennuksessa, ongelma korjaantuu kun poistat itse pelin ja lisäosan. Sitten lataat ja asennat kummatkin uudestaan download listin kautta (ensin peli, sitten add-on).

Kiitti neuvosta, yritän niin. Kerron sitten miten kävi. Onneksi ei ole kauhean iso filu, jaksaisi muuten latailla edes takas noita.

Kokeilin juuri tuolla tavalla kun sanoit mutta ei tullut mitään eroa, no en jaksa sen kanssa nyt pelleille pitää katsoa myöhemmin mikä on homman nimi

Viimeksi muokannut moderaattori:

justiinsa näin, mutta pelin uudelleen latauksen jälkeen pitää vielä käynnistää se peli, niin se lataa (153MB) päivityksen, jonka asennuksen jälkeen sitten lataat sen add-onin uudelleen, näin ainakin mulla toimi.

Onko tämä peli jo ostettavissa, siis eihän tää ole se PS1 versio?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom