Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Käytin hakua, mutta eipä tuottanut tulosta, joten laitan kysymyksen tänne.

Koitin siirtää OP:n Visa Electronilla rahaa PS Storeen, mutta kun se kysyy, että "haluatko siirtää xx PSN.. plaa plaa.. rahoja ei palauteta plaa plaa plaa" ja painan "Yes", niin tulee teksti "Funds could not be added to your wallet". Miksi se ilmoittaa tuota? Kortin tiedot on oikein, koska jos ne laittaa väärin, niin ei pääse näin pitkälle.


Kysypä kuitenkin vielä sieltä OP:sta. Minulle on kerrottu, että tuon Electronin pitäisi nykyään toimia paremmin kuin aikaisemmin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onkohan sulla Online-paketti sille tilille/kortille ?


Ei ole.

Piti vielä kaivaa verkkopankin viesteistä seuraavaa tekstiä, päivätty viime syyskuulle:

Nyt voit maksaa verkko-ostoksiasi OP-Visa Electronilla myös ilman Verified by Visa -palvelua. Tästä lähtien tarvitset verkko-ostosten maksamiseen vain kortin numeron ja voimassaoloajan sekä kortin kääntöpuolella olevan kolminumeroisen turvaluvun.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Funds could not be added to your wallet :mad: tollasta eilisestä asti tullu ja sampo electronia käytän mikä on tähän asti toiminu hyvin.onkohan sampossa vielä ongelmia vai onko toi uus surkea store (kyllä vanha oli parempi) vaan jumissa jotenki?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Funds could not be added to your wallet :mad: tollasta eilisestä asti tullu ja sampo electronia käytän mikä on tähän asti toiminu hyvin.onkohan sampossa vielä ongelmia vai onko toi uus surkea store (kyllä vanha oli parempi) vaan jumissa jotenki?

Mulla ainakin onnistu Visan tietojen ja rahojen lisääminen, että voi olla sampolla onkelmat.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joo mulla oli kanssa mikko about viikko sitte sama ongelma. Ei voinu lisätä rahaa eikä voinu ostaa mitään. Menee ajan kanssa pois. Johtuu varmaan Sammosta.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joo mulla oli kanssa mikko about viikko sitte sama ongelma. Ei voinu lisätä rahaa eikä voinu ostaa mitään. Menee ajan kanssa pois. Johtuu varmaan Sammosta.

ei muuten mitään kiirettä olis ollu mutta codin uudet kentät olis pitäny saada no mut ei auta ku odotella.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Auttaa hyvinkin, vaihdat viimein pankkia ja jätät tuon kämysen Sammon : )
Onneksi MC ei ole pankkiriippuvainen. Sampo toki vaihtuu muuhun pankkiin hetikuin se vain on mahdollista omalla kohdallani.

Pixeljunk monsterista kokemuksia, notta kannattaako siihen uhrata euroja? Pain on varsin hupaisa ja sitä tullee tänään testittyä b-vitamiinin kera :P
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Storeen on ilmestynyt COD4 uudet kartat joten ostaahan ne täytyisi mutta tulipahan eteen ongelma:
Kun laitan luottokortin tiedot sinne niin hyväksymisen jälkeen tulee seuraava teksti--- The credit card information is not valid.
Kaikki tiedot olen kyllä laittanut oikein. Korttina on Nordean Mastercard (kultainen). verkkopankista olen hyväksynyt verkko-ostot kortista. Missä vika?


Soitin Nordean asiakaspalveluun ja sanoivat, että kortissa ei ole mitään vikaa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Pixeljunk monsterista kokemuksia, notta kannattaako siihen uhrata euroja?
Omalta kohdalta voin sanoa että kannattaa todella :) uskomattoman koukuttava peli, toivottavasti lisäosa tulee pian. Jos omaat Usa-tilin, niin sieltä muistaakseni sai pelin demon ladattua.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mikäs dildo päättää Sonylla Storen hinnat?

Pistää oikein vihaksi, kun ajattelee GT5: Prologin hintaa Storessa: 39,95 !!!

Vertailun vuoksi Konsolinet.fi 35,00

Johan apinakin tajuaa sen, että tuossa ei_ole_mitään_järkeä !!! :mad: Miten ihmeessä ne aikovat koskaan puskea nettikaupan/Homen läpi, jos hinnat ovat tuota luokkaa. Mitenköhän käy sen suunnitellun video/musiikkikaupan kanssa? Onko tuo kauppa tarkoitettu vain niille ihmisille, jotka ostavat hetken mielijohteesta pelinsä kun sattuvat surffailemaan koneen valikoissa.

Minä ainakin ostan tulevaisuudessakin levyllä kaiken mahdollisen. Uskomatonta, mutta totta: se on halvempaa, vaikka hintaan tulee lisää pakkaus-, kuljetus ja kaupan marginaalikustannukset. Uskomatonta. Ja sen lätyskän voi myydä vielä eteen päin, antaa kaverille lainaan tai lahjaksi.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mikäs dildo päättää Sonylla Storen hinnat?
Varmaan sama universaali dildo, jonka mielestä eurohinnat on helpointa kääntää dollarihinnoista vain merkkiä vaihtamalla. Tämä ei ole pelkästään Sonyn ongelma, vaan näkyy melkein missä nettibisneksessä vaan.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Omalta kohdalta voin sanoa että kannattaa todella :) uskomattoman koukuttava peli, toivottavasti lisäosa tulee pian. Jos omaat Usa-tilin, niin sieltä muistaakseni sai pelin demon ladattua.

Tähänhän on lisäladattavaa tulossa piakkoin...?
Ja todellakin on rahan arvoinen. "OSTA!" sanon minä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tämä ei ole pelkästään Sonyn ongelma, vaan näkyy melkein missä nettibisneksessä vaan.
OT:na iTunesin voittokulku alkoi aikoinaan tästä syystä:
  • CD-levy kaupassa 20,00
  • CD-levy iTunesissa: 9,95
Noin sen pitäisi ollakin, mutta kun ei niin ei.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom