Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

* Dead Space "Local Ones" trailer

Ai että Local Ones, ja minäkun luulin että traikun nimi on "LOVED ONES" :D
Muttasiis euro-päivitystä on turha edes odotella, ei sieltä mitään näemmä tule. Toivottavasti jenkkistoreen tulee jtn pelattavaa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Store on nyt päivittynyt juurikin tuolla yllä kerrotulla sisällöllä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tuota eikö tuonne storeen tullut tällä viikolla joku lisä kilke Civilizationeen? Itse en vaan sitä sieltä ole bongannut.. Enkö vaan löydä sitä vai olenko lukenut jostain taas jotain puuta heinää..
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tuota eikö tuonne storeen tullut tällä viikolla joku lisä kilke Civilizationeen? Itse en vaan sitä sieltä ole bongannut.. Enkö vaan löydä sitä vai olenko lukenut jostain taas jotain puuta heinää..
Kyllä se tuli. Latasin, koska hintaa on vain 0,95

Itse löysin sen "Latest" - osion alta.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kyllä se tuli. Latasin, koska hintaa on vain 0,95

Itse löysin sen "Latest" - osion alta.

Mistä mahtaa moinen johtua, mutta minulla ei vain tuolla tuota näy.. Olen selannut koko "lastest" osion kuin myös "game add" osion eikä vain löydy, jopa parempi puolisko tsekasi kun epäilin että olen vain niin ***** etten löydä..
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Torstaina tuli selattua tuo Latest-osio jolloin tuo paketti oli muistaakseni ekana. Nyt ei sitten näy löytyvän ollenkaan, tainnut käydä MGO betat eli poistettu jostain kumman syystä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Torstaina tuli selattua tuo Latest-osio jolloin tuo paketti oli muistaakseni ekana. Nyt ei sitten näy löytyvän ollenkaan, tainnut käydä MGO betat eli poistettu jostain kumman syystä.
MGO betaa ei kuitenkaan poistettu "jostain kumman syystä", vaan sen oli alun perinkin tarkoitus olla tarjolla vain rajoitetun ajan.

Ehkä tuosta lisukkeesta on löytynyt jotain ongelmia, minkä takia se on otettu tilapäisesti pois. Tiedä häntä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Muistaakseni tuon betan oli tarkoitus olla ladattavissa viimeiseen päivään asti, mutta se taidettiin poistaa ensimmäisen viikon sisällä.

Tuohon Civilizationin extra sisältöön kaivoin pelin foorumeilta seuraavaa:
2K Elizabeth sanoi:
hey guys,

the DLC being up in the Sony store was a mistake. that DLC was not slated to go live.

i'll let you know when it's supposed to be up!
2K Elizabeth sanoi:
Originally Posted by Michelasso
Wait, wait, wait. What about the people that bought it already?? Is it buggish? Will we be supposed to download it again?

Without offence, but can't they do anything right at 2K/Sony? All this troubles are spoiling one of the games that I ever had most fun with.

They are not bugged -- For the early birds, you can use your content. This was simply a scheduling error when something got put up before intended (we of course want everyone, on every system, all over the world to enjoy this content together.) I'll let you know the exact date when the content is going live for everyone to enjoy!
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=20910

Elikkäs tällä kertaa Sony oli päästänyt paketin jakoon liian aikaisin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

höhlä kyssäri tähän väliin.

Onnistuuko esim. duunista demon/päivityksen lataaminen tikulle ja sitä kautta himassa koneelle?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onkohan täälä jo mainittu että huomenna pitäisi tulla meille Driver 1 mutta jenkeille EI:D Sceen tuntien julkaisussa tulee kuitenki jotain ongelmia ja peli vedetään pois viikon päästä kuten kävi crash kakkoselle...
Mutta loistavaa jos tulee ja toimii, kakkos osa on hinkattu läpi kaverin kanssa aikoinaan ja ykköstäkin yritin tilata netistä fiilistelyn takia mutta oli joka paikasta loppu. Kakkosen kun vielä saisi storeen ilman levynvaihtoa ja vähemmän pätkivänä versiona niin olisi aika unelma.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onkos kukaan vielä katsonut mitä sinne tänään on tullut? 1 taustakuva ja uusi versio matopelistä? :)
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onkos kukaan vielä katsonut mitä sinne tänään on tullut? 1 taustakuva ja uusi versio matopelistä? :)

Eikun demo uudesta kolopallopelin versiosta: Tiger Woods PGA Tour 09. :)

Mutta ei siinä vielä kaikki! Saamme nauttia myös Sony-pomo Shuhei Yoshidan haastattelusta, jolla vielä täydennetään viimekuisen E3-tapahtuman videokokoelmaa.

Ja ettei makeaa mahan täydeltä, siihen se taisi sitten jäädäkin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ja ettei makeaa mahan täydeltä, siihen se taisi sitten jäädäkin.

Mutta kun ei jäänytkään. "Myyntipuhe" jatkuu:

Driver löytyy PS classicseista, kuten luvattiinkin. Lisäksi on tullut Monster Madnessin demo, traileri Fatal Inertia EX:stä ja neljä eri Nascar 09 game packia.

Noin, nyt voitte mennä koteihinne. Ei enempää nähtävää.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom