Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Hei yksi kysymys storesta, kun nyt ilmestyneen Star Wars demon takia päätin ensimmäistä kertaa kokeilla storea.

Eli siis pistin demon latautumaan, mutta huomasin, etten ehdikään ladata sitä nyt, vaan se jää huomiseen. Huomasin, että Storen "downloads listiin" jää näkyville se demo, vaikka sen latauksen lopetinkin. Eli siis pystyykö sitä mitenkään poistamaan sieltä storen listalta? Jääkö kaikki lataukset sinne listalle jotenkin talteen? Vai poistuuko ne sitten, kun lataus on loppunut?

Auttakaa ensikertalaista hädässä :D Rupes vaan pohdituttamaan tuo ^^
Kaikki latauksesi (demot ja pelit) jäävät sinne listalle talteen eikä niitä voi poistaa sieltä. Ne jää sen takia sinne koska jos vaikka vahingossa poistat maksullisen pelin niin voit ladata sen uudestaan sieltä "download list" kohdasta ja tietenkin pystyt kattoon mitä kaikkea oot ladannu historiasi aikana. Vaikka poistaisit demon tai pelin niin silti se lataus jää sinne Storen latauslistaan. Ei tosta kannata olla huolissaan, ja mitä se muka haittaa jos se star Wars lataus jäikin sinne? Normaalisti vaan lataat uudestaan sen kun haluat.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Eli siis pystyykö sitä mitenkään poistamaan sieltä storen listalta? Jääkö kaikki lataukset sinne listalle jotenkin talteen? Vai poistuuko ne sitten, kun lataus on loppunut?
Jos haluat lopettaa latauksen kesken, paina kolmiota ja valitse Cancel. Jos taas haluat pistää sen vain paussille, valitse Pause. Helpointa on kuitenkin vaan sammuttaa konsoli normaalisti. Se jatkaa latausta automaattisesti seuraavan kerran, kun laitat sen päälle (ja verkkoyhteys on olemassa).
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

kyllä sinne listaan ainakin enne jäi kaikki jotka on ladattu.
olisit vaan laittanut plesen kiinni niin kyllä se olisi sitä latausta jatkanut siitä mihin jäi kun seuraavan kerran olisit sen päälle laittanut.
uskaltaa sen yöksikin jättää päälle ei se siitä hajoa.

Kiitosta tiedosta. Tosiaan päässyt käymään näin, ettei Storesta oo tullu mitään ladattua aikasemmin, kun ei oo oikein ollut mitään kiinnostavaa, mutta tota SW:a pitää päästä testaamaan!

Joo no en viitsinyt jättää päälle sitä yöksi, kun kerkiää sen aamullakin ladata muita hommia tehdessä näin lomalla.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kaikki latauksesi (demot ja pelit) jäävät sinne listalle talteen eikä niitä voi poistaa sieltä. Ne jää sen takia sinne koska jos vaikka vahingossa poistat maksullisen pelin niin voit ladata sen uudestaan sieltä "download list" kohdasta ja tietenkin pystyt kattoon mitä kaikkea oot ladannu historiasi aikana. Vaikka poistaisit demon tai pelin niin silti se lataus jää sinne Storen latauslistaan. Ei tosta kannata olla huolissaan, ja mitä se muka haittaa jos se star Wars lataus jäikin sinne? Normaalisti vaan lataat uudestaan sen kun haluat.

Juu kiitos tiedosta. Eihän se mitään haittaa, mutta kysyin vaan näin ensikertalaisena, että mikä sen jutun idea on. Toihan on fiksua, että näkee kaikki ja voi tarvittaessa ladata uudestaan.

Mitenkäs sitten aikanaan, kun kyseisen pelin kokoversio tulee hankittua ja pitäisi poistaa tuo demo? Voiko sen poistaa XMB:stä ihan kolmio-nappulan avulla, kuten muut tallennukset? Ettei vaan sitten tule mitään toimimattomuusongelmia sen kokoversion kanssa, jos poistaa demon väärin?

Sori tämmöset nuubikysymykset, mutta kun tosiaan ensikertalainen Storessa oon, niin ajattelin kysyä jo näin valmiiksi...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mitenkäs sitten aikanaan, kun kyseisen pelin kokoversio tulee hankittua ja pitäisi poistaa tuo demo? Voiko sen poistaa XMB:stä ihan kolmio-nappulan avulla, kuten muut tallennukset? Ettei vaan sitten tule mitään toimimattomuusongelmia sen kokoversion kanssa, jos poistaa demon väärin?
Juuri noin. Muuta tapaa poistamiseen ei olekaan, eli et voi "poistaa demoa väärin". :)
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tietääkö joku, että minkä takia nuo Eurostoren videot on aivan hirveän kokoisia verrattuna US Storen videoihin? Nuissa Euro videoissa on Video-koodekki hirveän korkea, jotain 15-20mbps ja sitten US videoissa on vaan jotain 4-8mbps. Hyvänä esimerkkinä nuo Games Convention videot, ne ovat hiton isoja. Minä en kyllä ole huomannut mitään eroa että jos on korkea tai matala video-koodekki.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tietääkö joku, että minkä takia nuo Eurostoren videot on aivan hirveän kokoisia verrattuna US Storen videoihin? Nuissa Euro videoissa on Video-koodekki hirveän korkea, jotain 15-20mbps ja sitten US videoissa on vaan jotain 4-8mbps. Hyvänä esimerkkinä nuo Games Convention videot, ne ovat hiton isoja. Minä en kyllä ole huomannut mitään eroa että jos on korkea tai matala video-koodekki.
Koodekki niissä molemmissa on kyllä sama, mutta tarkoitat bitratea. Ja juuri tuolla korkeammalla bitratella se ero selittyy. Periaatteessa mitä korkeampi bitrate, sitä vähemmän kuvasta on pakkaamalla hävitetty informaatiota ja sitä parempi kuvanlaatukin on. Se on sitten kuitenkin katsojakohtaista, huomaako välttämättä mitään eroa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Hei yksi kysymys storesta, kun nyt ilmestyneen Star Wars demon takia päätin ensimmäistä kertaa kokeilla storea.

Eli siis pistin demon latautumaan, mutta huomasin, etten ehdikään ladata sitä nyt, vaan se jää huomiseen. Huomasin, että Storen "downloads listiin" jää näkyville se demo, vaikka sen latauksen lopetinkin. Eli siis pystyykö sitä mitenkään poistamaan sieltä storen listalta? Jääkö kaikki lataukset sinne listalle jotenkin talteen? Vai poistuuko ne sitten, kun lataus on loppunut?

Auttakaa ensikertalaista hädässä :D Rupes vaan pohdituttamaan tuo ^^

Etkö ole oikeasti käyttänyt Storea koko tänä aikana?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nyt ku oon saanu vihdoin mun Visa Electronin toimimaan stores, niin mitä sieltä kannattaa ostaa? Sen High Stakes on the Vegas Strip: Poker Editionin latasin, mutta ei toiminu mun telkkaris (peli käyttää 60 hertsin tilaa jota mun putkitöllö ei tue).
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nyt ku oon saanu vihdoin mun Visa Electronin toimimaan stores, niin mitä sieltä kannattaa ostaa? Sen High Stakes on the Vegas Strip: Poker Editionin latasin, mutta ei toiminu mun telkkaris (peli käyttää 60 hertsin tilaa jota mun putkitöllö ei tue).

Jos tykkäät tappelupeleistä niin tekken ehdottomasti. Superstardust hd on todella hyvä peli ja vain 8 euroa. Siren blood curse ehdoton kauhun ystäville.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

mutta missä viipyy wild arms?!?! saisi alkaa tulemaan euroonkin jo kun kerta jenkkistoressakin on :mad:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kysymys jenkkistoren puolelle, lievä offtopic:

Onko kukaan ostanut jenkkistoresta mtään? Mitkä kaikki maksuvälineet siellä käy, ja onko se muuten mutkatonta ostella sieltä, tyyliin lisää vaan esim. Mastercardin tiedot sinne kortteihin? Tein tossa viikonloppuna sinne tilin, mutten oikeen ole vielä sieltä "uskaltanu" ostella mitään.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kysymys jenkkistoren puolelle, lievä offtopic:

Onko kukaan ostanut jenkkistoresta mtään? Mitkä kaikki maksuvälineet siellä käy, ja onko se muuten mutkatonta ostella sieltä, tyyliin lisää vaan esim. Mastercardin tiedot sinne kortteihin? Tein tossa viikonloppuna sinne tilin, mutten oikeen ole vielä sieltä "uskaltanu" ostella mitään.
Miksi offtopicailla, kun Jenkkistorea varten on oma ketju, samoin kuin luottokorttiasioille.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nyt ku oon saanu vihdoin mun Visa Electronin toimimaan stores, niin mitä sieltä kannattaa ostaa? Sen High Stakes on the Vegas Strip: Poker Editionin latasin, mutta ei toiminu mun telkkaris (peli käyttää 60 hertsin tilaa jota mun putkitöllö ei tue).
Kannattaa myös testata ehdottomasti PixelJunk -sarjaa. Eli siitä löytyy kolme peliä: PixelJunk Racers, PixelJunk Monsters ja PixelJunk Eden joka on ihan vasta tullut. Varsinkin kaksi viimeistä ovat todella laadukkaita. Nuista kaikista löytyy demot, joten jos et halua heti ostaa niin voit kokeilla ensin miltä tuntuu. Ja tosiaankin kannattaa ostaa se Super stardust HD, omasta mielestä paras Store-peli. Trophytkin löytyy.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joku kyseli Raymanin perään. Kyllä itselläni se ainakin on jo koneella, en vain muista olenko sen ladannut euro- vai jenkkistoresta.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Hmm... olisikohan tuo tämänpäiväinen PSN-huoltokatkos nopeuttanut Storen toimintaa.
Kuvat ilmestyvät ruutuun julmetusti nopeammin ja latauksen aloitus myös paljon sutjakampi.
Muut huomanneet eroa?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tosiaan, aika hyvä päivitys.

Track & Field tuli!!! Paras tai toiseksi paras genren peli koskaan, en tiedä kumpi on parempi, ykkönen vai 2000. Joka tapauksessa pakko-ostos, vaikkei Dualshockilla samoja tuloksia saadakaan aikaan kuin aikanaan sillä PSonen pikkukakella. Ei mitään maksimivauhtirajoja eikä helpotuksia, vaan puhdasta mättöä, jossa nopein voittaa aina, toisin kuin nykyisin genren pelit, jossa kuka vaan saa maksimituloksen.

Tuo track & field on kyllä niin mahtava kun olla ja voi!!! Peking on täysi susi verrattuna tuohon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom