Pitäisi toimia. Olen käsittänyt, että toistaiseksi vain Warhawk on tiukasti sidottu tiettyyn tunnukseen, mutta muuten (Euroopan) Storesta ostetut lisäsisällöt sun muut toimivat kaikilla tunnuksilla - myös sellaisilla, jotka on luotu muiden alueiden Storeja varten.opa95 sanoi:Jos lataan euro - storesta Resistancen map-packin, mutta en pelaa sitä sillä eurotunnuksella vaan toisella euro tunnuksella toimiiko tuo paketti?
Muntu sanoi:... ... ... Sepä tuli aikas myöhään
Nojaa, sinänsähän tuon voi uskoa kun eihän tuota ole vielä julkaistu PS3:lle?
Seinfold sanoi:mulla ei itseasias tekken online toimi, kun latasin sen basen joskus aikoinaan jenkkikaupasta, sit onlinelisäykset eurokaupasta...
Sen voi ladata helposti myös jenkkistorestaVRSV sanoi:Tulisipa tänään vihdoinkin PAIN storeen.
Niinhän sen voi, mutta en jaksa säätää näiden lisäsisältöjen kanssa tulevaisuudessa. Mulla kun on niin V:n huono muisti, että lataan jonkun uuden pelialueen kuitenkin eurostoresta automaattisesti. Ja tietenkään se ei jenkeistä ladatun kanssa mätsää.opa95 sanoi:Sen voi ladata helposti myös jenkkistorestaItse latasin sieltä
Nää kaks teemaa olivat oikeen komeita. Taustakuvat mukaanlukienWiggers sanoi:Teemat
Snakeball
Killzone 2
opa95 sanoi:Hyvä että Kane and lync tuli demo, ratkaisee toivonko pelin joululahjaksi
Ja tätähän ei ole vielä jenkkistoressa nähty?