Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tais tulla vaan SCEE:llä kiistaa, että kuinka paljon nettiversiolla pystytään rahastamaan ja totesivat, että näin kauan porukan odotettua faneilta voi pyytää saman tai jopa enemmän kuin levyversiosta!:eek:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

40e maksoin blu-ray versiosta ja S-boonukset kotiin. Ei ainakaan harmita nyt.

Taitaapi olla väärä palsta, mutta ainakin tietojen mukaan ton ladattavan Turismon voi ladata 5 kertaa...elikä jos ns. sharetus onnistuu, niin hinnastahan tulee saamaan pois jonkin verran, jos myy sitä eteenpäin vaikkapa kavereille...

Ja olisikin kiva tietää, että onnistuuko tämä Turismon kanssa? Voisi jo ennalta sopia frendin kans et ostaa sen vaik sitten puoliks...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nyt on store päivitetty. Uutta fifa futis demoakin näköjään.

Edit. oonpas mä myöhässä. Selain lataillut vain osan viesteistä....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tais tulla vaan SCEE:llä kiistaa, että kuinka paljon nettiversiolla pystytään rahastamaan ja totesivat, että näin kauan porukan odotettua faneilta voi pyytää saman tai jopa enemmän kuin levyversiosta!:eek:
Jotenki kans sama tunne päällä, ettei kyse oo GT5P:n teknisistä ongelmista vaan tuosta hinnasta:cool: Väkisinki tosta hinnasta tulee/tuli erimielisyyksiä eri tahojen kanssa. Varmaan väännetty viimeiseen asti tuosta. Toivottavasti jää store myynti vähäiseksi ja saavat opetuksen:p Voin toki olla väärässä, mut kuka tietää...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Jahah ja siitä viimeinen tikki rumballe. Ostakaa hyvät ihmiset se levyversio Tourismosta. Maksaa saman verran, ja voitte myöhemmin halutessanne myydä sen pois -> Profit.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tais tulla vaan SCEE:llä kiistaa, että kuinka paljon nettiversiolla pystytään rahastamaan ja totesivat, että näin kauan porukan odotettua faneilta voi pyytää saman tai jopa enemmän kuin levyversiosta!:eek:

Nuo hinnathan oli tiedossa jo aikaa sitten. Ostakaa vaikka Play.com:sta 28:lla, jos haluatte säästää rahaa.

Ihmeellistä ininää.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Oon niin avarakatseinen, että näen senkin ihmeellisenä, että GT5:p maksaa BlueRay-levylle painettuna yli kybän vähemmän mitä digitalisessa muodossa.

Tarkoitat varmaan Blu-ray:tä. Mitä väliä sillä on paljonko se storessa maksaa? Pelin saa halvemmalla, kun haet vaikka paikallisesta pelikaupasta.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nuo hinnathan oli tiedossa jo aikaa sitten. Ostakaa vaikka Play.com:sta 28:lla, jos haluatte säästää rahaa.

Itse pistin tilaukseen Playstä tovi sitten ja päivän hinta oli 25.49e :)
Toki hetken joutuu odottelemaan kun on väliaikaisesti loppunut.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

onkos kellään huomisen päivityksestä tietoa? Ei USA-tiedotkaan haitaksi olisi :)
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

onkos kellään huomisen päivityksestä tietoa? Ei USA-tiedotkaan haitaksi olisi :)

Tais olla niin, että pariin viikkoon ei tuu päivityksiä. Sitten tulee taas, kun uusi store aukeaa.

Joku korjatkoon jos olen väärässä..
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tuota noin, en tiedä onko oikea paikka kysyä mutta miten wallettiin saa lisätä rahaa? olen kuulut että sammon visa electron kävisi ihan normaalisti mutta mulla ei tee mitään ja vuosia sitten jo lisäsisn siihen verified by visa ominaisuuden. kun se sanoo accoutin sivuilla addd funds on wallet sitten se raksuttaa hetken aikaa ja tulee FAILED, onko jollain kokemusta enemmänkin miten se toimii//ei toimi.. Tahtooo symphon filtterin ostaaa :)
Ps3 TAG kamapekka, voi laittaa vaikka informaatiota vaikka ps3 FL kautta. kiitos
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tuota noin, en tiedä onko oikea paikka kysyä mutta miten wallettiin saa lisätä rahaa? olen kuulut että sammon visa electron kävisi ihan normaalisti mutta mulla ei tee mitään ja vuosia sitten jo lisäsisn siihen verified by visa ominaisuuden. kun se sanoo accoutin sivuilla addd funds on wallet sitten se raksuttaa hetken aikaa ja tulee FAILED, onko jollain kokemusta enemmänkin miten se toimii//ei toimi.. Tahtooo symphon filtterin ostaaa :)
Ps3 TAG kamapekka, voi laittaa vaikka informaatiota vaikka ps3 FL kautta. kiitos

Ensimmäiset asiat, jotka kannattaa tarkistaa:

- kortin numero yhteen, eikä samoin kuin kortissa, eli neljän sarjoissa
- oma nimi isolla, SUKUNIMI ETUNIMI, ääkköset korvataan aalla ja oolla

Toisekseen tuosta verified by visa hommasta on tullut ihan kummallista tietoa. Oliko jopa näin että jollain ei ensin toiminut, ja sitten kytki tämän palvelun pois päältä ja sitten toimi :confused:


Asiasta kolmanteen, minäköhän ajankohtana Store-päivitys tällä viikolla tulee. Päivystämään en enää rupea :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Asiasta kolmanteen, minäköhän ajankohtana Store-päivitys tällä viikolla tulee. Päivystämään en enää rupea :rolleyes:
storemme ei päivity lainkaan pariin viikkoon, uuden store-softan vuoksi.
ilmeisestikin 20.04.2008 ilmestyy seuraava, playstation blogin mukaan massiivinen päivitys.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom