Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Aaaaargh! Ei ole todellista!

Päätin sitten äsken kokeilla jälleen kerran tuota rahansiirtoa storen lompakkoon Visa Electroniltani. Aikaisemmin olen yrittänyt syöttää tietojani siten, että olen laittanut card numberin kuusitoistaisen numerosarjan haluttuun kenttään välilyöntien kanssa, eli aina neljän numeron välein painanut kolmiota. Näinhän se siinä kortissakin näkyy. Tänään sitten ensimmäistä kertaa kokeilinkin syöttää kyseisen numerosarjan ILMAN välilyönteja, yhtenä pitkänä mössönä kaikki numerot, ja eiköhän se sitten heti ensimmäisellä yrityksellä onnistunut. Perhana kun tuommoisen pienen jutun olisin äkännyt aikaisemmin. Olisi helpottanut monessa asiassa kummasti...

Päätinpä sitten sulloa storen lompakkoon 20, mutta tällä hetkellä oma tyhmyyteni kismittää vielä siihen malliin, että en taida törsätä sitä vielä mihinkään. Menen nukkumaan, taon päätäni tyynyyn ja mietin asiaa vasta huomenna uudestaan.


...voi olla hiukan sekavaa tekstiä. Mutta tähän aikaan yöstä nyt kuka tahansa saattaa suoltaa vähän mitä sattuu. ;)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Noniin, sain vihdoin toimimaan. Jes mikä fiilis!

Ohje Nordean Visa Electroneja käyttäville:

1. Mene verkkopankkiin omilla tunnuksilla
2. Kortit -> Verkkokäyttö
3. Varmista, että pop-up ikkunat sallitaan (mieluiten käyttäisin Mozilla Firefoxia, koska se oli ainoa minulle, joka avasi pop-up -ikkunan lopussa) eli Tools-> Content -> Ruksi pois Block Pop up ikkunoista
4. Näppäile Visa-electron kortin kohalta ja raksit kumpaankin ruutuun aukeavasta ikkunasta. (Hyväksyn blaa blaa blaa) ja sitten vain Hyväksy-painiketta.
5. Aukeaa pop-up ikkuna, jossa sanotaan, että toiminto on päällä.
6. Menet Billing Informationiin PS3:lla, joka on siis siellä Käyttäjätietojen hallinnassa.
7. Täytä tiedot, 16-numeroinen sarja siihen korttinumeroon Visa Electron-kortin edesta kaikki yhteen tai muuten ei toimi. Kortin takapuolelta laitat kolminumeroisen koodin siihen turvakoodiruutuun.

Sit vaan PSN-storeen laittamaan rahaa!

Siis mikä tuo "käyttäjätunnus" on?Itselläni on visa electron enkä ole kuullutkaan mistään käyttäjätunnuksista.Mainittakoon että olen alaikäinen,siis onnistuuko tuon rahan siirtäminen PSstoreen ollenkaan?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Siis mikä tuo "käyttäjätunnus" on?Itselläni on visa electron enkä ole kuullutkaan mistään käyttäjätunnuksista.Mainittakoon että olen alaikäinen,siis onnistuuko tuon rahan siirtäminen PSstoreen ollenkaan?
Kyseessä on siis verkkopankin tunnukset. Voi olla, että alaikäisenä rahan siirto ainakaan omalla kortillasi ei onnistu.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Äsken kokeilin Nordean Visa Electronilla EU Storeen laittaa rahaa, mutta ei hyväksy. Mikä vikana?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

mistäs storessa saa ö:n käyttöön luottokortin nimen laittamisessa... toisella sivulla osotetiedossa saa skandinaaviset merkit kyllä mutta luottokortin tiedoissa ei... ja herjaa virhettä tiedossa... ja ainut virhe on juuri tua ö minkä itse löydän...
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

mistäs storessa saa ö:n käyttöön luottokortin nimen laittamisessa... toisella sivulla osotetiedossa saa skandinaaviset merkit kyllä mutta luottokortin tiedoissa ei... ja herjaa virhettä tiedossa... ja ainut virhe on juuri tua ö minkä itse löydän...

En saanut omaa nordea visa-electronia toimimaan storessa... mutta oikea visa lähti toimimaan...
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Kävin nopeasti kattomas sitä paikkaa mihin ne kortin tiedot laitetaa ni mitä ''Expires on'' tarkoittaa?
 
mistäs storessa saa ö:n käyttöön luottokortin nimen laittamisessa... toisella sivulla osotetiedossa saa skandinaaviset merkit kyllä mutta luottokortin tiedoissa ei... ja herjaa virhettä tiedossa... ja ainut virhe on juuri tua ö minkä itse löydän...
Kannattaa ensin kokeilla laittaa kaikki ööt oona ja äät aana. Myös siis osoitteessa. Todennäköisemmin toimii niin.

Kävin nopeasti kattomas sitä paikkaa mihin ne kortin tiedot laitetaa ni mitä ''Expires on'' tarkoittaa?
Voimassaoloaika. Ainakin oikeassa Sammon Visassa lukee etupuolella Good Thru > ja esim. 09/08 (kuukausi/vuosi).
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

JESSSSSSSSSSSSSSSSS!
Kauan odotetut PS Storen mahdollisuudet avautuivat vihdoinkin minulle. Sain pitkän taistelun jälkeen vihdoin lisättyä rahaa kukkaroon. :)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

tuo näköjään tallentaa luottokortin tiedot jonnekin. kerran olen siirtänyt rahaa ja nyt eilen wipeout ostoksilla pystyi lisämään hilloa ilman kortintietoja syöttöä.
kätevää mutta onkohan tuo ny turvallista :confused:
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

tuo näköjään tallentaa luottokortin tiedot jonnekin. kerran olen siirtänyt rahaa ja nyt eilen wipeout ostoksilla pystyi lisämään hilloa ilman kortintietoja syöttöä.
kätevää mutta onkohan tuo ny turvallista :confused:
Korttitiedot tosiaan tallentuvat Sonyn palvelimille siinä missä Livekin tallettaa samaiset tiedot. Kyllä se siitä huolimatta on juuri niin turvallista kuin nykyaikaisessa verkkokaupassa voi olla. Tähän päivään mennessä ei tietääkseni ole ollut minkäänlaista väärinkäyttöä (ellei käyttäjä itse ole mennyt antamaan tunnustaan jollekin "kaverille").
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

tuo näköjään tallentaa luottokortin tiedot jonnekin. kerran olen siirtänyt rahaa ja nyt eilen wipeout ostoksilla pystyi lisämään hilloa ilman kortintietoja syöttöä.
kätevää mutta onkohan tuo ny turvallista :confused:

Kyllä luottaisin tuohonkin, siinä missä tulee luotettua amazoniin ja pariin muuhunkin veppikauppaan jotka kortin tiedot muistavat. Helpottaa shoppailua kummasti!
 
playstation store visa electron

En saa nordean visa electronia toimimaan wallettin täyttämiseen playstation storeen vaikka verkkoostot on päällä verkkopankissa ja oon tarkistanu että kaikki tiedot on oikein kun yritän laittaa billing informationin oikein account managementistä mutta se kumminkin valittaa että the credit card information cannot be updated. Tietääkö ketään miksi ei toimi tai mikä saattaa olla syynä :confused:

Näin olen itse laittanut:
Card Type: Visa (Nordean Visa Electron)
Cardholder's Name: Meikäläinen Matti (Sukunimi Etunimi, eka kirjain iso kummassakin)
Card Number: 1234567890123456 (Kortin numero, lukee kortin etupuolella, kaikki yhteen)
Expires On: 10/10 (Kortin voimassaoloaika, kuukausi vuosi)
Card Security Code: 123 (Kortin kolmenumeroinen digitaalinen numero, sijaitsee kortin takana allekirjoituksen jälkeen)

Osoitteet:
Street Address 1: Esimerkkikuja 1 A (Osoitteeni)
Street Address 2: (Tyhjä)
Street Address 3: (Tyhjä)
City: Espoo (Kaupunkini)
State/Province: (Tyhjä)
Postal Code: 12331 (Postinumeroni)
Country/Region: Finland (Maa)'

Osoitteeni ovat samanlain Residential Addressissa ja nimeni on samanlailla käyttäjän tiedoissa

Mikä mättää???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: playstation store visa electron

Ketju näimmä siiretty tänne mihin linkkasinkin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: playstation store visa electron

sun entinen ongelmas vaikuttaa aika samanlaiselt, pitää siis ottaa selvää osoitteesta ja laittaa se street address ykköseen, cityyn kaupunki, ja muut jättää tyhjiks
 
Vastaus: playstation store visa electron

Itse pidin sen osoitetietosivun kaikki kohdat samana, kuin ne olivat siihen ilmestyessäänkin.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Eli siis ei tartte olla LUOTTOkortt? Mul on Nordea Visa electron, jolla voin siis maksaa tililtäni, mutta luottoa ei saa, tämä siis riittää? Löytyykö tuolta storesta Resident Evil 1/2?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Itsellänikin käytössä Nordean Visa Electron, että kyllä toimii.
Eipä taida mitään Resident Eviliä löytyä edes Amerikan Storesta.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Tuossa teidän Wipeout-hehkutuksistanne innostuneena koetin äsken siirtää rahaa tililleni ostaakseni sen, mutta homma ei enää toimikkaan, vaan en saa rahaa lompakkoon. Mistä tuo voisi johtua? Uuden Sampon mokailuista vai? Olen edellisen kerran siirtänyt rahaa lompakkooni onnistuneesti viime vuoden syyskuussa...
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Tuossa teidän Wipeout-hehkutuksistanne innostuneena koetin äsken siirtää rahaa tililleni ostaakseni sen, mutta homma ei enää toimikkaan, vaan en saa rahaa lompakkoon. Mistä tuo voisi johtua? Uuden Sampon mokailuista vai? Olen edellisen kerran siirtänyt rahaa lompakkooni onnistuneesti viime vuoden syyskuussa...

eiks toi "sampo" kerro jo kaiken... ;)
 
Ylös Bottom