Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PlayStation Store

Mulla nyt on tuo jenkkitili ja mietin, että pystyykö visa electronilla maksamaan vaikka koneen osoitetiedot ei täsmää(jenkki osoite)?

Vai kannattaako suosiolla tehdä uusi eurotili.
 
Vastaus: PlayStation Store

Mulla nyt on tuo jenkkitili ja mietin, että pystyykö visa electronilla maksamaan vaikka koneen osoitetiedot ei täsmää(jenkki osoite)?

Vai kannattaako suosiolla tehdä uusi eurotili.

"Leluvisasta" en tiedä, mutta luottokorteissa tuntuu olevan eroja pankkienkin kohdalla, toimiiko eri osoitteella. Kokeilemalla varmaankin selviää toimiiko vai ei.
 
Vastaus: PlayStation Store

"Leluvisasta" en tiedä, mutta luottokorteissa tuntuu olevan eroja pankkienkin kohdalla, toimiiko eri osoitteella. Kokeilemalla varmaankin selviää toimiiko vai ei.
Eipä se toimi. Vaan saapahan nuo ilmaset demot jne. sieltä sitten.
 
Vastaus: PlayStation Store

Mulla nyt on tuo jenkkitili ja mietin, että pystyykö visa electronilla maksamaan vaikka koneen osoitetiedot ei täsmää(jenkki osoite)?

Vai kannattaako suosiolla tehdä uusi eurotili.

Itse ainakin juuri äsken maksoin OP:n Visa Electronilla jenkkistoressa. Osoitteeksi asetettu joku hotelli Alaskasta. Alaska sen takia, koska siellä ei tule hintoihin veroa päälle. Taisi pari muutakin osavaltiota olla verottomia, mutta tuo nyt ainakin toimii.

Taisi olla tämän hotellin tiedot http://www.millenniumhotels.com/millenniumanchorage/index.html
 
Vastaus: PlayStation Store

Semmosta kyselisin, että kun uutta Visaa olin äsken vanhan Electronin tilalle tuonne lisäämässä niin ottaako Store suoraan luottopuolelta maksun? Tuli vaan mieleen, kun kortin takana vasemmassa alakulmassa on jokin eri numerosarja ja sen yläpuolella lukee Debit. Eli voisko tuon lisäämällä saada pankkipuolelta menemään suoraan?
 
Vastaus: PlayStation Store

Tässä jouluna varmaankin saan ps3 itselleni niin ois pari kysymystä tästä storesta?

Oon hieman alle 18v jotenka en voi käyttää omaa visa electronia storessa maksamiseen? Näin ainakin ymmärsin kun tota FAQ:ia luin, mutta psn kortteja voi varmaan käyttää vaikkei täysikänen olisikaan? Mutta K18 pelien lataaminen ei taida onnistua? :confused:
 
Vastaus: PlayStation Store

... mutta psn kortteja voi varmaan käyttää vaikkei täysikänen olisikaan? Mutta K18 pelien lataaminen ei taida onnistua? :confused:
Olet käsittänyt aivan oikein. Tosin jälkimmäinen riippuu siitä, mitä syntymäajaksi on PSN-tunnukselle laitettu. Ja ymmärrän, että houkutus laittaa siihen väärä vuosi (jotta näyttäisi yli 18-vuotiaalta), on varmasti suuri. Silti en suosittele sitä tekemään, koska siitä voi seurata ongelmia myöhemmin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Olet käsittänyt aivan oikein. Tosin jälkimmäinen riippuu siitä, mitä syntymäajaksi on PSN-tunnukselle laitettu. Ja ymmärrän, että houkutus laittaa siihen väärä vuosi (jotta näyttäisi yli 18-vuotiaalta), on varmasti suuri. Silti en suosittele sitä tekemään, koska siitä voi seurata ongelmia myöhemmin.

Entäs lisämateriaali k18 peleihin? Esim. Löytyy jo ostettuna kaupasta k18 peli ja siihen on saatavilla storesta lisämateriaalia täytyykö lisämateriaaliakin ostaessa olla täysikänen?
 
Vastaus: PlayStation Store

Esim. Löytyy jo ostettuna kaupasta k18 peli ja siihen on saatavilla storesta lisämateriaalia täytyykö lisämateriaaliakin ostaessa olla täysikänen?
Pitää. En tosin tiedä, tarkistetaanko ikä myös ilmais-DLC:n kanssa, mutta kaiken järjen mukaan niin pitäisi tehdä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Olen ajatellut ostaa 3 e maksamvan crash bandicoot pelin storesta ja koska mahdollisuus mennä ostamaan 20e lataus-seteli on pieni niin tuli mieleen tuo visalta siirto. Omistan visa electronin (OP:n) niin kysymys on että pystynkö laittamaan tältä rahaa ja en omista verkkopankki ominaisuuksia niin pystynkö laittamaan rahaa visalta ilman niitä? Netissä osto on mielestäni mahdollista kortilla ainakin. Eli siis pitääkö omistaa noi verkkopankki homma jotta voin siirtää rahaa sinne vai nappaako se suoraan visalta rahat? Ja pitääkö se kortti rekisteröittää sinne?

En jaksa laiskana selata foorumin aikaisempia sivuja :)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

En jaksa laiskana selata foorumin aikaisempia sivuja :)
Kiitä onneasi, että olen itsekin niin laiska, etten heti ensimmäisen viestisi kunniaksi kaiva varoituskorttia esiin.

Vinkki: viestiketjun otsikossa mainitaan eräs FAQ, josta löytyy valmiit vastaukset.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Olen luonut uuden psn tunnuksen ja en pysty liittämään visa electroniani siihen. Tulee ilmoitus error 8002315A joka tarkoittaa, että korttitietoni ovat jo viiteen eri tiliin sidottu eikä niitä voi enää yhdistää uuteen tunnukseen. Tämän tiedon saatuani olen poistanut laskutustiedot kahdesta vanhemmasta tilistäni ja deaktivoinut tunnukset. Tämä ei kuitenkaan toistaiseksi ole auttanut. Sama error pukkaa. Kysymys kuuluukin olenko nyt ikuisesti tuomittu käyttämään noita kaupassa myytäviä storemaksukortteja vai onko joku kenties kohdannut tämän ongelman ja voittanut sen?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Kysymys kuuluukin olenko nyt ikuisesti tuomittu käyttämään noita kaupassa myytäviä storemaksukortteja vai onko joku kenties kohdannut tämän ongelman ja voittanut sen?
En pysty varmaksi sanomaan, mutta Nordisk Filmin tekninen tuki voisi ehkä pystyä auttamaan tämän kanssa. Yhteystiedot löydät eräästä FAQista.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

olenko nyt ikuisesti tuomittu käyttämään noita kaupassa myytäviä storemaksukortteja
Et varmaan ikuisesti. Ainakin omat luottokorttini uusitaan ~3vuoden välein, jolloin myös kortin numerot vaihtuvat.
Eikö viimeistään tällöin pitäisi pystyä uuteen PSN-tiliin lisäämään uuden kortin tiedot.
En tosin tiedä vaihtuuko myös Visa Electronin korttinumerot ja kuinka usein electroneja muutenkaan uusitaan.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

käykö visa electron storeen vaikka ei oo credit card mahollisuutta?:confused::D
 
Vastaus: PlayStation Store

Onko porukalla ollut ongelmia PSN:ssä luottokorttien kanssa? Pari viikkoa sitten toimi ihan mainiosti, mut nyt jostain syystä valittaa että tiedoissa on muka jotain vikaa. Tarkistettu on kyllä 10 kertaa, ja ihan oikein on tiedot. Enää en pysty edes yrittämään tietojen päivitystä (store.playstation.com:in kautta), vaan sivu ilmoittaa tyylikkäästi "The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance." Aiemmin valitti vain että kortti ei ole "valid" (oikeasti se kyllä on).

Mistähän tätä nyt lähtisi ratkomaan? Mitä osoitetta spämmään? :p

E: Jaa tuo updaten epäonnistuminen liittyykin ilmeisesti siihen että yritin yli 3 kertaa päivittää tietoja...
 
Vastaus: PlayStation Store

Mistähän tätä nyt lähtisi ratkomaan? Mitä osoitetta spämmään? :p
Aloita lukemalla Store-FAQ.

Kannattaa myös kertoa, minkä pankin kortti ja mikä kortti tarkalleen ottaen. Entä oletko oikeasti täysi-ikäinen ja mikä maa PSN-profiilissasi on merkitty kotimaaksi?
 
Ylös Bottom