Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store USA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Store USA

opa95 sanoi:
Toímiiko mikään USA- storesta ladattava materiaali Euro PS3:lla?

Esim. Videot, kokonaiset pelit, jne.

Mun käsittääkseni kaikki muu materiaali ennen juuri tätä Unchartedia on toiminut. Vai mitä tarkoitat?
 
Vastaus: Playstation Store USA

beddis sanoi:
Mun käsittääkseni kaikki muu materiaali ennen juuri tätä Unchartedia on toiminut. Vai mitä tarkoitat?
Siis tarkoitan että kannataako enään laittaa tulemaan noita demoja kun ne eivät ilmeisesti toimi? :(
 
Vastaus: Playstation Store USA

opa95 sanoi:
Siis tarkoitan että kannataako enään laittaa tulemaan noita demoja kun ne eivät ilmeisesti toimi? :(

Tässä kannattaa huomioida että Uncharted on ainoa Demo tähän päivään joka ole toiminut. Eikä edes ole varmaa oliko tarkoituksella vai bugi.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Mulla kyllä tuo uncharted demo toimii vedin tuon demon läpi.
Ei ollut mitään ongelmia.:D
 
Vastaus: Playstation Store USA

ja mites se on mahdollista?? Ootko ostanu ps3:sen jenkeistä?
 
Vastaus: Playstation Store USA

opa95 sanoi:
Esim. Videot, kokonaiset pelit, jne.
Videoita ja taustakuvia on käytännössä mahdotonta region-lukita. Ja eiköhän tuo Unchartedkin oli pelkkä yksittäinen kömmähdys. Oletettavampaa on, että US Store suljetaan jossain vaiheessa kokonaan "ulkomaalaisilta" kuin että demoihin/peleihin laitettaisiin aluerajoitukset.
 
Vastaus: Playstation Store USA

ihan suomalainen ps3 mutta oisko siinä jotain tekemistä minkä niminen psn on??

Latasin vaan ku ennenkin
 
Vastaus: Playstation Store USA

steamstank sanoi:
ihan suomalainen ps3 mutta oisko siinä jotain tekemistä minkä niminen psn on??
Mitä mahdat tarkoittaa tuolla "minkä niminen psn on"? PSN on Playstation Network, joten sillä on vain yksi nimi.

PS. Latasitko demon eilen illalla/yöllä, vai vasta tänään aamulla?
 
Vastaus: Playstation Store USA

TT-2k sanoi:
PS. Latasitko demon eilen illalla/yöllä, vai vasta tänään aamulla?


:O jospa Sony onkin tullut katumapäälle ja "korjannut" demon jonka on sitten julkaissut aamuksi uudestaan? Tai sitten toimivuus PAL koneessa on vain bugi joka sattuu yhdelle miljoonasta :<
 
Vastaus: Playstation Store USA

Itse latailin tuossa juuri Motorstormin Devils weekendin, joka ei muuten sitten toimi - ainakaan suomi koneessa.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Gurubacken sanoi:
Itse latailin tuossa juuri Motorstormin Devils weekendin, joka ei muuten sitten toimi - ainakaan suomi koneessa.

Ei liene uutinen, pelien lisäsisällöt eivät ole ennenkään toimineet toisien regioinien pelien kanssa. Mikset ladannut EU storesta, kun se sinne tuli jopa aikaisemmin?
 
Vastaus: Playstation Store USA

Minua ei haitaa jos joku kämänen USA demo ei toimi EU koneella :) myöskin eikös X360 demoissa ole samanlainen lukitus :D
 
Vastaus: Playstation Store USA

steamstank sanoi:
psn eli sun ps id ja latasin tänä aamuna
PSN-tilin nimellä ei ole mitään merkitystä minkään toimivuuden kannalta. On tietysti mahdollista, että yön aikana ovat laittaneet korjatun version demosta Storeen. Täytyy ladata uusiksi töiden jälkeen.
 
Vastaus: Playstation Store USA

steamstank sanoi:
Mulla kyllä tuo uncharted demo toimii vedin tuon demon läpi.
Ei ollut mitään ongelmia.:D
Mahtavaa! Siis jos se toimii kuitenkin.

Pitää laittaa (taas) latautumaan.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Eddy93 sanoi:
Mahtavaa! Siis jos se toimii kuitenkin.

Pitää laittaa (taas) latautumaan.
No pentele! Aamulla laitoin latautumaan, mutta 80 prosentin kohdalla äsken peruutin latauksen... No uudestaan lataukseen.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Jiikax sanoi:
No pentele! Aamulla laitoin latautumaan, mutta 80 prosentin kohdalla äsken peruutin latauksen... No uudestaan lataukseen.
En ole sitten varma toimiiko, mutta jos tuolla yhdellä toimii, niin miksi ei meillä.

Ja itse olin jo ladannut demon, mutta poistin sen, kun luin täältä näitä "kauhu - uutisia" :D
 
Vastaus: Playstation Store USA

No mä latasin demon äske ja.. tadaa!! ei toiminut :mad:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom