Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hei, voisitko tarkistaa konsolisi takaa löytyvästä sarjanumerotarrasta konsolisi mallin? Mallinumero on sarjanumeron jälkeen tuleva viimeinen merkkijono (esim. CECH04).steamstank sanoi:Mulla kyllä tuo uncharted demo toimii vedin tuon demon läpi.
Ei ollut mitään ongelmia.![]()
A) Unchartedia en sanoisi kämäseksi B) XO:n demoissa ei ole aluekoodauksia. Jossain yhdessä japanilaisessa pelissä taisi olla, mutta ei muissa.Mordor sanoi:Minua ei haitaa jos joku kämänen USA demo ei toimi EU koneellamyöskin eikös X360 demoissa ole samanlainen lukitus
![]()
Sanotaan sitten että olen innokkaasti odottanut kyseistä peliäXShava sanoi:Miten voi fanittaa peli, jota ei ole pelannut?
Voisitko kuitenkin tuon mallinumeron katsoa? Ihan mielenkiinnosta vain. Sie ja kaverisi tunnutte olevan about maailman ainoat ihmiset, joilla korjaamaton demo toimi ei-jenkki-PS3:ssa.steamstank sanoi:mull on 60gb ps3 suomesta ostettu
opa95 sanoi:V*ttu. Laitoin Uncharted demon lataukseen ja siis tulee niin helvetin hitaasti mikä avuksi?
2.0 päivityksen jälkeen lataukset aina menneet noin paskasti
Anteeksi kielenkäyttöni![]()
Jep, täälläkin vasta 59%...Kabanossi sanoi:Kärsivällisyys auttaa. Eiköhän muutama muukin lataa, kun saivat tietää, että demo toimii nyt myös PAL-koneissa.
Mikä ihmeen kiire sinulla tuntuu aina olevan?opa95 sanoi:V*ttu. Laitoin Uncharted demon lataukseen ja siis tulee niin helvetin hitaasti mikä avuksi? 2.0 päivityksen jälkeen lataukset aina menneet noin paskasti
R&C Gameplay: http://www.gametrailers.com/player/28001.htmlNisupulla sanoi:* Ratchet & Clank "Animation" behind the scenes video (free)
* Ratchet & Clank "Gameplay" behind the scenes video (free)
* Battlefield: Bad Company trailer (free)
Tuolta listalta oikeastaan kiinnostaisi noi kolme. Toivottavasti löytävät tiensä ripeästi EU-puolelle tai sitten Youtubeen tms.
TT-2k sanoi:T
* The Dark Knight movie trailer (free)