Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store

Xenogears ja Legend of Mana tulevat tämän vuoden aikana ainakin USA'n storeen \o/

Itseltäni löytyy molemmat, tosin Mana hieman kyseenalaisena versiona, mutta kuitekin suosittelen lämpimästi molempia. ^^

Vielä kun laittaisvat sinne Chrono Crossin, niin avot! <3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store

Taisi iltapäivän huhu pitää kuitenkin paikkansa ja Angry Birds julkaisematta tältä viikolta. Ei ainakaan löydy nyt tänään ilmestyneiden joukosta.
 
Vastaus: PlayStation Store

EU Storen sisällössä näyttää muutenkin olevan hieman epäselvyyttää. Demoina piti olla Kung-Fu LIVE ja TV Superstars, mutta Kung-Fu:ta tai Tv Superstarsia ei näy, mutta pääsin lataamaan Buzz:n täyden version ilmaiseksi :confused:
 
Vastaus: PlayStation Store

Euroopan PlayStation.Blogissa on julkaistu artikkeli, joka selventää sitä, miksi PS1-pelien tuominen Store-uudelleenjulkaisuiksi on niin hankalaa ja hidasta puuhaa. Periaatteessa prosessi on melko yksinkertainen; hankitaan lähdemateriaali (eli hyväkuntoinen levy), selvitetään kenellä on julkaisu- yms. oikeudet, testataan peli, kirjoitetaan Store-kuvaukset X+1 kielelle ja paiskataan myyntiin.

Käytännössä matkan varrelle mahtuu kuitenkin varsin paljon mutkia ja töyssyjä ja joskus suoranaisia esteitä. Yleisimmät esteet voi jakaa kahteen luokkaan: lisenssiepäselvyyksiin ja teknisiin ongelmiin (eli peli on yksinkertaisesti liian buginen).

First, the legal – without naming specific games, some contain brand-name products (such as character clothing) that are no longer under license from the brand owner. In the same way, some games have characters in them that are borrowed from other game series and the publisher no longer has the rights to use them, or music that has been licensed for a game and again, those licenses have expired. In cases like these, permission has to be sought to publish the game or a license has to be renewed and this can take large amounts of time and/or money, or might simply just not be possible. Sadly, when these licenses were originally secured, they were for the life of the original product and plans were not put in place for these games to be launched again on another platform, years later. In some cases, the publisher of a game may no longer exist, so it must be determined who holds the permissions to republish a game before it can be emulated for the Store.

Että seuraavan kerran kun tulee mieleen, miksi PS1-peli Se-ja-se ei ole Storessa, voi lukaista jutun uudestaan ja muistuttaa itseään siitä, että paljon pitää tapahtua ennen kuin Store-apinan voi päästää nappia painamaan.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
PlayStation Store Moka

Voe v...itsi kun sitä voi olla ihminen tyhmä. Ei pitäisi tehdä kiireessä ikinä mitään.

Ostin EU-PlayStation Storesta Map Packin MW2:seen. Latailin sen tyytyväisenä ja asensin... jonka jälkeen aloin ihmetellä kun kartat ei ilmestyneet peliin.

Niin, mullahan on jenkkiversio MW2:sta. Ja kartat EU-versiona.

Mitenköhän tätä kannattaisi lähteä hoitamaan? Nythän oon noi kertaalleen jo maksanut, joten eihän mun tarttis periaatteessa saada muuta ku koodi jenkkilän PS-storeen ja kartat sieltä.

PlayStation Storeen ei pienellä hakemisella löytynyt yhteystietoja, joten mihinköhän sitä pitäis lähteä huhuilemaan?

Kiitti vastauksista.
 
Vastaus: PlayStation Store Moka

Nordisk Filmin tuesta voit tiedustella mitä tehdä. Yhteystiedot löytyy Playstation ongelmat FAQ:sta.
 
Mistä jenkki version pelistä olet saanut? Mut juu, eipä tuolle voi mitään tehdä. Olen 99.9999 varma, ettet saa jenkki koodia tai rahojasikaan takasin.
 
Vastaus: PlayStation Store Moka

Mitenköhän tätä kannattaisi lähteä hoitamaan? Nythän oon noi kertaalleen jo maksanut, joten eihän mun tarttis periaatteessa saada muuta ku koodi jenkkilän PS-storeen ja kartat sieltä.
Tuttu tarina ja kotoiseen tukeen vain yhteyttä. Koodin sijaan korkeintaan rahat saat mahdollisesti takaisin mutta soittorumban takana sekin. Itse en viitsinyt vaan tyydyin maksamaan vastaavassa tilanteessa kertaluontoiset oppirahat siitä, että digitaalista lisäsisältöä kotimaan ulkopuolelta ostettuihin peleihin ei nyt vaan kannata hankkia.
 
Vastaus: PlayStation Store

Joo, eivät suostu purkamaan kauppaa eivätkä antamaan latauskoodia jenkkilän verkkokauppaan.

Toimiikohan se map pack jos yritän ladata sen sieltä jenkkilän PS Storesta? Vai onko näissä konsoleissa itsessään vielä joku aluekoodaus, joka tekee tuonkin mahdottomaksi?

Alkaa tulla vähän kalliiksi tää harrastus.

EDIT: En tiedä mistä peli on alunperin ostettu. Ostin sen tämän foorumin kautta käytettynä.
 
Vai onko näissä konsoleissa itsessään vielä joku aluekoodaus, joka tekee tuonkin mahdottomaksi?
Periaatteessa konsolin alueella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. PSN-tunnuksen tiedoissa oleva kotimaa määrää sen, mitä Storea käytetään. Lisätietoa Store-FAQissa.

Mutta joo, ainoa tapa saada kartat on ostaa ne jenkki-Storesta. Ilmaiseksi et niitä saa.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kanadalainen VideoGamesPlus-nettikauppa on aika monen suosikki, ja sieltähän ei tule muita kuin P-Amerikan markkinoille tarkoitettuja versioita.

En tiedä mistä peli on alunperin ostettu. Ostin sen tämän foorumin kautta käytettynä.

Tämä on tosiaan ikävää sen takia, kun näitä myydään sitten etiä päin. Eivätkä kerro mikä versio kyseessä - Tällöin käy juuri näin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tai jos jollain kaverillas on jenkki-acco, voit maksaa sille, se ostaa sieltä Storesta (jos sillä on jenkistä tilattuja PSN-kortteja) ja lopulta lataat siltä omalle pleikkarille mapit.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tämä on tosiaan ikävää sen takia, kun näitä myydään sitten etiä päin. Eivätkä kerro mikä versio kyseessä - Tällöin käy juuri näin.

Katoin itse asiassa tuolta viestejä läpi ja kyllä myyjä oli asiat mulle ihan selkeästi kertonut, ja olipa vielä maininnut, että mahdolliset lisäosat pitää ostaa jenkkipuolelta.

Enhän mä koko asiaa muistanut siinä vaiheessa, kun päätin lähteä mappeja ostelemaan.

Tai jos jollain kaverillas on jenkki-acco, voit maksaa sille, se ostaa sieltä Storesta (jos sillä on jenkistä tilattuja PSN-kortteja) ja lopulta lataat siltä omalle pleikkarille mapit.

Kaikilla kavereilla on Xboxit. :D

Tein itse asiassa tänään jenkki-accountin ja kävin kattomassa niiden storea. Sieltähän ostaminen ois toki onnistunut ihan samaan tapaan kuin euro-puolelta.

Vähän harmittaisi maksaa identtisestä tuotteesta kahteen kertaan. Ennemminkin voisin kysyä, jos jollain on euro-versio eikä ole ladannut vielä mappeja ja haluaisi vaihtaa päittäin levyjä.

Periaatteessa konsolin alueella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. PSN-tunnuksen tiedoissa oleva kotimaa määrää sen, mitä Storea käytetään. Lisätietoa Store-FAQissa.

Mutta joo, ainoa tapa saada kartat on ostaa ne jenkki-Storesta. Ilmaiseksi et niitä saa.

Ilmaiseksi en toki ole mitään haluamassa/vaatimassa. Olen kuitenkin jo kertaalleen tuotteesta maksanut, joten sen verran olisin ehkä odottanut joustoa asiakaspalvelussa, että jotenkin olisi saatu asia hoidettua.

Näinhän se nykyään taitaa aina mennä: rahoistaan pääsee pirun helposti eroon, mutta kaikki siitä eteenpäin on yhtä kivireen vetämistä.
 
APUA!!!! Peliä ei löydy

Ostin ps storesta sonic racers pelin. Latasin ja asensin sen koneelle mutta jostain kummasta syystä se ei ole konella. Yritin toistaa saman muutaman kerran mutta peliä ei vaan ole koneellani. Eli osaisko joku sanoa mitä pitäis tehdä. :confused:
 
Vastaus: APUA!!!! Peliä ei löydy

Ostin ps storesta sonic racers pelin..

Tietääkseni Euroopan PS-storessa on saatavilla seuraavat Sonic-pelit:
*Sonic Adventure
*Sonic the Hedgehog 4: Episode 1

Mikä tuo Racers on?

Mitä kysymykseen tulee, niin oletko varmistanut ettei pelistä ole olemassa ns. trial-versio + siihen "koko pelin unlock"? Eli jos vaikka vahingossa olet ladannut pelkän unlock-tiedoston (mutta et varsinaista peliä). Ehkä kaukaa haettu, mutta tuli mieleen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: APUA!!!! Peliä ei löydy

Sen pelin nimi on,
sonic and sega all-star racing.....
Mut kun klikkaa sitä tuolla storessa niin ladattavan version nimi on.
Metal sonic & death egg zone (game pack) sega europe ltd

Joten eiköhän se ole koko peli?? Koko tais olla 149 mt.

Testasin viel ladatan jonkun demon sieltä. sen lataus ja asennus onnistuivat ihan normaalisti joten olen vähän ihmeissäni :confused:

Rahat kyllä kelpasivat mut peliä en saa vaix yritin vieläkin ladata sitä. lataa normaalisti ja sen jälkeen asentaa ja ilmoittaa että asennus onnistunut mut peliä ei vaan löydy mistään???
 
Ylös Bottom