Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store

drake: Ei onnaa kummallakaan. Tunnistus menee IP-osoitteen perusteella, joten pitää käyttää proxya tai muuten kierrättää liikenne US/UK-IP:n kautta.

Okei, kiitti tiedosta. Löysin tuohon proxy-juttuun jonkin verran ohjeita netistä.. onko tuosta monilla kokemusta, pelaako hyvin vai onko ongelmia? Valvooko isoveli, vai eivätkö välitä kunhan rahaa tulee laariin?
 
Playstation Store pölli mun rahat

Tänään päivityksen jälkeen ei nyt store toimi. En tosin kokeillut sitä ennen päivitystäkään koska konsoli on ollut kiinni varmaan viikon. Jokatapauksessa menin storeen, ja ostin pitkän säädön jälkeen Dead Nationin sillä 13 eurolla.

Sitä ennen latasin massit lompakkoon yms. yms. ei mitään ongelmaa. ja lompakkokin tyhjeni ja nyt on peli ostettu. Mutta en pysty lataamaan sitä?

Tässä oon nyt vähän väliä yrittänyt jo parin tunnin ajan, ja aina kun valitsen "download", tulee se "Todentaa... odota hetki", se on parissa sekunnissa ohi jonka jälkeen pläjähtää ruutuun "Virhe tapahtui latauksen aikana. (80711005)"

Alkaa pikkasen vituttamaan kun oli töistäkin kiire kotiin kun kuulin että tämä on ilmestynyt, ja nyt en tänään sitten pääsekkään tätä pelaamaan.

Osaako joku sanoa, mistä tämä kyseinen virhekoodi voi johtua?

Store aukeaa XMB:n playstation network valikosta, mutta jos menen tuohon storeen "pelit" valikosta, eli siitä ostoskassin kuvakkeesta sieltä, niin tuo sama virhekoodi paukahtaa siitä. Eli pääsen storiin vain siitä toisiksi viimeisestä valikosta missä muutkin PSN kuvakkeet on.

Olen myös tutkinut nettiä ja yrittänyt saada selitystä tuolle errorille, sekä etsinyt jotain numeroa sonylle mistä voisi saada rahat takasin jos ei huomennakaan onnistu lataaminen. Ja arvatkaa mitä. Ei ensimmäistäkään puhelinnumeroa tai sähköpostia MISSÄÄN pleikkarin virallisilla sivuilla. Pitää varmaan ottaa yhteys sitten Sony Finlandiin vaikka he ei todennäkösesti tiedä mistään mitään.

Hohhoijaa.... Vaikka todennäkösesti kyseessä on joku parin tunnin ymmärrettävä katkos, silti alkaa maksavaa asiakasta tähän aikaan yöstä vituttamaan.... Ja sitten jos kyse on kuitenkin jossain jakajan ip paska-asetuksissa niin ärsyttää odotella ja toivoa millon lähtee futaamaan.

Apua?
 
Vastaus: Playstation Store pölli mun rahat

Kokeiles huvikseen näitä, ovat auttaneet joskus saman errorin kohdalla:
- Odota ennen "Download" napin painallusta että kovalevyn valo ei enää vilku vaan on rauhoittunut
- Toinen kikka joka jollain auttanut samaan erroriin: do the Restore Default Settings. (Settings+System Settings+Restore Default Settings)
 
Vastaus: Playstation Store pölli mun rahat

Sitä ennen latasin massit lompakkoon yms. yms. ei mitään ongelmaa. ja lompakkokin tyhjeni ja nyt on peli ostettu. Mutta en pysty lataamaan sitä?

Yleisesti ottaen jos aiemmin jokin on toiminut ja yhtäkkiä ei toimikaan, on todennäköisin selitys tilapäinen häiriö, joka poistuu itsestään jonkin ajan kuluttua.

Rahojasi Store ei suinkaan ole pöllinyt, vaan tuote on nyt ikuisesti latauslistallasi, josta voit ladata sen ilmaiseksi ihan niin monta kertaa kuin haluat korkeintaan viiteen eri PS3-järjestelmään.

Tässä oon nyt vähän väliä yrittänyt jo parin tunnin ajan, ja aina kun valitsen "download", tulee se "Todentaa... odota hetki", se on parissa sekunnissa ohi jonka jälkeen pläjähtää ruutuun "Virhe tapahtui latauksen aikana. (80711005)"
Tuo virhekoodi on tosiaan jokin harvinaisempi, ja Hiikeri olikin jo löytänyt yhden konstin, jolla tilanteen saa oiottua. Jos oletusasetuksien palautus ei kiinnosta, lataapa Storesta kokeeksi jokin demo tai ilmainen DLC-paketti (esim. vaikka jokin LittleBigPlanet-asu) ja katso, mitä niiden kanssa tapahtuu.

Ei ensimmäistäkään puhelinnumeroa tai sähköpostia MISSÄÄN pleikkarin virallisilla sivuilla.
Kolmen sekunnin googlaus sanoilla "playstation tuki yhteystiedot" löysi tämän.

Jos tarvitset apua PlayStation®-tuotteisiin liittyen, löydät runsaasti tietoa Ohjeet-osiosta. Tarjolla on kattavia oppaita, vastauksia kysymyksiin sekä käyttöohjeita - osio on suunniteltu tarjoamaan ratkaistu kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin.
Jos sinulla on kysymys, johon et löydä vastausta Ohjeet-osiosta, voit ottaa meihin yhteyttä seuraavin tavoin.

Puhelimitse
Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18).
Puhelu maksaa 0,79 €/min + pvm.

Sähköpostitse
fi-hotline <miukunauku> nordiskfilm.com

Samaiset yhteystiedot löytyvät myös ongelma-FAQista.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ostin Dead Nationin hintaan 13e, ja hetken päästä se olikin plussalaisille 10e. Tänään ostin Sackboys prehistoric movesin hintaan 6e, ja hetken päästä se olikin plussalaisille ilmainen. Olen siis plus-tilaaja. Mitä kautta voin valittaa sonylle? Olenko oikeutettu saamaan nuo rahat takaisin storelompakkoon?
 
Vastaus: PlayStation Store

Ostin Dead Nationin hintaan 13e, ja hetken päästä se olikin plussalaisille 10e. Tänään ostin Sackboys prehistoric movesin hintaan 6e, ja hetken päästä se olikin plussalaisille ilmainen. Olen siis plus-tilaaja. Mitä kautta voin valittaa sonylle? Olenko oikeutettu saamaan nuo rahat takaisin storelompakkoon?

Et ainakaan minun järjen mukaan.

Samahan pätee ihan kivijaloissa: ei ne anna osaa pelin hinnasta takaisin jos se nyt sattuu seuraavana päivänä alessa olemaan.

Miksipä tämä erilailla olisi digitaalisissa ostoksissa ?

Tarkoitan, että se oli virheellisesti laitettu hinta. Minun olisi siis kuulunut maksaa vähemmän. Molemmat hintavirheet korjattiin samana päivänä.
Parempi on että tässä vaiheessa minä hyppään pois kun en tuon ps-storen menetelmistä tiedä.
Jos kuitenkin jotenkin voit todistaa että virheen on tehnyt sony niin sinun pitäisi saada korvaus, tosin siitä en ole varma kuinka helppoa tuo on saada.
 
Vastaus: PlayStation Store

Et ainakaan minun järjen mukaan.

Samahan pätee ihan kivijaloissa: ei ne anna osaa pelin hinnasta takaisin jos se nyt sattuu seuraavana päivänä alessa olemaan.

Miksipä tämä erilailla olisi digitaalisissa ostoksissa ?

Tarkoitan, että se oli virheellisesti laitettu hinta. Minun olisi siis kuulunut maksaa vähemmän. Molemmat hintavirheet korjattiin samana päivänä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Et ainakaan minun järjen mukaan.

Samahan pätee ihan kivijaloissa: ei ne anna osaa pelin hinnasta takaisin jos se nyt sattuu seuraavana päivänä alessa olemaan.

Miksipä tämä erilailla olisi digitaalisissa ostoksissa ?
Samaa mieltä. Toki aina voi yrittää (help@uk.playstation.com taitaa olla paras vaihtoehto) mutta selvää on jo nyt, ettei maksa vaivaa. Opetuksesta opiksi ja kukkaron nyörit jatkossa tiukemmalle.
 
Vastaus: PlayStation Store

Samaa mieltä. Toki aina voi yrittää (help@uk.playstation.com taitaa olla paras vaihtoehto) mutta selvää on jo nyt, ettei maksa vaivaa. Opetuksesta opiksi ja kukkaron nyörit jatkossa tiukemmalle.

Kiitos osoitteesta, laitoin mailia sinne. Kyllä mielestäni rahat tulisi palauttaa, kun niitä ei alun perinkään olisi pitänyt plussalaisten maksaa. Dead Nationin tapauksen jälkeen ajattelin antaa asian olla, mutta tuon tuoreemman tapauksen jälkeen aloin nähdä punaista
 
Vastaus: PlayStation Store

Kiitos osoitteesta, laitoin mailia sinne. Kyllä mielestäni rahat tulisi palauttaa, kun niitä ei alun perinkään olisi pitänyt plussalaisten maksaa. Dead Nationin tapauksen jälkeen ajattelin antaa asian olla, mutta tuon tuoreemman tapauksen jälkeen aloin nähdä punaista
No jaa, periaate vs todellisuus. Itse väänsin taannoin parin mailin verran noiden kanssa siitä, onko peliin EU-kaupasta ostetun lisäsisällön toimittava US-version kanssa mutta eipä siitä mitään tullut (ja juu, ei ole toimittava ja paskempi homma jos näin pääsee käymään).

Jos sama meno jatkuu, saanet lopulta yhteystiedot kotoiselle laskutuspuolelle, jossa koko ostoksen voi kiistää (ihan kuin se siitä edes olisi kiinni) mutta aika kliinisesti nuo tuppaavat palautteita käsittelemään. Onnea mittelöön nyt kuitenkin; ei se ota jos ei annakaan.
 
Vastaus: PlayStation Store

Olen ajatellut formatoida kovon. Kun lataan ostetut pelit tuleeko minulle mitään sähköpostia siitä että olen ladannut ne uudestaan?
 
Vastaus: PlayStation Store

Hmmh, kylläpäs Store-päivitys on nyt mennyt myöhäselle. Mut taisivat vihdoin ja viimein ilmestyä tuonne. Dead Space 2:n, LittleBigPlanet 2:n ja Mass Effect 2:n demot, onnenpäivät!
 
Vastaus: PlayStation Store

Miten teen tunnuksen tonne USA:n storeen? Siellä muistaakseni oli enemmän kaikkea säälää. Kai sieltä voi myös ostaa?
 
Vastaus: PlayStation Store

Eipä sitte tullut 29.12 mitään storeen.
Eikä ollut tarkoituskaan. Jo viime keskiviikon päivityksen yhteydessä ilmoitettiin, että tämä viikko on joululomien vuoksi väliviikko, ja Store-apina palaa töihinsä vasta tammikuun ensimmäisenä keskiviikkona.
 
Vastaus: PlayStation Store

Eikä ollut tarkoituskaan. Jo viime keskiviikon päivityksen yhteydessä ilmoitettiin, että tämä viikko on joululomien vuoksi väliviikko, ja Store-apina palaa töihinsä vasta tammikuun ensimmäisenä keskiviikkona.

Jaahas, missä näistä päivityksistä yleensä ilmoitellaan?
 
Ylös Bottom