Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

usan stores nyt gta lost and damned 19,99 dollaria
toimiikohan ton eu gta kans yhteen?

Täysin varma asiasta en ole, mutta olettaisin että ei toimi. En siis suosittele kokeilemaan (ellet halua menettää pariakymmentä taalaa).
 
Vastaus: PlayStation Store

Ei toimi. Pelin ja lisäsisällön on pelistä riippumatta AINA oltava samalta alueelta.

Tuohan tarkoittaa siis sitä, että koska minulla on Kanadasta tilattu peli, pitää minun ostaa USA-storesta GTA:n lisäosat. Olipa hyvä, että tuli ilmi, koska olin valmistautunut ostamaan ne ihan normaalisti EU-storesta.
 
Vastaus: PlayStation Store

Toukokuun neljännestä päivästä alkaen US Store päivittyykin jo tiistaisin (eli oletettavasti keskiviikkoaamuöisin Suomen aikaa). Jo aiemminhan on kerrottu, että tuossa toukokuun alussa Euroopan Storen viikkopäivitykset vaihtuvat keskiviikolle nykyisen torstain sijaan.

Lähde: PSN Stores
 
Vastaus: PlayStation Store

Tekisi mieli ostaa Japanin PSN Storesta Mega Manit 1 ja 2, niitä kun ei muissa storeissa näy. Se vaan tarkoittaisi 3000 jenin kortin ostamista, kun Mega Manit yhteensä maksavat 1200 jeniä. Eli onko kenelläkään hyviä ehdotuksia, mitä jäljelle jäävällä 1800 jenillä kannattaisi hommata? Mielellään tietysti sellaista kamaa, mitä ei länsimaisissa storeissa ole.
 
Vastaus: PlayStation Store

SCEE:kin on hereillä E3:n suhteen ja luvassa on päivittäisiä Store-päivityksiä E3-trailereiden muodossa.
As per previous years, the plan is that you will see daily updates during E3, but these daily updates will feature trailers only (apart from the usual Wednesday full publish).

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: PlayStation Store

Ostin Star Wars Dark Forcesin USA:n storesta, mutta ohjain ei toimi. Alkuvideot lähtevät pois kun painan starttia, mutta sen jälkeen ohjain lopettaa toimimisen. Vähän ajan kuluttua ruudulle tulee pelikuvaa pari sekunttia ja sen jälkeen tulee "LOADING...". Tiedättekö miten saisin toimimaan?
 
Vastaus: PlayStation Store

Huomasin että storeen on tullut Need For Speed: Most Wanted, eli onko se nyt parannettu versio alkuperäisestä vai täsmälteen samanlainen (grafiikoita parannettu?). En löytänyt mitään tietoa googlella.... Näinkö vain näkyjä? :D
 
Vastaus: PlayStation Store

Huomasin että storeen on tullut Need For Speed: Most Wanted, eli onko se nyt parannettu versio alkuperäisestä vai täsmälteen samanlainen (grafiikoita parannettu?). En löytänyt mitään tietoa googlella.... Näinkö vain näkyjä? :D
Minkä alueen Storessa tuon olit näkevinäsi? Ainakaan Suomen, UK:n ja Yhdysvaltojen Storesta ei löytynyt mitään muuta kuin sama vanha PSP:n Need For Speed: Most Wanted 5-1-0 Platinum-versiona.
 
Vastaus: PlayStation Store

Minkä alueen Storessa tuon olit näkevinäsi? Ainakaan Suomen, UK:n ja Yhdysvaltojen Storesta ei löytynyt mitään muuta kuin sama vanha PSP:n Need For Speed: Most Wanted 5-1-0 Platinum-versiona.

Ööh, varmaan kiireessa ei paljon muuta huomannu kuin nimen :eek: Nooh, toivottavasti tuo tulisi storeen, sitä on meinaan odotettu... Ja odotetaan näköjään vieläkin :S
 
Vastaus: PlayStation Store

Nooh, toivottavasti tuo tulisi storeen, sitä on meinaan odotettu... Ja odotetaan näköjään vieläkin :S
Melko epätodennäköistä, että EA tekisi viisi vuotta vanhasta pelistä PS3-käännöksen yhtäkkiä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Aikaisemmin ei ole Storesta tullut ostettua mitään, joten kokeneilta on hyvä kysyä.

Tarkotus olisi ostaa klassinen MGS storesta, mutta siinä ei lue sen kokoa. Sattuisiko joku tietämään.

Toiseksi, ko peli olisi myös tarkoitus pistää kolmosen lisäksi PSP:lle. Kysymys kuuluu, antaako laite siirtää sitä? Itse pelin kohdalla lukee että viidelle PS3:lle tai PSP:lle saa yhden oston jälkeen siirtää.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tarkotus olisi ostaa klassinen MGS storesta, mutta siinä ei lue sen kokoa. Sattuisiko joku tietämään.
Noin 780 megatavua.

Toiseksi, ko peli olisi myös tarkoitus pistää kolmosen lisäksi PSP:lle. Kysymys kuuluu, antaako laite siirtää sitä?
Kyllä antaa. En ole ihan satavarma, miten se noiden PS1-klassikoiden ja PS3:lla toimivien Minis-pelien kanssa menee, mutta laiteaktivointeja on joka tapauksessa vähintään 5 kappaletta.
 
Vastaus: PlayStation Store

...En ole ihan satavarma, miten se noiden PS1-klassikoiden...
Kyseinen peli (ja muutama muukin psone peli storesta) siirretty meillä PSP:lle. Hyvin toimii.
Itse suosin siirtoon Sonyn Media GO (PC softa). Toki onnistuu suoraan PSP:lläkin jos siis verkossa.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kyseinen peli (ja muutama muukin psone peli storesta) siirretty meillä PSP:lle. Hyvin toimii.
Siitähän ei ollut mitään epäilystä, etteikö toimisi. Mutta siitä en tiedä, onko PS1/Minis-peleillä sillä lailla laitekohtaiset aktivoinnit, että niitä voisi käyttää viidessä PS3:ssa ja viidessä PSP:ssä, vai onko se yhteensä max. 5 (eli esim. 2xPS3 + 3xPSP tai 0xPS3 + 5xPSP jne).
 
Vastaus: PlayStation Store

Noniin. Ostin eilen storesta MW2:n Stimulus karttapaketin. Latasin ja asensin sen mutta MW2 ei tunnista että minulla olisi ko. pakettia. Latasin sen 2 kertaa uudelleen ja asensin ja sama homma. Koitin jopa poistaa kaikki MW2 tallennustiedostot mutta sekään ei auttanut... Missä mättää??
 
Vastaus: PlayStation Store

Noniin. Ostin eilen storesta MW2:n Stimulus karttapaketin. Latasin ja asensin sen mutta MW2 ei tunnista että minulla olisi ko. pakettia. Latasin sen 2 kertaa uudelleen ja asensin ja sama homma. Koitin jopa poistaa kaikki MW2 tallennustiedostot mutta sekään ei auttanut... Missä mättää??

Muistithan kattoa ne koodit siitä levystä ja verrata siihen minkä ostit Storesta? Kun niissä on ne alue- vai mitkä kohtaiset koodit ovatkaan, esim. Euroopasta ostetun pelin kanssa toimii EU Storesta ostetut lisäosat jne.
 
Vastaus: PlayStation Store

Olis ihan kiva tietää että onko mulla menny nyt sit 4 latausta viidestä ja ei vieläkään toimi.....
Kiva maksaa 14€ tyhjästä.
 
Ylös Bottom