Hain Wi-Fi+3G - mallin tänään kaupasta, päälle 16GB muistikortti ja laukku. Paketin kylkiäisenä tuli 4GB kortti. Ennakkotunnelmia: käyttöjärjestelmä on huono ja sekava verrattuna PS3:n vastaavaan. Muuten sitten onkin positiiviset tunnelmat, laite on yleisilmeeltään hieno, näyttö on kirkas ja kahden tatin ohjaustuntuma hyvä. Aiemmin mainittu Rayman Origins on minulla vielä kesken PS3:lla, mutta latasin pelin myös Vitalle, ja ensimmäisen kentän pelattuani en voi kuin hämmästellä. Niin samanlainen on kokemus molemmilla, ja ottaen huomioon minkälainen huippupeli on kyseessä, on jokaisen genrestä edes vähän diggaavan syytä ostaa Rayman välittömästi.
Stardust Deltan latasin myös, ja PSP:lle jo aiemmin ostetut Tactics Ogre ja FFIV: Complete Collection, joita olen säästellyt Vitalla pelattavaksi. (FFIV:n pelasin viimeksi DS-remakena, joten onkin mukava vertailla versioita.)
Varmaan Uncharted pitäisi myös ladata, olenhan kaikki edelliset pelannut ja hyväksi havainnut. Tosiaan, tarkoitus on lähinnä latailla pelejä jotta kulkevat sitten mukana kun paljon reissaan. Sitä paitsi ihan tarpeeksi hyllyntäytettä kertyy muiden konsolieni fyysisistä pelikoteloista.
Kyllä Vita vie toistaiseksi 6-0 kilpailijaansa 3DS:ää, jonka olen omistanut kohta vuoden ja joka on vielä ollut käytännössä kaikilla mahdollisilla tavoilla pettymys (poislukien Ocarina of Time ja Mario Kart 7).