Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos takuu on loppu kannattaa aina vedota virhevastuuseen, jos tuotteen tulisi kestää käyttöä kauemmin kuin se on kestänyt.Päätti sitten kuulokeliitäntä sanoa sopimuksen irti ja raw dataa pelatessa vaan katosi äänet äkillisesti.
Ikää pari viikkoa vajaa vuosi vasta.
Pleikkari sekä lasit tuli bootattua jos siellä olisikin ollut vaan jotain häikkää äänen prosessoinnissa tai jtn, mutta ei auttanut.
Onneksi mulla oli valmiina 5m jatkojohto 3.5mm liittimelle niin sai äänet vahvarista kuulokkeisiin.
Olikos tällä yhden vai kahden vuoden takuu?
Telialla tuota ei enää näytä olevan myynnissä eikä tilausvahvistuksessakaan mainita sanaakaan takuusta.
Minulla sähköpostit seuraavilla päivämäärillä:Kuinka kauan teillä meni VR Adapterin tuloon tilauksesta? Tilattu sarjanumerolla Tammikuun 8 pv, ei ole sen jälkeen kuulunut mittään. Roskapostit tsekattu eikä sielläkään ekan varmistusviestin jälkeen ole tullut infoa. Mistähän tätä voisi tiedustella .. Sarjanumerokaan ei mene tietenkään enää formille kun kerran käytetty, jos yrittää uudelleen tilailla. Eli on se systeemissä siellä mutta adapteria ei ole vielä ..
Ok, no sitten vaan odotellaanMinulla sähköpostit seuraavilla päivämäärillä:
29.10. Pyyntö vastaanotettu.
16.11. Lähetetty.
Sitä en kyllä muista kauanko tuosta kesti adapterin saapumiseen.
26.12 pistetty tilaukseenKuinka kauan teillä meni VR Adapterin tuloon tilauksesta? Tilattu sarjanumerolla Tammikuun 8 pv, ei ole sen jälkeen kuulunut mittään. Roskapostit tsekattu eikä sielläkään ekan varmistusviestin jälkeen ole tullut infoa. Mistähän tätä voisi tiedustella .. Sarjanumerokaan ei mene tietenkään enää formille kun kerran käytetty, jos yrittää uudelleen tilailla. Eli on se systeemissä siellä mutta adapteria ei ole vielä ..
Jos siis on kärsimätön, voi olla yhteydessä Pleikkarin tukeen. Muussa tapauksessa kannattaa vaan odottaa.There’s a meaty Reddit thread documenting the issue, with some still on tenterhooks after ordering the adaptor all the way back in November. Many of those people even received email confirmation. This appears to be a problem all around the globe, although anecdotally we are seeing slightly more complaints coming from Australia and USA than Europe.
So, what’s going on? Well, despite the long waits, there are plenty of people in the aforementioned thread who confirm they’ve eventually received the item, so it may just be a case of patience. This does appear to be a logistics issue above all else, and with coronavirus affecting the efficiency of postal services around the world, that makes sense.
If you are concerned, you could always try contacting PlayStation Support, as they may be able to check the progress of your adaptor request – or even authorise another one. It’s irritating, there’s no doubt about that, but it seems like exercising patience is just about the best you can do for now.
PlayStation Cameran (adapterin) ja USB-kiintolevyn pitää olla suoraan konsolissa kiinni, ts. mitään hubia ei voi käyttää välissä. PSVR:n Processing Unitin USB-virraksi kelpaa myös jokin konsolin ulkopuolinen USB-liitäntä.Pitäs varmaan vihdoin kytkeä psvr pleikka 5:een.. mikäs on suositus usb piuhojen järjestyksestä kun minulla on tuo ulkoinen ssd levykin tässä?