Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Käyttääkö joku lasien mukana tulleita korvanappeja?
Ei kyllä pysy meikäläisen korvissa, vaikka kokojakin on erilaisia.

Sekä että. Korvalaput toimivat paremmin, mutta paremman puutteessa mennään napeilla. Äänentoisto ei ole niissä ongelma, vaan juurikin tuo pysyminen korvassa.
 
Mulla on Sonyn langattomat halpis-kuulokkeet, mahtuu lasien päälle mainiosti.
 

Liitetiedostot

  • 1532425202852-81473028.jpg
    1532425202852-81473028.jpg
    4,7 MB · Lukukerrat: 8
Yksi PlayStation VR:n pääkehittäjistä ja jo 90-luvulta asti EyeToy- ja PS Eye -kameroita, PS Move-ohjaimia ja PSVR-laseja kehittänyt Richard Marks siirtyy Googlen leipiin. Lisää myös huhuja siitä, mihin yhtiön mahdollinen pelikonsoli tulee suuntautumaan.

Googlen palkkalistoilta löytyy myös muita entisiä PlayStationin herroja, kuten Phil Harrison ja PS Homesta tuttu Jack Bueser.

 
Piti näyttää serkulle että millanen tuo Dirt Rally on VR setillä.

Tuli tuohon prosessoriyksikköön joku punainen vilkkuva valo eikä se suostu käynnistymään. Mitä pitäis tehdä?
 
Mulla on Sonyn langattomat halpis-kuulokkeet, mahtuu lasien päälle mainiosti.

Mitenkäs langattomat tällaset toimii? Toimiiko mitkä vain langattomat kuulokkeet VR-lasien kanssa niin, että tulee joku 3.5mm plugi kiinni siihen lasien liittimeen vai?
 
Toimiiko mitkä vain langattomat kuulokkeet VR-lasien kanssa niin, että tulee joku 3.5mm plugi kiinni siihen lasien liittimeen vai?
Juuri noin. Eli piuhalla pitää olla kiinni PSVR:ssä, olipa millaiset kuulokkeet tahansa.
 
Ei langattomia ole pakko kytkeä piuhalla vaan ne toimii vr:n kanssa langattomina, kuten muutenkin!
Olen ymmärtänyt, että se 3D-tilaääni ei toimi tuolloin.

Update! Tuollaisen virheilmoituksen se mulla antaa, kun yritän käyttää Sonyn omaa Platinum Wireless Headsetiä.
 

Liitetiedostot

  • EB01D6B3-4D9C-4359-AC6F-522821B22CD9.jpeg
    EB01D6B3-4D9C-4359-AC6F-522821B22CD9.jpeg
    1,2 MB · Lukukerrat: 15
Viimeksi muokattu:
Pystyykö sitä monien mielestä parasta PSVR peliä? (Resident Evil 7) Pelaamaan Moveilla vai vaatiiko se sen Aim Controllerin?
 
En kyllä saa mitenkään tuota ihan pienen pientä huojuntaa taltutettua. Vaihdoin toiseen, pieneen huoneeseen ja pimensin koko kopin ja kalibroin kaiken uudelleen, silti huojuu edestakaisin. Jos pidän päätä paikoillaan pidempään, huojunta yleensä lakkaa mutta kun vähänkin päätä liikuttaa niin taas saa voida pahoin.
Tätähän ei kovin hyvin huomaa jossain Thumperissa mutta Moss ja Statik saa voimaan pahoin kun pientä kelluntaa tapahtuu koko ajan.

En tiedä pitääkö tämä palauttaa.

Joskus tuota on enemmän, joskus vähemmän.. epäilen että pimentäminen ei ole paras vaihtoehto kun kamera tulkkaa niitä valopisteitä ja pimeässä ne ylivalottuu (suhteessa muuhun huoneeseen) ja reuna-alueille voi tulla kohinaa.. jotenkin tuntuu että säädettävä valaistus olisi tuossa paras, ei liian hämärä, ei liian kirkas, juuri sellainen että kypärän valot olisi selkeärajaisia.
 
Minulla taas oli voimakasta driftinkiä kuvassa, kunnes keksin sammuttaa kaikki bluetooth laitteet lähettyviltä.
Eli TV:n, vahvistimen ja tietokoneen. Tämän toimenpiteen jälkeen pystyi 2D kuvaa katsomaan ilman jatkuvaa keskittämistä.
 
Miten te muut pysytte aloillanne PSVR:llä pelatessa?

Nyt näiden viime aikaisten väliin nopeatempoisiksi kääntyvien sotapelien tuloksena olen yhä useammin kääntynyt selkä kameraan päin tai muuten kadottanut suuntavaiston täysin.

Maailmalla eräs pelaaja on hankkinut tällaisen alustan kertomaan missä mennään:

E3708EDD-8F5B-4FAB-9C65-45A771BA6BD7.jpeg
 
Ylös Bottom