pelle
Well-Known Member
Kohta on aika laittaa PSVR kaappiin ja valmistautua uuteen sukupolveen. Kasasin top 10 listan omista suosikkipeleistä. Monta loistavaa peliä jäi ulkopuolelle jotka mielellään listalle olisi laittanut. Ja listasta varmasti saa helposti käsityksen minkälaiset pelit itselle uppoaa.
Mä en osaa listata omia suosikkeja, mutta ehkä peliajat kertoo jotain kun ps5 ne nyt näyttää.
-Driveclub vr likemmäs 70 tuntia
-GT sportissa varmaan yhtä paljon ellei enemmän. Pleikkari näyttää 140 tuntia ja muistaakseni ura moodissa meni telkkarin kautta joku 60 tuntia.
-Dirt rally on aika mysteeri, mutta oletan tuntien olevan samaa tasoa kun mulla on aina vr "sessiot" vähintään muutaman viikon mittaisia ja jossain vaiheessa tulee kaikkia kolmea ajettua vuoropäivin aika saman verran.
-Skyrim 200 tuntia
-No man's sky 300 tuntia
-RE7 hiukan yli 50 tuntia. Just pari päivää sitten pelasin taas vr moodissa läpi enkä edes muista oliko tuo nyt kahdeksas vai yhdeksäs kerta.
-Zenith 45 tuntia
-Saints & sinners likemmäs 50 tuntia
Lähellä sydäntä on myös pelit joita kukaan muu ei varmaan edes ole pelannut eli focus on you, summer lesson ja project diva future live konsertti kokemus.
Paper dolls ja home sweet home on myös edelleen parhaat kauhupelit jotka olen pelannut ja extra maininta myös pupil the wandering pelille joka löytyy hong kongin storesta.
Rytmipeleistä synth ridersin electro swing biisit on ykkösenä. Muuten peli on sellainen 7/10 biisien osalta, mutta nuo on ihan 9/10 kamaa ja olisin edelleen valmis ostamaan kokonaisen pelin 40e hintaan jos siinä olisi vaikka 30 electro swing biisiä.
Kokonaisuutena audica on kuitenkin se paras psvr rytmipeli.
Tärkeintä on varmaan kuitenkin se, että tälleen yli 250 peliä pelanneena ainoa jonka ostoa kadun on knockout league.
Skyworld on kyllä vielä pelaamatta, mutta sitä en nyt jaksanut aloittaa kun aivot sai tarpeeksi jo rasitusta kun pelasin tale of onogoron, obductionin ja shadow pointin extra pulmat (kaikki siis keskittyy pulmien ratkomiseen) joten mulla ei riittänyt enää motivaatio opetella jotain strategia peliä kun muutenkin olen niissä ihan paska.
Viimeksi muokattu: