Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä ostin tämän Apexin heti julkaisussa tykkään pelistä kyllä mutta menee siihen samaan sarjaan kun vuoden 2016 Doom eli hyvä peli jota allekirjoittannut ei koskaan osannut päästä läpi.Apex construct tuli ostettua valmiiksi kun hintaa oli vain 8e. Tämä vaatii movet eikä niitä voi mistään ostaa ja osa nettikaupoista ilmoittaa saavansa lisää maaliskuussa ja jotkut vasta toukokuussa.
Noiden lisäksi hyllyssä odottaa vielä zone of the enders: 2nd runner, inpatient ja eve valkyrie jonka päätin sittenkin ostaa kun sain tietää, että siinä voi pelata myös botteja vastaan.
Minä ostin tämän Apexin heti julkaisussa tykkään pelistä kyllä mutta menee siihen samaan sarjaan kun vuoden 2016 Doom eli hyvä peli jota allekirjoittannut ei koskaan osannut päästä läpi.
Peli on tosiaan Ruotsisa kehitetty peli ja sen huomaa tarkoitus ainoana jäljellä olevana ihmisenä selvittää mitä tapahtui että koko pelin ruotsi on robottien valtaama.Välillä pitää avata lukossa olevia ovia erilaisilla Pin koodeilla joita löytyy muistilapuilta ympäri pelimaailmaa. Pääsin pellissä melko pitkälle ja lopulta tuli iso "koiraa muistuttava" robotti josta en päässyt läpi.
Ota vaan se ohjain käyttöön..la noirea ku pelaat kapuloilla, ni valittaa saat..Pääsin minäkin testaamaan moven käyttöä kun broidilta löytyi ps3 aikainen kapula pölyttymästä.
En tiedä kuinka monta vuotta se on ollut akku täysin tyhjänä joten pieni ihme oli, että tänään se näytti vielä täyttä latausta kahden tunnin jälkeen.
Curious tale of stolen pets tuli pelattua jotta saa totuteltua nappien sijoitteluun. Paikoitellen hieman työlästä, koska et voi kääntää kenttää samalla kun pidät jotain tavaraaa kädessä.
Everybodys golfia tuli myös kolmen reiän verran testattua ja vaikka mulla on ne beginner mailat käytössä niin silti pallo lensi mihin sattui
Jos tuo sujuu yhtä paskasti vielä 18 reiän jälkeen niin palaan ohjaimen käyttöön.
Tuli sitten vpd:sta tilattua käytetty ps3 move starttipaketti, kun kaupat näyttää edelleen saavan noita kapuloita lisää vasta huhti-toukokuussa.
Hintaa tuolla oli 49e, mutta mulla oli 10e lahjakortti joten päätin ostaa.
Kova hinta silti ties kuinka vanhasta käytetystä kapulasta, mutta mulla on jo apex construct ja L.A. noire odottamassa ja kiva olisi päästä noitakin testaamaan ennen kuin ostelee alennuksista lisää pelejä jotka nuo vaatii.
Itellä ei ollut suurempia ongelmia loppupomossa 2 kertaa taisin kuolla, ammuin etäisyyden päästä miekalla sitä, se tuotti vähän ongelmia että ei pysty ottamaan sivuaskelia koska ei ole analogitattia. Ois kyllä hyvä jos toisivat markkinoille myös analogitatilliset move ohjaimet.
Tuli tuossa mieleen että jos ois pelannut tuon bossin seisaaltaan niin ois voinut itse liikkumalla väistää sen ammukset, ei tullut silloin pelatessa mieleen vaan juoksin aina päästä päähän ja ammuin.
Nyt pitäs olla patchattu sille tasolle millä muutkin vr setit on. Nopeasti kokeilin uusinta patchia ja oli ihan hyvää settiä. Vihut ehkä vähän urpoilta vielä vaikuttavat. En oo nyt paremmin kerenny/ innostunut testaamaan kun muuta pelattavaa. Mutta joo ihan eri peli kuin arvostelut antaa ymmärtää oli sen verran huonossa hapessa julkaisussaOnko Espire 1 psvr-versio patchattu jo kuntoon? Näyttää oleva storessa 30% alessa, 19,95€. Peli kiinostaa, mutta juurikin pleikkariversion arvostelut on antaneet heikkoja pisteitä tälle, kun ollut vielä niin rikki.