Chemo
Active Member
Mini motor racing saanut päivityksen myötä ihan kunnon first person kuvakulman.
Tuo olisi sopivasti vielä tarjouksessa 17e.
Kommentit tästä kiinnostaisivat!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mini motor racing saanut päivityksen myötä ihan kunnon first person kuvakulman.
Tuo olisi sopivasti vielä tarjouksessa 17e.
Kommentit tästä kiinnostaisivat!
Mitä haluat tietää? Itse tuon eilen ostin ja pelasin melkein koko classic moodin läpi.
Jos VR lentely kiinnostaa niin täältä lähtee kyllä ehdoton suositus Ultrawings VR, muutaman tunnin lentelin move ohjaimilla ja maistui todella hyvin.
Otin Playseat ajopenkistä rattiosan irti ja pelaan siinä, asento on aikalailla sama kuin mitä ruudulla näkyy niin immersio on kyllä aivan huipussaan.
Kiitokset tästä! Katsoin sen kokonaan. Hyvä video, ja pari ostamattajättämispäätöstäkin tuli tehtyä (varsinkin L.A. Noirea olin joskus miettinyt).
Olen viime aikoina palannut parin vanhemman pelin pariin. Uusintakierroksella:
Castlestorm VR Edition
- Tykkäsin Castlestormista Vitalla, se taisi olla PS Plus-ilmaispeli joskus. VR-versiossa on kaiketi kaikki lisäsisältö mukana, joten ekalta kierrokselta oli jäänyt jotain lisäreitä pelaamatta. Alun perin se taisi turhauttaa, kun joka kampanjaan pitää kerätä uudet aseiden jne upgradet. Mutta ihan hauskaa tämä taas oli.
Torn
- Tiedättekö ne taaperoiden lelut, missä laitetaan laatikkoon kannessa olevien reikien muotojen perusteella sylinterimäisiä, kuutiomaisia jne palikoita? Tornin puzzlet ovat yhtä helppoja. Tämä on häkellyttävää, kun ottaa huomioon, että peli on tähdätty mm. Twilight Zone- ja Black Mirror-sarjojen faneille. Yleisöä ei voi aliarvioida? No kyllä todellakin voi. Eikä bugejakaan ole korjattu. Mutta pelin stoori on edelleen ihan ok.
Videon lopun ajatusta pelien tulevaisuudesta jatkaakseni: VR ei mulle ole pelien tulevaisuus siinä mielessä, että vaikkapa Tornin kaltaisia pelejä pitäisi väkisin ohjata Moven tyyppisillä liikeohjaimilla. Mutta siinä mielessä on, että en keksi peliä joka ei olisi parempi VR:ssä pelattuna. Castlestorm on siitä hyvä esimerkki. Miksi mobiilipelistä pitäisi tehdä VR-versio? No kun sekin vaan toimii siinä paremmin.
Kohta tulee muuten kuukausi täyteen siitä kun Storeen on tullut uusi PSVR-peli. Sinänsä en ole huolissani, katseet alkavat pikku hiljaa kääntyä PS5:ttä kohti, mutta olisi kiva vielä saada jotain parhaan A-luokan sisältöä tällekin sukupolvelle. Ehkä palaan seuraavaksi takaisin Persona 5:n pariin. Vaikka se olikin pettymys, että Royal-versiossa ei ole VR-tukea.
Joo. Minunkin vr pölyyntynyt useamman kuukauden hyllyssä kun kunnon pelejä ei oo tullut. Varsinkin kunnon kauhu pelejä kaipaan !