Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Onkohan sieltä tulossa uudet move ohjaimet, kaikki pelit näyttää semmoista ohjausta mitä niillä ei välttämättä edes ole.
Sanotaan että nykyisiä move ohjaimia ei tueta mutta selvästi näkee että jokin "move" on tuettuna.
 
https://www.woojer.com/

olisi tommonen alessa kaveri oli hommannut tommosen, basso liivin Indexille. oli kyllä aika hurja kokemus, kun kävin kaverilla kokeilemassa, pelasin outlastia ja voi pojat kun liivi tärisi ja mies tärisi samaan aikaan. pelin bassojen mukaan, voisi mahdollisesti hommata sitten joskus ku ps5:lle tulee VR ja mikäli laite tukee myös noita next gen konsoleita. Vestin hinta siis nyt 350$ ku normi hinta 499

 
https://www.woojer.com/

olisi tommonen alessa kaveri oli hommannut tommosen, basso liivin Indexille. oli kyllä aika hurja kokemus, kun kävin kaverilla kokeilemassa, pelasin outlastia ja voi pojat kun liivi tärisi ja mies tärisi samaan aikaan. pelin bassojen mukaan, voisi mahdollisesti hommata sitten joskus ku ps5:lle tulee VR ja mikäli laite tukee myös noita next gen konsoleita. Vestin hinta siis nyt 350$ ku normi hinta 499


Saattaa tuo liivi vetästä napaan pikku hien...
 
Ens kuun alussa tulee Star wars Squadron. Tuo on oletettavasti aivan käsittämättömän huikea VR:llä.
Tuossa on vieläpä cross-play kaikkien laitteiden kesken, niin ei siinä lopu peliseura vuosiin.

Squadron tulee olemaan ensimmäinen peli mikä nostaa VR:n sille paikalle mihin se kuuluu kun puhutaan hytissä pelattavista peleistä.
 
Nyt oli kohtalaisen lähellä ettei Movet lentäny joko seinään tai ikkunaan sillä hermot paloivat pohjaan paskan liikeseurannan vuoksi. Normaalisti tämä ei ole vielä itseäni juurikaan haitannut ainakaan näin paljoa, mutta peli kuten Vader kyllä ei anna anteeksi jos laitteisto alkaa kikkailemaan omiaan. Pelaan dojo moodia ja tasolla 45 alkaa olemaan muutenkin jo haastetta, mutta äkilliset seurannan pätkimiset johtavat siihen että tulee osumaa ja kun tulee osumaa riittävästi päättyy myös erä epäonnistumiseen. Toivon todella, että tämä korjaantuu uudella PS kameralla jonka suhteen elättelen toivetta, että se olisi suunniteltu muuhunkin kuin pelilähetyksiin. PSVR2 luultavasti ei vielä pitkään aikaan ole saapumassa joten sen varaan en laske. Äskeisen jälkeen palasi Quest 2 erittäin vahvana ostoslistalle..
 
Nyt oli kohtalaisen lähellä ettei Movet lentäny joko seinään tai ikkunaan sillä hermot paloivat pohjaan paskan liikeseurannan vuoksi. Normaalisti tämä ei ole vielä itseäni juurikaan haitannut ainakaan näin paljoa, mutta peli kuten Vader kyllä ei anna anteeksi jos laitteisto alkaa kikkailemaan omiaan. Pelaan dojo moodia ja tasolla 45 alkaa olemaan muutenkin jo haastetta, mutta äkilliset seurannan pätkimiset johtavat siihen että tulee osumaa ja kun tulee osumaa riittävästi päättyy myös erä epäonnistumiseen. Toivon todella, että tämä korjaantuu uudella PS kameralla jonka suhteen elättelen toivetta, että se olisi suunniteltu muuhunkin kuin pelilähetyksiin. PSVR2 luultavasti ei vielä pitkään aikaan ole saapumassa joten sen varaan en laske. Äskeisen jälkeen palasi Quest 2 erittäin vahvana ostoslistalle..
Joo tässä on yksi syy miksi halusin laitteista eroon. Tavallaan toimii mutta sitten ei kuitenkaan juuri niissä kohtaa kun pitäisi toimia toimi toivotulla tavalla. En tätä Vaderia pelannut mutta jo videoista näin että tämän tyypisiä ongelmia tulisi eteen. Se positiivinen puoli laitteessa on että ne itse pelit maksaa suhkot vähän ainakin vielä.

Muun muassa Beat Saber jäi lopulta aika köyhäksi peliksi näiden samojen ongelmien takia.
Pystyy niillä Moveilla jotain pelaamaan mutta se vaatii ainakin rauhallisen ympäristön mitään toimitapeliä niillä ei oikeasti pystynyt pelaamaan.

Minun mielipiteeni tästä on varmasti kanssa pelaajat erimieltä.

AIM Controlleri pitää vielä erikseen myydä. Ellei täällä joku halua sitä.
 
Tuntuu olevan niin monta erilaista käyttäjä kokemusta kapuloiden seurannasta kuin on käyttäjiäkin.
Itsellä ollut tuuri kun ainoa peli jossa hahmon kädet on häiritsevästi välillä warppailleet on groundhog day.
Edes keväällä ei ollut ongelmia vaikka koko aamupäivän paistaa aurinko suoraan takana olevaan hyllyyn eikä sekään ole sotkenut seurantaa joka oli jo aika yllättävää.

Sitten taas redditistä lukenut kun jollain on kuukausia toiminut ilman ongelmia ja sitten jostain syystä yksi päivä alkanut pahat ongelmat seurannan kanssa vaikka setuppi on täysin identtinen.
 

Swordsman VR julkaistaan huomenna. Kehittäjä Sinn Studio jonka aiempia pelejä ovat mm. Warzone VR, Wraith ja Perfect Sniper. Mitään en ole näistä pelannut mutta muistelen että kaikki suht surkeita räpellyksiä ovat olleet.
Täytyy odotella ensi reaktioita ja arvosteluja pelistä jos vaikka olisivat oppineet jotain
 
No onkos se Minecraft VR hyvä/hauska?
Kyllä, ehdoton suositus täältä. Itse en ole koskaan minecraftiä pelannut vaikka on kyllä kiinnostanut paljonkin. Kokeilin kesällä pariinkin otteeseen normiversion demoa mutta ei vain oikein napannut se ”pikseli/palikka” meininki. Nyt tuli demoa kokeiltua vr puolella ja onhan se ihan eri fiilis kun kaikki on naamalla. Parilla kympillä sai storesta ja en ole katunut ostoa. Todella terävä kuva (prolla). Toivottavasti tulis vielä move tukikin joskus, mutta hyvin maistuu dualshockillakin
 
Eipä ole tosiaan mitään tietoakaan mistään suttuisuudesta tai piirtoetäisyyden ongelmista tuossa Minecraft VR:ssä.
Jos No Mans Sky näyttäisi tältä niin sitäkin jaksais pelata, no jospa siihen tulisi PSVR päivitys PS5, siinä on kyllä tällä hetkellä todella alhainen resoluutio.

Löytyi nurkista vanha ikean jalkalamppu, otin lamppuosan irti ja teippasin PSVR kameratelineen tilalle.
Tuon saa muutettua tarvittaessa 2 eri pituuteen, ei tarvi kuin ottaa yksi osa välistä pois, kätevä kun voi helposti vaihdella kameran korkeutta pelin mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Jos No Mans Sky näyttäisi tältä niin sitäkin jaksais pelata, no jospa siihen tulisi PSVR päivitys PS5, siinä on kyllä tällä hetkellä todella alhainen resoluutio.

Tulisi edes pro patch niin sekin auttaisi jo paljon. Nythän tuo on täysin identtinen prolla ja perus pleikkarilla.

edit:

En ole tiennytkään, että minecraftissa voi pelata muiden tekemiä pelejä myös.
Ainakin tällainen tuotos löytyy pelin kauppapaikalta ihan ilmaiseksi.
Tarkoituksena ilmeisesti vaan skannata vaadittavat merenelävät ja suoritetun tehtävän jälkeen päivittää varustusta paremmaksi jolloin pääsee vieläkin syvemmälle.

Ehkä minäkin tulen saamaan jotain iloa minecraftista, koska se päämäärätön rakentelu ei kiinnosta.

 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti walking dead: onslaught:ssa ei ole ns. skyrim ohjaus.
Redditissa on AMA (ask me anything) kehittäjien kanssa.

Will we have smooth locomotion and how would the movement in the game work?

Smooth locomotion is one of the three movement modes that are all equally supported throughout the entire game. Smooth is the way I like to play! ;)
You can set the direction to be based on hand or head direction in the settings.
The controls are:
  • Move (double tap to sprint)
  • X/O - strafe left/right
  • Triangle - backpedal (handy when you are trying to retreat from a horde!)

Miksi kehittäjät vieläkin laittaa strafen ja taaksepäin kävelyn erillisille napeille kun ne kaikki voi hoitaa sitä kapulaa kallistamalla.
Toivottavasti on mennyt vaan termit sekaisin ja oikeasti tuossa tarkoitetaan kääntymistä. Sitä kun ei mainita missään.
 
Ilmeisesti walking dead: onslaught:ssa ei ole ns. skyrim ohjaus.
Redditissa on AMA (ask me anything) kehittäjien kanssa.

Will we have smooth locomotion and how would the movement in the game work?

Smooth locomotion is one of the three movement modes that are all equally supported throughout the entire game. Smooth is the way I like to play! ;)
You can set the direction to be based on hand or head direction in the settings.
The controls are:
  • Move (double tap to sprint)
  • X/O - strafe left/right
  • Triangle - backpedal (handy when you are trying to retreat from a horde!)

Miksi kehittäjät vieläkin laittaa strafen ja taaksepäin kävelyn erillisille napeille kun ne kaikki voi hoitaa sitä kapulaa kallistamalla.
Toivottavasti on mennyt vaan termit sekaisin ja oikeasti tuossa tarkoitetaan kääntymistä. Sitä kun ei mainita missään.

Ai ai, siellä on lähdetty keksimään taas pyörää uudestaan. Toivottavasti peli ei kaadu mukamas näppärään ohjaukseen.
 
Ylös Bottom