Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Kerropas @Barca11910 kun olet päässyt seuraavan kohdan läpi :)

En löydä luolassa (The Cave) reittiä. Olen junalla, josta yksi vaunu on kaatunut. Mihin seuraavaksi?

Ehkä huomenna pää toimii paremmin niin saa arvionkin joskus ulos.
 
Taitaa olla seitsemäs.
Mä oon just ja just pelannu ekan kentän läpi mikä nyt ekana aukeaakaan kun "Hello Worldin" pääsee läpi en nyt nimeltä sitä muista. Se tehdaskenttä.

Viikonloppuna taas kolmet futis treenit ja jokunen peli mikä pitäis kattoo voi vähän kestää että tuonne saakka pääsen.
Ja päivät opiskelen.
 
Jep, katsotaan jos tänään aivot toimisi ja suunta löytyisi. Kunhan saa lapset päiväunille...

edit: kysyin kehittäjältä apuja :D
 
Viimeksi muokattu:
Sain äsken Moss-seikkailuun arviokoodin. Kirjoittelen huomenissa ensifiiliksiä kunhan ehdin pelata.
 
Mitä nyt lyhyen pätkän ehdin pelata, niin Moss tuntuu erinomaiselta. Todella kaunis ja tunnelmallinen. Maailma tuntuu valtavalta VR-lasien kautta ja pikkuhiiri hyppelee siellä oksien ja ruohon keskellä. Vasta muutamat pulmat ja taistelut takana, mutta nekin tuntui toimivan.
 
Mitä nyt lyhyen pätkän ehdin pelata, niin Moss tuntuu erinomaiselta. Todella kaunis ja tunnelmallinen. Maailma tuntuu valtavalta VR-lasien kautta ja pikkuhiiri hyppelee siellä oksien ja ruohon keskellä. Vasta muutamat pulmat ja taistelut takana, mutta nekin tuntui toimivan.

Läpi meni. Ei kovin pitkä mutta sitäkin ihastuttavampi tuttavuus. Ehdoton ostosuositus, virallinen arvio ensi viikolla.
 
Seuraava peli aseohjaimelle ilmestyy 7.3.: Bravo Team. Hieman skeptinen pelin suhteen muuten, mutta annetaan yllättää.

 
Viimeksi muokattu:
Seuraava peli aseohjaimelle ilmestyy 7.3.: Bravo Team. Hieman skeptinen pelin suhteen muuten, mutta annetaan yllättää.

Jos tämän ehtisi pelaamaan läpi ennen kun God of War tulee. :D Tulee olemaan minulle eka peli tuolla aseohjaimella.

Pitäis vielä selvittää mistä sen bundlen (ohjain plus peli) voi ostaa?
 
Ilman embargon rikkomista, kannattaa odotella @jryi:n arvostelua - tai ainakin ensifiiliksiä - ennen ostoa. Embargo raukeaa muistaakseni tiistaina keskipäivän aikoihin.

Moss-arvio tulee myös ma-ti akselilla. Viiden tähden seikkailu.
 
Aika jäätäviä arvioita on pelistä tullut, joten tämä oli selvästi missattu mahdollisuus. Jotenkin vaikea uskoa että tämä on niin huono kuin sanotaan, kaiken puffauksen ja julkaisun siirronkin jälkeen. Tämähän piti tulla jo syksyllä, mutta Supermassive halusi parantaa peliä, muistaakseni.

Ja näyttäähän nuo bugit, liikkuminen ja aseohjaimen ongelmat kyllä ihan jäätäviltä, aivan niinkuin siellä ei olisi edes perusasioita osattu tehdä oikein. Voisikohan tähän tuoda pätsillä korjauksia, tuskin ainakaan tuohon liikkumiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom