Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Tänään on sitten julkaistu ilmainen VR-päivitys WipeOut Omega collectioniiin. Kokoa reilu 5gb. Kerää redditissä paljon kehuja



 
Onko kukaan kokeillut vielä ARK Park -peliä? Kiinnostaisi tietää, onko siinä nyt lainkaan "räiskintävapaata" moodia vai tehtiinkö tuosta lopulta enemmän pyssypeli kuin oli alun trailereiden perusteella tarkoitus?
 
Tuolta omasta pelikirjastosta löytyi ihan vahingossa LETHAL VR niminen peli. Nyt lauantaista lähtien sitä pelannut ja oikeastaan aika hauskaa toimintaa. ;)
 
On VR, vasta ilmestynyt.
Onko tosiaan? Itse olen storessa nähnyt vain tuon apinoiden planeetta-pelin, jota pelataan playlinc:in avulla. Se ei ainakaan vr-peli ole. Onko tosiaan juuri joku sitä uudempikin tullut? Tuokaan ei muistaakseni vanha peli ole tuo playlinc:illa toimiva peli.
 
Hmm.. Olin aikeissa ostaa doon vfr:n, mutta vaatiiko se pääpelin? 15 Gb latausta... Ja pääpeli melkein 50Gb. 20e ihan kohtuullinen, mutta en maksa kymppiä lisää pääpelistå, varsinkin kun on ostokorissa nyt tuo solus ja apinapeli..
 
Itsellä tuottaa ongelmia esim. Job simulatorsissa ja apinapelissä pelislue. Istun sohvalla ja usein on tilanne, että pitäisi tunkea move kapulat sohvan sisään. Ei pysty etenemään. Tuntuu, että pitäisi istua jollain pallilla, että pystyisi pelaamaan.

Btw.. Nyt kun on napsinut hiukan olutta, niin ei ole ollut mitään pahoinvointiongelmia.
 
Itsellä tuottaa ongelmia esim. Job simulatorsissa ja apinapelissä pelislue. Istun sohvalla ja usein on tilanne, että pitäisi tunkea move kapulat sohvan sisään.

Ehdottomasti seisovilteen, kun Job Simulatoria pelaa.

Kannattaa järjestää ihan oikea pelialue, 1,5 m x 1,5 m, jossa pääsee liikkumaan turvallisesti Move-patukat viuhuen. Kyseessä pienimuotoinen ”Room Scale” peli, jossa tuntuma otetaan tilassa liikkumalla.

Muuten VR-pelaamiseen paras istuin on ollut rahi, joka sallii pyörimiseen 360 astetta ilman rajoitteita.
 
Tämän Crisis of the planet of the apesin kontrollit ovat kyllä silkkaa paskaa. Lisäksi haasteita aiheuttaa pelin vaatima pelaajan paikka.
 
Ylös Bottom