Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Wolfenstein Cyberpilot (joka on arvosteluiden perusteella vähän laimea, mutta ehkä sen kympin sii voisi maksaakin).
Saako olla utelias ja kysyä miten niin taas toimiva setti? Söikö koira edellisen?Nyt kun mulla on taas toimiva PSVR niin pelasin WC:n läpi.
Nyt kun mulla on taas toimiva PSVR niin pelasin WC:n läpi. Jotenkin se oli vähän.... innoton? Ei-päräyttävä? En osaa sanoa yksittäistä syytä, mutta jotenkin luulisi, että tällaisesta olisi saanut enemmänkin wau-hetkiä. Ainakin tässä istuttiin mun makuuni vähän liikaa komentokeskuksen tuolissa, eikä ohjaamassa panzerhundia & kumppaneita. "Kurota ja tartu" -jutut olivat aika kömpelöitä.
Saako olla utelias ja kysyä miten niin taas toimiva setti? Söikö koira edellisen?![]()
Itsekin ostin ja pelasin tänään cyberpilotin kun 8e hintaan sai ja tykkäsin kyllä räiskinnästä, mutta sana kömpelö ei ainakaan omalla kohdalla riitä kuvaamaan niitä korjaus hommia.
Toivottavasti PS5 ja PSVR2 julkaisun jälkeen monet Sonyn yksinoikeuspelit käännetään myös VR:lle, vaikkapa joku Uncharted toimii ihan hyvin VR:llä, Hellbladen VR käännös on siitä todella hyvä esimerkki.
Juu ja tämä:Hyvänä esimerkkinä tästä käy Resident Evil 7. Kaksi eri kokemusta samassa paketissa, perinteinen sekä VR.
On siellä useampikin VR peli nyt kohtuu hintaan. Ilmeisesti kuuluu siihen january sale kampanjaan vaikka sitä ei vielä missään näykään.
Arkham VR 10e, Moss 20e, Doom VFR 9e, Blood & truth 16e, Robinson 10e, Farpoint 10e.
Sairento VR ja Astro Bot ym. myös alessa.On siellä useampikin VR peli nyt kohtuu hintaan. Ilmeisesti kuuluu siihen january sale kampanjaan vaikka sitä ei vielä missään näykään.
Arkham VR 10e, Moss 20e, Doom VFR 9e, Blood & truth 16e, Robinson 10e, Farpoint 10e.
Doom täytyy varmaan tuolla hinnalla poistaa tuoltaOn siellä useampikin VR peli nyt kohtuu hintaan. Ilmeisesti kuuluu siihen january sale kampanjaan vaikka sitä ei vielä missään näykään.
Ajattelin samaa vaikkei Aimia vielä omistakaan.Doom täytyy varmaan tuolla hinnalla poistaa tuolta