Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olikohan tää vaan joku eilisen juttu? Vai jollain koodilla? Ei näytä enää olevan alessaStoressa iso nippu pelejä tarjouksessa. Mulla lähti 7th guest ja hellsweeper ostoon vaikka niissä ei mikään mullistava tarjous olekaan.
Jos taas koko psvr2 on vielä ostamatta niin prismasta lähtee s-etukortilla horizon bundle 577e hintaan eli satanen hinnasta pois.
KLIK
Hyviä VR pelejä vaikka millä mitalla tullut ja koko ajan puskee lisää. Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkälaista peliä pitäisi tulla että alkaisi pölyt lähtee?Sama vika täällä,ei mitäänpelattavaa eikä edes plussasta mitään ei edes demoja ,antaa pölyttyä vielä
Olikohan tää vaan joku eilisen juttu? Vai jollain koodilla? Ei näytä enää olevan alessa
Hoh hoi..PSVR2-lasit jäivät meillä käyttämättömäksi alkuinnostuksen jälkeen ja tänään ne löysivät Torin kautta uuden omistajan. Gran Turismo 7 kanssa ne menivät kaupaksi melko kohtuulliseen hintaan. Neljässä päivässä ilmoitus ehti kerätä lähes 350 katselukertaa. Yllättävän paljon kiinnostusta löytyi ainakin näin joulun alla.
Ajattelin jakaa tämän myyntikokemuksen, jos nämä ovat jollain muullakin jääneet lähinnä keräämään pölyä.
Kyllä mä annan vaikka pölyyntyä kaapissa noi kun kerran tuli hommattua jos ei juuri käyttöä vähään aikaan. Kannattaisi aina miettiä hyvin tarkkaan kannattaako ostaa niin ei tule noita myyntipaineita samantien
Onneksi tajusit sen ekojen lasien jälkeen... Itseltä löytyi metan lasit jo ennenkuin psvr2 hommasin niin tiedossa oli mihin ryhtymässä. Siksi sanoinkin että kannattaa jossain edes kokeilla jotain laseja ennen hankintaa ettei tule sitten yllätyksenä. Mutta kaikki tekee tietenkin tyylillään.Ensimmäisillä PSVR-laseilla pelasin läpi ainoastaan Astro Botin ja Resident Evil 7:n. Lisäksi kokeilin niitä demoja, jotka tulivat lasien mukana. Ihan kivoja kokemuksia, mutta alkuinnostuksen jälkeen jälkeen lasit päätyivät vaatekomeron perukoille pariksi vuodeksi, kunnes lopulta tajusin myydä ne pois. Mitä järkeä niitä olisi ollut säilöä yhtään pidempään, kun niillä kerran oli vielä jälleenmyyntiarvoa? Sen verran kuitenkin opin, että en enää mitään VR-laseja tule koskaan ostamaan. Ei vaan yksinkertaisesti ole VR-pelaaminen minun juttuni.