Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

Näyttää todella hyvältä tuo Arken Age. Shadow Legend oli tosiaan loistava peli, tämä näyttäs lisäävän kierroksia oikein kunnolla.
 
Storessa iso nippu pelejä tarjouksessa. Mulla lähti 7th guest ja hellsweeper ostoon vaikka niissä ei mikään mullistava tarjous olekaan.
Jos taas koko psvr2 on vielä ostamatta niin prismasta lähtee s-etukortilla horizon bundle 577e hintaan eli satanen hinnasta pois.
KLIK
Olikohan tää vaan joku eilisen juttu? Vai jollain koodilla? Ei näytä enää olevan alessa
 
Kiva että tämä thread pysyy elossa ja kaikkea taivaan ja maan väliltä postaillaan tänne :) Itselläni ollut jo varmaan sen puoli vuotta VR2 pölyä keräämässä, hirmuisa ikävä on päästä takaisin VR maailmaan mutten ole oikein keksinyt mitään mikä ajaisi yli normi backlogin.
Tuo @Lordi Pohjola mainitsi Propagation: Paradise Hotel pelin, tuota saattaisin mielelläni kokeilla :)

Postin tarkoitus oli lähinnä että hyvä että tänne raportoidaan kokemuksia PSVR peleistä niin voi sitten itsekseen katsella jos jotain löytyisi itsellekin. Itse kun harvoin menen etunenässä paitsi jos sattuu olemaan joku odotettu julkaisu (Half Life Alyx, where are you!?)
 
Sama vika täällä,ei mitäänpelattavaa eikä edes plussasta mitään ei edes demoja ,antaa pölyttyä vielä
 
Mulla on psvr2 pelailu jäänyt alkuinnostuksen jälkeen lähinnä Beat Saberin hakkaamiseen. Tosi se onkin sen verran hauskaa puuhaa, että ihan mielelläni vaikka vaan sen takia pidän tuota VR laitetta säilössä.

Pitäisi kyllä jossain kohtaa pelailla se Horizon-peli loppuun. Jäi kesken, kun hankin tuon Beat saberin ja innostuin pelailemaan oikeastaan pelkästään sitä aina, kun VR-laitteen esiin kaivoin. Mulle tuli Horizonista jonkun verran VR pahoinvointia, miksi ehkä ei innostanut niin pelaamaan sitä. Mutta voisi kokeilla, jos tässä Beat saberin pelailun myötä kestäisikin vähän paremmin VR-maailmaa myös hahmon liikkuessa.
 
Sama vika täällä,ei mitäänpelattavaa eikä edes plussasta mitään ei edes demoja ,antaa pölyttyä vielä
Hyviä VR pelejä vaikka millä mitalla tullut ja koko ajan puskee lisää. Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkälaista peliä pitäisi tulla että alkaisi pölyt lähtee?
 
Tulossa olevista vanderer näyttäis kiinnostavalta,kaikki mitä nyt tyrkytetään on kauhua tai räiskintää
 
Olikohan tää vaan joku eilisen juttu? Vai jollain koodilla? Ei näytä enää olevan alessa

Tarkoitatko pelejä vai vr laseja?
Prisman tarjous oli voimassa viimeviikon. Pelit on edelleen tarjouksessa kun kävin äsken tarkistamassa ja on vielä 28. päivään asti.
 
Sarjassamme "tekijät pettää lupauksensa" vuorossa very bad dreams jonka psvr2 päivityksen piti olla ilmainen niille jotka oli ostaneet jo psvr1 version, mutta se onkin 10.95e päivitys.
Tekijät ilmeisesti väittää kuinka sony ei antanut niiden tehdä ilmaista päivitystä. Asia jota en usko sekuntiakaan sillä sony ei varmasti sanele kuka saa laittaa ilmaisen psvr2 päivityksen pelilleen ja kuka ei.
Joku redditin puolella veikkasi sen liittyvän pelin nimeen kun orkkis oli bad dreams ja psvr2 versio on very bad dreams, mutta siellä on jo pelejä jonka nimi on muuttunut kuten song in the smoke -> song in the smoke rekindled.

Ilmeisesti ilmaisen päivityksen voi saada kun ottaa kehittäjiin yhteyttä joten teknisesti ne piti lupauksensa, mutta aivan selvästi tässä on ajatuksena se, että mahdollisimman harva ottaisi sen ilmaisen päivityksen ja olen aika varma, että suurin osa psvr2 pelaajista ei edes tiedä tuollaisesta lupauksesta.
PSVR1 versio kuitenkin maksaa 15e ja tämä uusi 25e joten ei ihme, että tekijät haluaa luistaa siitä mitä lupasivat sillä muutenhan jokainen ostaa sen psvr1 version ja päivittää ilmaiseksi.
Mä olisin voinut ihan mielelläni maksaa vitosen upgrade maksun jos psvr2 versiosta olisi kaikki bugit siivottu pois sillä jopa bugisena tykkäsin siitä enemmän mitä organ quarterista tai afterlifesta.

Hyvinä uutisina green hell saa ilmaiseksi uutta tarina sisältöä.
 
Päivitys toi kayak vr:ään komeat joulumaisemat ja se on nyt myös -30% alessa ja on siellä muitakin kuten mun hehkuttama dyschronia: chronos alternate jonka kaikki kolme episodia sisältävä paketti näytti lähtevän ps+ jäsenille 16e hintaan.
Storessa siis käynnistyi uusi alennus kampanja tänään.

 
Racket Fury: Table Tennis VR hyvässä tarjouksessa parhaillaan, saisikohan täältä väkeä mukaan lätkimään? Lisäilee Mister_Nose nimimerkkiä vaan jos kiinnostaa.
 
Green Hell VR sai ensimmäisen ilmaisen DLC:n. Aika paljon sisältöä jos tuo lihavoitu osa pitää paikkaansa. Täytyy pistää testiin kunhan kerkiää

- New Content - Spirits of Amazonia Part I
- The first part of a story set before the events of the original game
- 10-15 hours of new content - the in-game area is DOUBLED in comparison to the base game
- Brand new activities, such as helping out the local population
- Discover new tribal villages and challenging Tribal Legends
- Adding Fixed Foveted Rendering
- Adjustments to the postprocesses
- Various improvement and fixes
 
PSVR2-lasit jäivät meillä käyttämättömäksi alkuinnostuksen jälkeen ja tänään ne löysivät Torin kautta uuden omistajan. Gran Turismo 7 kanssa ne menivät kaupaksi melko kohtuulliseen hintaan. Neljässä päivässä ilmoitus ehti kerätä lähes 350 katselukertaa. Yllättävän paljon kiinnostusta löytyi ainakin näin joulun alla.

Ajattelin jakaa tämän myyntikokemuksen, jos nämä ovat jollain muullakin jääneet lähinnä keräämään pölyä.
 
PSVR2-lasit jäivät meillä käyttämättömäksi alkuinnostuksen jälkeen ja tänään ne löysivät Torin kautta uuden omistajan. Gran Turismo 7 kanssa ne menivät kaupaksi melko kohtuulliseen hintaan. Neljässä päivässä ilmoitus ehti kerätä lähes 350 katselukertaa. Yllättävän paljon kiinnostusta löytyi ainakin näin joulun alla.

Ajattelin jakaa tämän myyntikokemuksen, jos nämä ovat jollain muullakin jääneet lähinnä keräämään pölyä.
Hoh hoi..
 
Kyllä mä annan vaikka pölyyntyä kaapissa noi kun kerran tuli hommattua jos ei juuri käyttöä vähään aikaan. Kannattaisi aina miettiä hyvin tarkkaan kannattaako ostaa niin ei tule noita myyntipaineita samantien. Kyllähän tuolle on pelejä vaikkajamitä jo ja vasta vähän aikaa olleet markkinoilla.

Ainahan tietysysti löytyy ihmisiä jotka vaan tahtoo ostaa kaiken mitä uutta milloinkin tulee...pelit,puhelimet ym. Ja sit toriin myyntiin kun ei kiinnostakkaan ja voi ostella taas uuden " vähän" paremman puhelimen tms :)
 
Kyllä mä annan vaikka pölyyntyä kaapissa noi kun kerran tuli hommattua jos ei juuri käyttöä vähään aikaan. Kannattaisi aina miettiä hyvin tarkkaan kannattaako ostaa niin ei tule noita myyntipaineita samantien

Ensimmäisillä PSVR-laseilla pelasin läpi ainoastaan Astro Botin ja Resident Evil 7:n. Lisäksi kokeilin niitä demoja, jotka tulivat lasien mukana. Ihan kivoja kokemuksia, mutta alkuinnostuksen jälkeen jälkeen lasit päätyivät vaatekomeron perukoille pariksi vuodeksi, kunnes lopulta tajusin myydä ne pois. Mitä järkeä niitä olisi ollut säilöä yhtään pidempään, kun niillä kerran oli vielä jälleenmyyntiarvoa? Sen verran kuitenkin opin, että en enää mitään VR-laseja tule koskaan ostamaan. Ei vaan yksinkertaisesti ole VR-pelaaminen minun juttuni.
 
Ensimmäisillä PSVR-laseilla pelasin läpi ainoastaan Astro Botin ja Resident Evil 7:n. Lisäksi kokeilin niitä demoja, jotka tulivat lasien mukana. Ihan kivoja kokemuksia, mutta alkuinnostuksen jälkeen jälkeen lasit päätyivät vaatekomeron perukoille pariksi vuodeksi, kunnes lopulta tajusin myydä ne pois. Mitä järkeä niitä olisi ollut säilöä yhtään pidempään, kun niillä kerran oli vielä jälleenmyyntiarvoa? Sen verran kuitenkin opin, että en enää mitään VR-laseja tule koskaan ostamaan. Ei vaan yksinkertaisesti ole VR-pelaaminen minun juttuni.
Onneksi tajusit sen ekojen lasien jälkeen... Itseltä löytyi metan lasit jo ennenkuin psvr2 hommasin niin tiedossa oli mihin ryhtymässä. Siksi sanoinkin että kannattaa jossain edes kokeilla jotain laseja ennen hankintaa ettei tule sitten yllätyksenä. Mutta kaikki tekee tietenkin tyylillään.
 
PSVR2 tuli ostettua, koska mm. Horizon Call of the Mountain kiinnosti ja Power myi ennakkotilauksessa sen sisältävää pakettia samaan hintaan kuin muut pelkkiä PSVR2-laseja. Halusin myös nähdä kuinka paljon VR-lasien tekniikka on kehittynyt esim. silmien seurannan ansiosta. Hankin PSVR2-laseihin myös linssit omilla voimakkuuksilla, joten alunperin tarkoitus oli käyttää laseja pitkään.

PSVR2-laseissa on paljon hyviä puolia, mutta Fresnel-linssien vuoksi ne pitää olla päässä melko tarkasti oikeassa kohdassa, jotta kuva näkyy tarkasti. Lisäksi Oculus Quest -laseihin tottuneena yksikin johto tuntui häiritsevältä. Paikallaan pelattavissa peleissä johto ei juurikaan haitannut.

Itse pidän edelleen alkuperäiset Oculus Quest -lasit. Niille on tullut hankittua jo enemmän pelattavaa ja niillä on helpompi siirtyä pelaamaan paikkaan, jossa on enemmän tilaa liikkua. Kiinnostus VR-pelaamiseen ei siis ole kokonaan loppunut, mutta aikaa ja säilytystilaa ei vain ole rajattomasti. Yhdet vanhat puhelimen kanssa (huonosti) toimivat VR-lasit löytyvät myös kaapista tilaa viemästä.
 
Ylös Bottom