HideoMiyamoto
Well-Known Member
VR Metro piti paikkansa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos kun kirjoittelit tästä. Itsellä Call of mountain jäi aikanaan kesken kun en vaan ollut riittävän kyvykäs noiden bossien kanssa. Tuosta 5x damage kertoimesta on varmasti apua Kiva mennä takaisin tuohon maailmaan!Sain viimeinkin aikaiseksi pelata call of the mountainin uudestaan ja oli kyllä paljon kivempi pelata kun laittoi 5x damagen päälle niin watcheritkin kuolee kerrasta jos niitä ampuu silmään.
Sitten vielä crafting automaatille niin ei tartte jatkuvasti niitä nuoliakaan tehdä.
Valitettavasti sitä hyppyjen hidastusta ei saanut pois vaikka sen laittoikin off asentoon. Tai sitten se tarkoittaa jotain muuta kuin oletin.
Mun mielestä tuo tarkoittaa sitä hidastusta joka tulee jotta on helpompi ottaa köydestä kiinni tai ottaa valmiiksi ne hakut käteen.
No siinä olis taas nippu pelejä käsittelyssä.
Bulletstorm näyttää oikeasti paremmalta mitä videolla ja galaxy kart sai just tänään kolme uutta rataa joten nyt niitä on 15.
Toivottavasti tästä on edes jollekkin jotain iloa sillä mulla meni kolmen päivän aikana yhteensä 25 tuntia näiden tekemiseen.
Alkoi myös hieman huvittamaan kun linkkejä kopsatessa tube alkoi valittamaan adblockerin käytöstä. Ne on mun omia vieoita joita ei ole edes monetisoitu joten turha alkaa selittää mulle mistään tekijöiden tukemisesta mainosten avulla kun niitä mainoksia ei pitäs mun videoissa edes olla.
RE4 remake VR 00:36
7th guest 04:45
Journey to foundation 07:15
Peaky blinders: the kings ransom 10:46
Ghostbusters: rise of the ghost lord 12:37
Galaxy kart 16:53
Ruinsmagus complete 18:39
Vertigo 2 22:41
Switchback 26:46
Bulletstorm VR 29:37
The last clockwinder 33:21
Project wingman 35:50
Hellsweeper VR 37:58
Ancient dungeon VR 42:29
Koi-koi love blossoms 46:09
Arizona sunshine 2 00:00
Ven VR adventure 04:28
Colossal cave VR 07:50
Propagation: paradise hotel 11:00
Vampire the masquerade justice 14:45
Eilen ilmestynyt Legendary Tales kerää kehuja joka paikasta. Pelaajat tykkää. Fysiikkapohjainen Skyrim/ Souls tyylinen täysimittainen RPG. Peli sisältää myös neljän pelaajan coopin ja crossplayn pc pelaajien kanssa.
Eilen tuli 8-9h pelattua pitkin päivää ja tuntuu että vasta pintaa raapaissut. Aivan koukussa peliin, ehdoton suositus täältä. Jos uppoaa ei varmasti pety
Juu näin on. Kyykistymis nappia ei kuulemma tule mutta tutkivat asiaa jos saisivat tuon että istuen pystyy pelaamaan. Muutamia kohtia on ollut kun on pitänyt hieman kumartua ja nuotiolla lihan paistaminen ei kyllä onnistu ilman kyykkyyn menemistä. Itse istahdan sohvalle tuossa nuotiolla ja räplään inventorya siinä samalla.Tämä on ilmeisesti niitä pelejä jotka täytyy pelata joko seisten tai istuen korkealla tuolilla.
Redditin puolella sanottiin, että sä voit kyllä mennä psvr:n playspace asetuksiin ja tatilla laittaa lattian niin alas, että peli luulee sun seisovan vaikka istut, mutta mitään kyykistymis nappia ei ole eikä sellaista ilmeisesti ole myöskään tulossa ja pelissä on joitakin kohtia jotka vaatii kyykistymistä.
Tuo PC-tuki olisi ihan mieletön juttu. Toivottavasti on muutakin kuin vain tiettyihin peleihin. Täysi Steam-tuki esimerkiksi tekisi tästä parhaimman VR-laitteen, mitä markkinoilta löytyy.Hyvää synttäriä PSVR2! Playstation Blogissa muutamia uusia tulevia pelejä. Tänään ilmestyy storeen steath droppina The Wizards: Dark Times - Brotherhood.
Lisäksi mainitaan tulevasta PC tuesta…
”, we’re pleased to share that we are currently testing the ability for PS VR2 players to access additional games on PC to offer even more game variety in addition to the PS VR2 titles available through PS5. We hope to make this support available in 2024, so stay tuned for more updates.”
PSVR2 valmistus pistetty tauolle.
Tarvitsisi ehkä myös muutaman must-buy pelin lisää.Jos hinnan vaikka puolittaisi niin voisi varastot tyhjentyä paremmin ...