Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Että jaksaa naurattaa aina noi must buy pelit....ja montakohan myst buy vr peliä pc lle on tässä tullut?? Onhan tolle psvr2 ihan hyvin pelattavaa jo yähänkin mennessä.Tarvitsisi ehkä myös muutaman must-buy pelin lisää.
No, jos ja kun PC-tuki lisätään, niin se tuo paljon potentiaalisia ostajia lisää. Ja mahdollisesti myös roppakaupalla tuettuja pelejä.
Samaa mieltä.... Ootko muuten pelle vielä testannut tuota cyobe vr peliä mikä keikkuu kakkosena suosituimpana psvr2 pelinä tällä hetkellä? Vaikuttaa kyllä tosi hienolta minecraft tyyliseltä rakentelupeliltä....graffat kyllä ihan eri maailmasta tuossa.Minä en usko sekuntiakaan ennen kuin joku muu vahvistaa tuon suoraan sonylta.
Tuo on se sama tyyppi joka ennen julkaisua sanoi sonyn puolittaneen myyntiodotukset, joka ei pitänyt paikkaansa kun sonylta kysyttiin.
Samaa mieltä.... Ootko muuten pelle vielä testannut tuota cyobe vr peliä mikä keikkuu kakkosena suosituimpana psvr2 pelinä tällä hetkellä? Vaikuttaa kyllä tosi hienolta minecraft tyyliseltä rakentelupeliltä....graffat kyllä ihan eri maailmasta tuossa.
Jep...katselin tossa lisää tubesta niin näyttää kyllä vielä aika techdemolta mutta jos devit kehittää kunnolla eteenpäin niin tiedä millainen uusi no man sky tosta tulee....on kyllä hieno peli. En kyllä itsekkään heti ostamassa mutta jos tuosta kehittyy vielä ja tulee uusia pelimuotoja niin varmaan jossain vaiheessa.En ole ja tuskin ostankaan kun siinä ei ole muuta tekemistä kuin rakentaa jotain joten se ei ole mulle.
Helvetin hienolta se kyllä näyttää.
PSVR2 valmistus pistetty tauolle.
Cyobe tullut noin viitisen tuntia pelattua ja onhan se upea. Kieltämättä yksi parhaimman näköisistä peleistä laseilla. Ja upea saavutus kun ottaa huomioon että yksi mies tehnyt tämän pelin. Survival elementtejä vihollisineen ja multiplayer on roadmapissa mutta siihen voi mennä aikaa ennen kuin tulee kun yksi mies väkertää. Sanoi kuitenkin että peliä on tarkoitus kehittää No Mans Sky tyyliin hamaan tulevaisuuteen.Jep...katselin tossa lisää tubesta niin näyttää kyllä vielä aika techdemolta mutta jos devit kehittää kunnolla eteenpäin niin tiedä millainen uusi no man sky tosta tulee....on kyllä hieno peli. En kyllä itsekkään heti ostamassa mutta jos tuosta kehittyy vielä ja tulee uusia pelimuotoja niin varmaan jossain vaiheessa.
Tuli pitkästä aikaa tehtyä uus vr video. Tai oikeastaan kaksi sillä pleikan sharefactory ei suostu rendaamaan yli tunnin mittaista projektia.
No minkä takia siinä sitten on maksimi projektin pituus 80 minuuttia.
Nyt jäi kahdeksasta minuutista kiinni ettei kaikki mahtunut yhteen videoon.
Dyschronia on myös nyt mun vuoden peli, mutta se on niin pienen porukan mieleen ettei se varmaan ketään muuta edes kiinnosta.
Saints & sinners chapter 2: retribution 00:00
Organ quarter 06:00
Afterlife VR 08:40
Dyschronia chronos alternate 10:27
Red matter 2 13:08
Hubris 16:08
Crossfire: sierra squad 19:38
Another fisherman's tale 24:18
The last worker 26:04
Budget cuts ultimate 28:40
Altair breaker 31:54
Synapse 36:14
Awesome asteroids 40:10
VR skater 41:05
Zombieland headshot fever 44:17
Green hell 46:36
Walkabout minigolf 00:00
Kizuna Ai: touch the beat 02:24
Unplugged: air guitar 05:20
Ragnarock 10:37
Naurattaa ja naurattaa, mutta kyllä ne pelit silti laitetta myy. Enkä sanonut etteikö PSVR2:lle olisi jo pelattavaa, mutta jos tämä uutinen pitää paikkansa, niin jotain puuttuu, että PSVR2 revittäisiin kauppojen hyllyiltä. Ehkä vika ei ole peleissä. Ehkä vika on hinnassa tai kohdeyleisössä tai langallisuudessa tai taaksepäin yhteensopivuuden puuttumisessa tai jossain muussa.Että jaksaa naurattaa aina noi must buy pelit....ja montakohan myst buy vr peliä pc lle on tässä tullut?? Onhan tolle psvr2 ihan hyvin pelattavaa jo yähänkin mennessä.
Muistaakseni PS4 VR myi alle 6miljoonaa kpl. Joka ei ole paljon verrattuna laitekantaan. PS5 VR sitten taas hinta kyllä kova. Monilla ei ole varaa laittaa ensin 500e konsoliin ja sitten 600e V-laseihin.VR ei nyt vaan ole suuren yleisön juttu. Eihän ne Pleikkarin ensimmäisetkään VR-lasit myynyt kuin vaan murto-osan verrattuna PS4:seen.
Monilla ei ole varaa laittaa ensin 500e konsoliin ja sitten 600e V-laseihin.
Kohtahan sitä nähdään tekikö kinectit vai joutuuko moni syömään sanansa.Sony teki Kinectit, pari vuotta vielä ja tämäkin puuhastelu loppuu.
No kyllähän tuolla oli hintaa mutta edelleenkään en tule ostamaan monen tuhannen pelipc tä vaan olen enemmän kuin tyytyväinen että saa nauttia vr kokemuksesta joka vastaa pcvr laatua. Meta quest 3 ei ole tuolle kilpailija koska mobiili pelit ei pääse lähellekään laadussa vaikka senkin omistaneena (quest 2) olen stand aloneen tyytyväinen. Jos tulee floppi niin sitten tulee...itse kuitenkin tuohon ollut enemmän kuin tyytyväinen. Olishan sony voinut olla tekemättä koko vr kypärääkin niin konsoleille olis ollut mitään? Eli jos jengi ei osta tuota niin sitten on ostamatta.... Johan tuolla joku ylempänä mainosti että oli psvr ykkösen ostan 99€ ja ei enempää ois maksan niin sit ootte ilman jos ei viitsi sijoittaa.Onpa tuo ”vuoto” tai vuoto, niin joku oli redditin kommenteissa tehnyt hyvän yhteenvedon PSVR2 kritiikeistä:
”
It’s interesting reading the comments on this article over at r/PS5 as it basically gives a snapshot into why regular PlayStation gamers aren’t buying PSVR.
It essentially boils down into these repeated criticisms:
• There are no games.
• Sony isn’t supporting it.
• It needs big games like HL: Alyx or Astrobot or another AAA IP.
• It’s too expensive.
• They can’t trust Sony — they believe they’re either going to ignore it like the Vita, or they’re going to launch another PSVR3 in a few years that isn’t backwards compatible with PSVR2.
It seems like a lot of them want to buy PSVR and like the concept, which is interesting as that goes against the usual belief why people don’t buy it (they haven’t tried it / they don’t get it / it makes them motion sick.)
”
Itse lisäisin tuohon vain sen että laitteessa ei myydä mitään erikseen, mitä tapahtuu neljän vuoden päästä kun vaikkapa ohjain rikkoutuu tai koko laite? Joutuu ostamaan Sonylta - kenties jollain hyvityksellä - sen taas uudestaan?
Itse lisäisin tuohon vain sen että laitteessa ei myydä mitään erikseen, mitä tapahtuu neljän vuoden päästä kun vaikkapa ohjain rikkoutuu tai koko laite? Joutuu ostamaan Sonylta - kenties jollain hyvityksellä - sen taas uudestaan?
Tuohan oli aika rottameininkii kehittäjiltä tuo psvr julkaisu. Taisivat lupailla päivityksiä eikä sitten mitään tullutkaan jatkossa. En tuota itse koskaan pelannut.Itse ainakin suhtaudun varsin skeptisesti tuohon strideen kun ottaa huomioon kuinka se ekalle psvr:lle julkaistu stride ei saanut mitään päivityksiä jotka tuli pc versioon (tai mitään päivityksiä yleensäkään) ja lisäksi ne vielä nosti pelin hintaa pari kuukautta julkaisun jälkeen.