Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

On kyllä hienosti hoidettu ekan saints & sinnersin psvr2 version julkaisu.
Ensin ilmaiseksi luvattu päivitys muuttuikin maksulliseksi ja nyt pelin julkaisun myötä ne on poistaneet sen bundlen storesta jossa sai molemmat pelit 60e hintaan ja nyt ainoa tapa ostaa ekan osan psvr2 versio on maksaa 50e ellei omista ykkösen psvr versiota valmiiksi.
Missään kohtaa tuon paketin tiedoissa ei mainittu, että se olisi vain julkaisuun asti voimassa oleva tarjous tai muuta vastaavaa.

Lisäksi redditistä löytyy useampi jotka on päivittäneet ekan psvr version tourist editioniin, koska sillä pitäisi saada ilmainen päivitys ja joillakin tuo on toiminut ja toisilla taas ei.
 
Lisäksi redditistä löytyy useampi jotka on päivittäneet ekan psvr version tourist editioniin, koska sillä pitäisi saada ilmainen päivitys ja joillakin tuo on toiminut ja toisilla taas ei.
Omalta osaltani vahvistan, että Tourist Edition Upgrade -lisäosan ostamalla Plus-pelinä saatu PS4:n Saints & Sinners riitti muuttamaan PS5-version maksuttomaksi.

Ikinä en ole edes sitä PSVR-versiota pelannut, joten lähinnä käytin kympin omaa rahaa testatakseni, toimiiko tuo upgrade-polku kohdallani lainkaan. :p
 
S&S1 pelasin muutamia tunteja PSVR1, mutten vaan kestänyt niitä valoilotikkuja ja niiden sekoilua niin jäi vähän ohueksi ja paha mieli.
En ole vielä jaksanut raapia päätä tuon S&S1 päivityksen osalta, olisiko hyvä päivittää ja pelata alta ennenkuin kunnolla lähtee tuon S&S2 kimppuun? Onko siinä grafiikat nostettu samalle tasolle kuin S&S2 on nyt? Jääkö juonesta jotain välistä jos aloittaa suoraan kakkosesta?

Olen pelaillut ja testaillut muutamia tunteja (2-3) S&S2 ja tuntuu kyllä erinomaiselta peliltä! Kertakaikkiaan. Nyt en enää tiedä että mennäkö ykkösen kautta vai vaan suoraan jatkaa tätä kakkosen pelaamista.. Jos testaan tuota S&S2 niin kauan kun peli antaa testata niin lasketaanko se palaamiseksi? Lopputekstien pyöriessä :D
 
Mikähän lienee nyt sitten Retributionin fyysisen version julkaisupäivä? Osassa kaupoista näyttää 25.04, osassa 31.12.
 
Tuli ostettua molemmat Saint and Sinners Chapterit ja itsellä myös riitti Chapter 1 plus version päivitys Touristiin ja sen pystyi lataamaan sen jälkeen Ps5:lle. Ikinä en myöskään korkannut sitä Ps4:lla.

Maistuu Chapter 1 erittäin hyvin ja kirveen käyttöä opetellessa kahdella kädellä, onnistuin lyömään itsenäni laseihin :D
 
Saints & Sinners Chapter 2 lisää neljä uutta aluetta ja paljon uusia reseptejä/ aseita. Yötehtävät on oikeasti sellaisia mihin pitää varautua kunnon asearsenaalilla. Hiiviskellen pystyy menemään mutta kun kakka iskee tuulettimeen niin sieltä tulee monia kymmeniä zombeja kimppuun. Itsellä oli jo huikeita pakokauhun tunteita tuolla vääntäessä vähillä kudeilla, ase jumeilla ja staminan loppuessa kun olin zombien piirittämänä ja tajusin että tästä ei hengissä selvitä. Aivan huikea fiilis tuli tuosta. Ja aina kun zombie tarttuu kiinni se säväyttää äänineen ja täristyksineen.
Bugeja on ollut jonkin verran tyyliin zombit kävelee oven/ roskalaatikon läpi ja itse menin yhden talon kuistin lattian läpi puoliksi mutta eipä nuo pelin pelaamista ole häirinneet.
Kaikenkaikkiaan huikea peli, jos piti ykkösestä, pitää tästäkin. Kaikkea on enemmän ja isommin.


Nyt en enää tiedä että mennäkö ykkösen kautta vai vaan suoraan jatkaa tätä kakkosen pelaamista..
Itse suosittelisin pelaamaan ykkösen ensin jos sitä ei ole pelannut. Pikaisella testauksella näyttää yhtä hyvältä ja kaikki tuntuu yhtä loistavalta kuin kakkonenkin. Saven saa myös siirrettyä kakkoseen. En tiedä saako siitä mukaan muuta kuin juonessa tehdyt päätökset tosin. Ehkä jotain reseptejä olettaisin.
Itse alotin chapter 2 kun on ykkönen platinoitu jo psvr aikoina. Ehdottomasti pelaan kyllä tuon ykkösenkin vielä myöhemmin.
 
Huoh, onhan tämä S&S Chapter 1 julkaisu aika fiasko, kuten jo ylempänä mainittu. Ei päivityspolkua levyversion omistajille. Itsellä on tuo PS4 Complete Edition fyysisenä joka sisältää Tourist upgraden. Miksi siis maksaisin 10€ lisää päivityksestä joka minulla jo on? Joku Reditin puolella kertoili että levyversion julkaissut Maximum Games pyrkisi yhteistyössä Skydancen kanssa saamaan psvr 2 päivityksen myös levyn omistajille, myöhemmin, kesällä. Että näin. Odotellaan sitten. Onneksi on muutakin psvr 2 pelattavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä saa. Ja toimii kaikkien lasien välillä.
Joo tuon tiesinkin, että ch1 to ch2 onnistuu. Pahoittelut, muotoilin kysymyksen huonosti.. Tarkoitin siis, että saako ch1 savea siirrettyä ch1 psvr2 versioon, en ainakaan itse ole löytänyt mistään miten se onnistuisi.
 
Joo tuon tiesinkin, että ch1 to ch2 onnistuu. Pahoittelut, muotoilin kysymyksen huonosti.. Tarkoitin siis, että saako ch1 savea siirrettyä ch1 psvr2 versioon, en ainakaan itse ole löytänyt mistään miten se onnistuisi.
Tuosta en itsekään tiedä onnistuuko. En oo huomannu missään mitään mainintaa asiasta. Tuohan siirretään videon mukaan koodilla niin olisiko ykkösessä sitten samanlainen koodin laitto. Epäilen kyllä ettei ole
 
Jos joku on pelannut puzzling places peliä niin tunnistaa tämän välittömästi.
Joku postannut tuon alle tunti sitten ja aika hämmästyttävää miten kaikki kama tuossa edustalla on edelleen melkein täysin samoin mitä pelissä.

 
Latasin heräteostoksena Synth Ridersin eilen ja voi veljet, onpas hauska peli. Muutama biisi hardilla sai tosin jo naaman valumaan hiestä, joten täytyy suhtautua tähän enemmän kuntoilupelinä ja hommata vaikka rannepainot kaveriksi.
 

Kova hinta tekee tehtävänsä, että ei mene kaupaksi :confused: En ihmettele yhtään, vr2 lasit 700€, PS5 konsoli 600€ niin on monelle vaan yksinkertaisesti liikaa. Varsinkin näinä aikoina kun monet jo pelkän sähkölaskun kanssa ihan kusessa niin siinä ei vr2 lasit ole ostoslistalla.
 
Eipä yllätä. Naurettava hinta ja VR-pelaaminen ei vaan suurta yleisöä kiinnosta. Ja tuskin tulee koskaan kiinnostamaankaan. Aika vähän ensimmäisiäkin VR-laseja myytiin suhteutettuna PS4:siin.
 
Ylös Bottom