Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayTV

Vastaus: PlayTV

http://www.bbc.co.uk/blogs/technology/2008/02/ps3_takes_on_slingbox_and_wins.html

BBC:n uutiset kävi ottamassa ensimmäiset tyypit tästä PlayTV:stä.
Ihan näppärä kapistus, mutta turha ilman kaapelitukea, kuten on moni muukin täällä sanonut. Ja kun tuo ana-kaapeli hiljenee tässä kuun lopussa, niin ei voinut jäädä sitä ehkä joskustulevaa DVB-C versiota odottelemaan, mikä on harmi. Tuon jälkeen PSP olisi pakkohankinta tuohon kokoonpanoon. :D
 
Vastaus: PlayTV

Kertoisivat nyt että onko siinä kortinlukijapaikka vai ei. Mistään ei tätä tietoa tunnu löytyvän prkl.
 
Vastaus: PlayTV

Toivon että ne alkaa pikkuhiljaa kertoa siitä kortillisesta versiosta jotain. Mitä tolla muuten tekee suomessa, nauhottaa salkkareita ?
 
Vastaus: PlayTV

Normaalisti se on aika vahva indikaattori siihen suuntaan, että ominaisuutta ei ole.

Näin mäkin luulen. Olisi vaan hyvä saada faktaa asiasta. Tarvetta olisi nauhoittavalle digiboksille. Tietäisi ainakin kannattaako odottaa tuota vai marssia kaupoille ja hakea joku perinteinen topfield tms.
 
Vastaus: PlayTV

Mielenkiintoiselta vaikuttaapi tuon BBC:n ensitestin perusteella, mutta ilman kortinlukijaa en oikein näe mitään syytä hankkia kyseistä vekotinta. PSP:kin löytyisi jo valmiiksi, joten olisi mahdollisuus päästä noita etäominaisuuksiakin testailemaan/ käyttämään. Noh, kattellaan, jos pukkaisivat joskus sitä kortinlukijallistakin mallia markkinoille. Silloin tätä voisi sanoa jo todella kannattavaksi hankinnaksi.
 
Vastaus: PlayTV

Toivon että ne alkaa pikkuhiljaa kertoa siitä kortillisesta versiosta jotain. Mitä tolla muuten tekee suomessa, nauhottaa salkkareita ?
Uskon Conaxittomalle mallillekin olevan kohderyhmänsä. Ei meidänkään huushollista löydy ensimmäistäkään TV-kanavakorttia. Ilmaisten kanavien tarjonta on ihan riittävän runsasta, ts. kaikkia niidenkään ohjelmia ei ehdi katsoa. Sen sijaan suurempi turn-off mulle on tuo, ettei tallennus onnistu kesken pelaamisen. Sitä paitsi Procaster 6200C:llä ollaan pärjäilty hyvin tähänkin asti.
 
Vastaus: PlayTV

Uskon Conaxittomalle mallillekin olevan kohderyhmänsä. Ei meidänkään huushollista löydy ensimmäistäkään TV-kanavakorttia. Ilmaisten kanavien tarjonta on ihan riittävän runsasta, ts. kaikkia niidenkään ohjelmia ei ehdi katsoa. Sen sijaan suurempi turn-off mulle on tuo, ettei tallennus onnistu kesken pelaamisen. Sitä paitsi Procaster 6200C:llä ollaan pärjäilty hyvin tähänkin asti.

Sama täällä. Korttipaikalle ihan sama, kunhan kapistus tulisi myös kaapeliverkkoon. Uskon, että tuo ohjelmien tallennus pelin aikana tulee viimeistään päivityksellä, elleivät kerkeä sitä jo julkaisuun lisäämään.
 
Vastaus: PlayTV

En ole noita ensitestejä lukenut...

Mutta, näkyyköhän jo tallennetut ohjelmat TV:ssä vihreenä kun käyttää RGB scarttia?

Tai jos tahtoo siirtää ne PS3:sta -> tallentavalle DVD-soittimelle, niin tallentuukohan kuva vihreenä?
Itse ainakin liittäisin laitteet scartin kanssa, mutta en kyllä tiedä oisko muita vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayTV

Löytyyköhän tuosta köyhän miehen internettiä eli tekstitelevisiota. Ja tekevätkö tuolle erillisen kaukosäätimen vai onnistuuko bluray-ohjaimella. Tällöin vain osa näppäimistöstä menee uusiksi eli volyme-kontrolli ja erilaiset kuvan säädöt + EPG ym. Erikseenhän niitä ei nykyisessä ole. Jos taas uusi ohjain tulee niin alkaa pöytä olemaan täynnä säätimiä.
 
Vastaus: PlayTV

Ensimmäisellä sivulla puhuttiin, että teksti-tv ominaisuus löytyisi tästä. Sixaxis, DualShock 3 ja Blu-Ray-kaukosäädinhän käyvät tässä.
Ja eiköhän ainakin äänenvoimakkuuden säätö luulisi onnistuvan kaukosäätimen vaakanuolinäppäimistä, ainakin itse luulisin. Sekä kaikki muut (kuva, ääni...) toiminnot options näppäimestä.
 
Ylös Bottom