Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Sitä tässä ollaan odoteltu. Parin viikon päästä olisi Espoossa tapahtuma nimeltään Ropecon, jossa on esillä vaikka minkä näköistä lauta, kortti ja miniatyyripelaamista. Itseäni on pitkään jo kiinnostanut lautapelit ym. ja olen itse menossa katsastamaan tapahtuman ihan mielenkiinnosta ja jos vaikka sieltä saisi kipinän niiden pelaamiseen. Ja tuo tapahtuma voisi toimia hyvin innoittajana kastikkeeseen jos podcast-posse kävisi tapahtuman katsastamassa.

Ropecon 2012 -

Ihan hyvä idea! Mua on aina jonkun verran kiinnostanut käydä pyörähtämässä tuolla ja katsastamassa meininkiä, mutta en ole kuitenkaan yksin kehdannut lähteä tuonne pyörimään. Kaveripiiristä ei ole oikein innokkaita lähtijöitä löytynyt. Nyt olisi sitten mahdollisuus tutustuttaa itsensä tähän maailmaan podcast-poseen kanssa, jos joku ylempi taho tähän vihreää valoa näyttääpi.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Ihan hyvä idea! Mua on aina jonkun verran kiinnostanut käydä pyörähtämässä tuolla ja katsastamassa meininkiä, mutta en ole kuitenkaan yksin kehdannut lähteä tuonne pyörimään. Kaveripiiristä ei ole oikein innokkaita lähtijöitä löytynyt. Nyt olisi sitten mahdollisuus tutustuttaa itsensä tähän maailmaan podcast-poseen kanssa, jos joku ylempi taho tähän vihreää valoa näyttääpi.

Jos lauantain valitsette päiväksi niin saa varmaankin liittyä messiin? Itse olen yksin menossa joten seura kelpaisi minullekin.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Jahas, näin 15 vuotta roolipelailleena voisi olla korkea aika käydä ropeconissa sivistymässä :D
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Kaikki podcastit ensimmäisestä asti kuunnelltu tarvin lisää kuunneltavaa. Jos kuuntelee tarkasti voi huomata että joku välillä mainitsee toisia podcasteja. Joten voisiko joku laittaa listan: Mitä kuuntelen Konsolifinin uutta podcastian jaksoa odotellessa. Ei haittaa vaikka olisi englanniksi. Ja Pelaajacastiin en sorru.
 
Joten voisiko joku laittaa listan: Mitä kuuntelen Konsolifinin uutta podcastian jaksoa odotellessa.
Omalta listalta löytyy tällaisia nimikkeitä: Pelaajaboardcast; Pelaajaboardin käyttäjien podcast
PlayStation Blogcast; SCEA:n virallinen PlayStation-kastike
MoonTalker; MoonTV:n oma höpinäcast
Nelinpeli; Domen jannujen peliaiheinen podcast
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Omalta listalta löytyy tällaisia nimikkeitä: Pelaajaboardcast; Pelaajaboardin käyttäjien podcast
PlayStation Blogcast; SCEA:n virallinen PlayStation-kastike
MoonTalker; MoonTV:n oma höpinäcast
Nelinpeli; Domen jannujen peliaiheinen podcast

Kiitos nyt on taas kuunneltavaa. Onko jotain castia jossa vain spoilataan pelejä? Ja onko kfin podcasteissa jäänyt yksi sellane välistä?
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

IGN:ltä löytyy ainakin Spoilercast.

Löytyykö se itunesista? Käytin hakusanaa IGN mutta en ainakaan huomannuta mitään spoilercastia?
Ja vielä konsolifin spoilercastista. Miksi ihmeessä käsittelitte mobiilipelaamista? Tuleeko nyt kaksi spoilercastia?
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Ja vielä konsolifin spoilercastista. Miksi ihmeessä käsittelitte mobiilipelaamista? Tuleeko nyt kaksi spoilercastia?

Aikaansaamattomuus pelin valinnassa koitui suurimmaksi ongelmaksi, joten hätävarana vaihdettiin aihetta. Suunnitelmissa ei ole korvaavaa jaksoa tuolle, mutta vastaisuudessa nuokin jaksot ovat taas kalenterissa.

Ollos kuitenkin huoleti, sillä ensi viikolla pitäisi ilmestyä eräästä modernista klassikosta LTTP-jakso.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Onko casti-porukalla jonkinlaista tietoa tai arviota jaksojen kuuntelumääristä?
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Onko casti-porukalla jonkinlaista tietoa tai arviota jaksojen kuuntelumääristä?
Tarkat tilastot löytyvät noin jaksosta #010 alkaen, mutta lukemat eivät ole valitettavasti julkista tietoa.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Itse pidän eniten podcastien uutisosiosta. Se on todellisella ammattitaidolla toteutettu ja aina löytyy rautaiset taustafaktat jokaiseen uutiseen. Tykkään myös kuunnella (jyin) juttuja patentti- ja oikeuskiistoista. On ne vaan mielenkiintoisia.

Mopp olisi varmasti itselle mielenkiintoisempi, jos pelaisin nykypäivänä useampia pelejä, niin pystyisin paremmin samaistumaan. Toki tästä osiosta on hyvä poimia vinkkejä mahdollisen seuraavan pelin ostoon ja näin on käynytkin.

Viikon keskustelun aiheet ovat toimineet hyvin tai erinomaisesti. Jokos kilpapelaamisesta on aihe toteutuslistalla? Pituus on tätä nykyä bueno. Sain edellisviikolla julkaisutahdin kiinni, josta olen ollut jäljessä gears-jaksosta(!) lähtien. Pahimmillaan 1-2 kuukautta toukokuun tienoilla.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Tiedotus kaikille huomenna (la) Kölnissä nuljuville!

KonsoliFIN Podcastin jakso 74 nauhoitetaan näillä näkymin toimituksen ja ryhmämatkalaisten hotellilla, jonka tuntomerkit ovat seuraavat:
A&O Hostel Köln Neumarkt
Mauritiuswall 64/66 (Mauritiuswall 64, Köln, Saksa - Google Maps)

Nauhoitusta varten on varattu jokin hotellin konferenssihuone jossa on tilaa vähän reilulle 20 ihmiselle, eli kaikkien castilaisten ja koko nykyisen kuuntelijapohjan lisäksikin paikkoja on parille kolmelle tyypille. Hotellin aulassa seisoo/istuu klo 18:00 - 18:30 joku jamppa Konsolifin-paita päällä opastamassa yleisön kaljatiskin kautta nauhoituspaikkaan.

Mikäli tietoihin tulee muutoksia, olemme aika epätoivoisia.
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Onko podcastien rss feed rikki? Ainakin kun tuota luurilla yritän päivittää niin tuottaa vain virhe ilmoituksen...
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Onko podcastien rss feed rikki? Ainakin kun tuota luurilla yritän päivittää niin tuottaa vain virhe ilmoituksen...
Todennäköisesti, ja se myös selittää senkin, miksei uusinta jaksoa ole tullut iTunesiinkaan. Harmittavasti RSS-feedin säätäjä on jo karannut maasta...
 
Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute

Onko erityistä syytä sille, ettei Konsolifin appissa näy kuin kaksi uusinta podcastia? Kun painaa lisää, niin ei ilmaannu vanhempia jaksoja.
 
Onko erityistä syytä sille, ettei Konsolifin appissa näy kuin kaksi uusinta podcastia? Kun painaa lisää, niin ei ilmaannu vanhempia jaksoja.

Niinpä näkyy, itse käytän podcast appia ja täten ei tuota ole tajunnut. Rss- feedissä oli bugi, joka korjattiin. Tuon appsin feedi eri, mutta sama bugi siellä.

No mutta kiitos ilmoituksesta ja tuo on nyt korjattu.
 
Ylös Bottom