Vastaus: Podcast-tiedotteet, tehoketjut ja yleinen palaute
Ihan hyvä idea! Mua on aina jonkun verran kiinnostanut käydä pyörähtämässä tuolla ja katsastamassa meininkiä, mutta en ole kuitenkaan yksin kehdannut lähteä tuonne pyörimään. Kaveripiiristä ei ole oikein innokkaita lähtijöitä löytynyt. Nyt olisi sitten mahdollisuus tutustuttaa itsensä tähän maailmaan podcast-poseen kanssa, jos joku ylempi taho tähän vihreää valoa näyttääpi.
Sitä tässä ollaan odoteltu. Parin viikon päästä olisi Espoossa tapahtuma nimeltään Ropecon, jossa on esillä vaikka minkä näköistä lauta, kortti ja miniatyyripelaamista. Itseäni on pitkään jo kiinnostanut lautapelit ym. ja olen itse menossa katsastamaan tapahtuman ihan mielenkiinnosta ja jos vaikka sieltä saisi kipinän niiden pelaamiseen. Ja tuo tapahtuma voisi toimia hyvin innoittajana kastikkeeseen jos podcast-posse kävisi tapahtuman katsastamassa.
Ropecon 2012 -
Ihan hyvä idea! Mua on aina jonkun verran kiinnostanut käydä pyörähtämässä tuolla ja katsastamassa meininkiä, mutta en ole kuitenkaan yksin kehdannut lähteä tuonne pyörimään. Kaveripiiristä ei ole oikein innokkaita lähtijöitä löytynyt. Nyt olisi sitten mahdollisuus tutustuttaa itsensä tähän maailmaan podcast-poseen kanssa, jos joku ylempi taho tähän vihreää valoa näyttääpi.