Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokémon Ruby/Sapphire

Pokémon rulez!

New Member
Kuka odottaa kyseistä peliä innolla (mun lisäx) ? oon lukenu tästä paljon artikkeleita ja testannukkin Sapphiree emulaattorin avulla.. kyseessä on gameboy pokemon-sarjan paras peli! :D Harmi vaan, kun se ilmestyy vasta 25.7 täällä Euroopassa..
 
dvdboxoffice.com. Itse tilaan tuolta jos rahat riittää gba pelien ostoon. Suosittelen kyllä pokemon pelien pelaamista.
Ne ovat todellakin hyviä. Tiedän monta kaveria jotka ovat yli kaksikymppisiä, mutta silti ovat innostuneet pelaamaan pokemon peliä, vaikka eivät edes muita pelejä harrasta.
 
Oli muuten pokemon Nintendon kantava voima N64 aikoihin. Ruby ka Sapphire myi ensimmäisten viikkojen aika ihan pirusti Japseissa. Mitähän eroa noilla kahdella pelillä on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Oli muuten pokemon Nintendon kantava voima N64 aikoihin. Ruby ka Sapphire myi ensimmäisten viikkojen aika ihan pirusti Japseissa. Mitähän eroa noilla kahdella pelillä on?

Lähinnä kosmeettisia eroja, Sapphiressa taistellaan Team Aquaa vastaan ja Rubyssä Team Magmaa. Valitsi kumman tahansa, voi vain voittaa :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ruby ka Sapphire myi ensimmäisten viikkojen aika ihan pirusti Japseissa. Mitähän eroa noilla kahdella pelillä on?
Ruby ja Sapphire olivat viime viikonloppuun mennessä myyneet Japanissa 4 297 918 kpl (Dengeki), eli aivan ***vetisti Japanin (tai minkä tahansa maan (tai maanosan)) mittakaavan huomioon ottaen.

Ja tottakai vanhaan tapaan tietyt pokemonit löytyy vain joko Ruby tai Sapphire -versiosta.

Itse ostan varmasti jossain vaiheessa Rubyn (kannen perusteella kuten ennenkin) :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pokémon rulez!
Kuka odottaa kyseistä peliä innolla (mun lisäx) ? oon lukenu tästä paljon artikkeleita ja testannukkin Sapphiree emulaattorin avulla.. kyseessä on gameboy pokemon-sarjan paras peli! :D Harmi vaan, kun se ilmestyy vasta 25.7 täällä Euroopassa..

Kyllä on tultu odotettua. Mut ei kai voi tolleen sanoa et se on GB sarjan paras Pokémon peli... Edelliset on olleet kyllä sairaan hyviä. Saas nähdä:eek:
 
Älkää vikiskö, vaan tilatkaa se jenkeistä!!
Itse tilasin sen sieltä ja oon pelannu sen läpi jo varmaan kolme kuukautta sitten (no ehkä kaksi). Hintakaan ei ollu kummonen, euroissa joku 30.
 
Kyllähän noista molemmat tulee väkisinkin hankittua. Sen verran loistavia pelejä noi aiemmat Game Boy -Pokémonit ovat olleet - ympärille rakennetusta kaupallisesta ilmiöstä huolimatta.

Sapphire ja Ruby ovat keränneet kehuja ja mikäs sen mukavampaa. Oiva lisä GBA:n jo ennestään mainioon pelivalikoimaan.

- Esa
 
Kyllähän ne japanilaiset voi niitä ostella, koska joka perheellä on keskimäärin 100 000 e (satatuhatta euroa) säästössä.
Tuo sanottiin eilen uutisissa. Minusta se tuntuu paljolta, mutta kun rupesin ajattelemaan meidän perheen omaisuutta niin tajusin, että samoissa summissa mekin olisimme jos ei olisi kesämökkiä, venettä ja metsää ostettu.
 
Onkoha tämä huhu totta , että LILYCOVE CITYn department storen lotteryssä voi voitta master ballin.
Itse en ole sitä kuitenkaan saanut, vaikka se olisikin totta ja toivottavasti olisi :confused:
 
itse kyllä mielyymmin ostan pelin jostakin päin Eurooppaa vaikka sitten sillä 60 euron hinnalla. jenkki versio ei ole yhteensopiva euro version kanssa jolloin et voi vaihdella kamujen kanssa etkä liioin taistella niitä vastaan. mutta jos olet yksin,niin siitä vaan hankkiin jenkki versio puolet halvemmalla.



totta kai tekin jo tiesitte että on tulossa vielä kolmaskin versio,Pokemon Emerald. kannessa kyttää Raiquaza,joka varmaan oppii Emeraldissa jotain uusia erikoisliikkeitäkin,tai jotain. mikäköhäs sitten on Groudonin ja Kyogren rooli tässä,jos niitä nyt tässä on ollenkaan. voishan ton vaikka hankii jos siinä on jotain hyvii lisiä ja extroi. (Emerald+Raiquaza. uus vihollisjengi ois kai joku Team LuftBallons sitten,tai jotain.)
 
Pokemon Rubyn/Sapphiren ostamista olen harkinnut, mutta jotenkin on alkanut mietityttämään pari seikkaa :confused:

1. IMO peli ei vastaa täydellisesti Gameboy Advancen graafista tasoa. Pientä kavojenkohotusta peli on varmasti saanut edellisestä versiosta, mutta esimerkiksi Golden Sun taitaa jyrätä Pokemonin kauniilla grafiikallaan.

2. Oi kertokaa, Te Konsolifin pokemonkouluttajat paljonka nämä pelit antavat pelitunteja?

3. Onko lähiaikoina ilmestymässä uutta Pokemon peliä, jossa olisi jotain mullistavaa?

Kiitän jo nyt loistavista vastauksistanne ja kommenteistanne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krystal
Pokemon Rubyn/Sapphiren ostamista olen harkinnut, mutta jotenkin on alkanut mietityttämään pari seikkaa :confused:

1. IMO peli ei vastaa täydellisesti Gameboy Advancen graafista tasoa. Pientä kavojenkohotusta peli on varmasti saanut edellisestä versiosta, mutta esimerkiksi Golden Sun taitaa jyrätä Pokemonin kauniilla grafiikallaan.

2. Oi kertokaa, Te Konsolifin pokemonkouluttajat paljonka nämä pelit antavat pelitunteja?

3. Onko lähiaikoina ilmestymässä uutta Pokemon peliä, jossa olisi jotain mullistavaa?

Kiitän jo nyt loistavista vastauksistanne ja kommenteistanne.

2. Minulla meni pelin parissa 40 tuntia. Osallistuin aika paljon viileys(cool)kilpailuihin.

3. Tuskinpa vaan. Cubelle on tulossa areena tyyppinen pokemonpeli ja gba:lle pokemon pinball.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
2. Minulla meni pelin parissa 40 tuntia. Osallistuin aika paljon viileys(cool)kilpailuihin.
Hmmm... tuo 40 tuntia kuulostaa aika lupaavalta. Ehkäpä sitten siirryn pokemonkouluttajien leiriin ;)
 
2. kymmeniksi tunneiksi riittää,mutta kunnon poke pelien ystävä kyllä pystyy helposti saamaan tästä irti jopa satoja peli tunteja.

3. GBA:lle on tulossa Pokemon Emerald (siis smaragdi,vihree niinku Raiquaza.). saapa sitten nähdä mitäs uutuuksia ja extroja siinä tulee olemaan.
 
Emeraldin Team

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fishchicken

totta kai tekin jo tiesitte että on tulossa vielä kolmaskin versio,Pokemon Emerald. kannessa kyttää Raiquaza,joka varmaan oppii Emeraldissa jotain uusia erikoisliikkeitäkin,tai jotain. mikäköhäs sitten on Groudonin ja Kyogren rooli tässä,jos niitä nyt tässä on ollenkaan. voishan ton vaikka hankii jos siinä on jotain hyvii lisiä ja extroi. (Emerald+Raiquaza. uus vihollisjengi ois kai joku Team LuftBallons sitten,tai jotain.)


Pokemon emeraldissa on luullakseni team aero. ;)
 
vaan,nähdäämpä jos Emerald edes tulee. tulossa ovat Pokemon Fire Red ja Leaf Green (todennäköisesti Japanin ulkopuolella Ocean Blue.),joista ei ole julkistettu edes Japanin julkaisupäivämäärää.
kummatkin tapahtuvat Kantossa/Kannossa (kummin vain),alotus Poken saat valita Charmanderista,Squirtlesta ja Bulbasaurista,ja pääset vielä pyydystelemään vanhempia Pokeja joita ei Rubyssa ja Sapphiressa löytynyt. kaikki ovat täysin vaihdettavissa Rubyyn ja Sapphireen.
vielä ei tiedetä josko näissä pääsee Johtoonkin seikkailemaan.
 
Ylös Bottom