Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Polttarit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Polttarit

Jahas... Kaverille järjestetyt polttarit osuivat ja upposivat kovaa! Juhlakalu kaapattiin kesken parturissa käynnin ja vietiin roikkumaan "donitsilla" veneen perässä ympäri stadin rannikkoa (sisältäen muutamat pakolliset pudotus pyöräyttelyt). Hietsussa noin 50m rannasta hepulle annettiin mela käteen opastus oli soutaa donitsilla rannalle, suunnata dj-kopille (siellä odotti välipalana koko aamupäivän auringossa ollut olut ja yksi rööki) ja soutaa takaisin veneille. Veneet rantaan ja minibussi kohti mökkiä. Mökillä splättäri väijytys ansalankaisella valopanoksella höystettynä. Perään tietenkin armotonta splättäystä muutama tunti. Saunaan, uimaan ja syömään. Paskoja vitsejä ja paljon alkoholia.

Seuraava päivä alkoi juhlakalun kuivalla kaudella (viinaa ei annettu tippaakaan seuvaan aktiviteetin vuoksi). Muut tietenkin ottivat sitäkin enemmän.. Porukka taas autoon ja nokka kohti lentokenttää. Odottelun jälkeen sulhanen käsistä raahaten sisään halliin ja laskuvarjokuteet niskaan. Tandemhyppy suoritettiin, vaikkakin pelokkain tunnelmin ja kun mies sai jalat maahan niin puolikas kossukin kolisi kurkusta alas ennätys vauhdilla. Taas alkoi armoton viinalla läträäminen ja matka kohti pääkaupunkiseutua jossa taas saunomista ja syömistä, juomista unohtamatta.. Ei muuta kuin limusiini alle ja ainoaan paikkaan mihin on hyvä päättää onnistuneet polttarit eli tissibaariin ;)

Kuulosti erittäin hauskalta reissulta. Uskoisin että kyseinen uhri ei ihan helpolla ole unohtamassa tuota reissua :D Nimim: Tuleva uhri :eek:
 
Vastaus: Polttarit

Mitä hittoa? sinäkö? Millon muka :eek:

Jaa meinaatko polttareita vai itse H-hetkeä? Itse polttareistahan en suoranaisesti tiedä muuta kuin että ilm.elokuussa saattaa nasahtaa ja itse main event tapahtuu helmikuussa :) Ja kyllä ihan naisen kanssa :D
 
Vastaus: Polttarit

Jaa meinaatko polttareita vai itse H-hetkeä? Itse polttareistahan en suoranaisesti tiedä muuta kuin että ilm.elokuussa saattaa nasahtaa ja itse main event tapahtuu helmikuussa =) Ja kyllä ihan naisen kanssa =D

No tarkotin HööHetkeä :p Mutta perskules ku sais tietää tarkemmin su polttareistas, ni vois tulla kaupungille tai minne meettekää ni vähä vakoilee ja naureskelemaa, notta mitä sulle tehrää :D
Jokos kuukauden lomamatka on varattuna?
 
Vastaus: Polttarit

No tarkotin HööHetkeä. Mutta perskules ku sais tietää tarkemmin su polttareistas, ni vois tulla kaupungille tai minne meettekää ni vähä vakoilee ja naureskelemaa, notta mitä sulle tehrää :D
Jokos kuukauden lomamatka on varattuna?

Heh! Epäilen kyllä ( ja toivon todella suuresti ) että tapahtumapaikkana ei olisi tämä kotokylä. Vähemmän hävettävää jos vieraalla maalla ittensä nöyryyttää :D Mikä kuukauden lomamatka? Jaa kesälomaako meinaat? Pyh! Makaan sohvalla ja juon kaljaa ja nautin taatusti joka päivästä ja pitkään :p
 
Vastaus: Polttarit

Heh! Epäilen kyllä ( ja toivon todella suuresti ) että tapahtumapaikkana ei olisi tämä kotokylä. Vähemmän hävettävää jos vieraalla maalla ittensä nöyryyttää =D Mikä kuukauden lomamatka? Jaa kesälomaako meinaat? Pyh! Makaan sohvalla ja juon kaljaa ja nautin taatusti joka päivästä ja pitkään :p

eiku tarkootin tota kuherruskuukauslomamatkaa :p
Ja mielellänihän mää kattoisin täällä ku teikää nöyryytetää :D
 
Vastaus: Polttarit

eiku tarkootin tota kuherruskuukauslomamatkaa
Ja mielellänihän mää kattoisin täällä ku teikää nöyryytetää

Jaa jaa ( olishan tuo pitäny tajuta :D ) Kuuban matkaa ollaan suunniteltu eli sinnepäin lähretään heti kun saadaan tarvittava kasa oravan nahkoja kasaan :) Uskon kyllä varmasti että olisit varsin onnellinen nähdessäsi meikäläisen rääkin. Ehkäpä palkitsen sinut valokuvalla jos toisella jälkeenpäin tai jos olet oikein kiltisti saatat saada virallisen raportin luettavaksi :p
 
Vastaus: Polttarit

Eilen se sitten tapahtui ja porukka vyörysi 12 jälkeen kämpille. Siitä sitten lähdettii side silmillä auton kyytiin lievän jännityksen ja kauhun vallassa. Pääsin laskeutumaan Suurmäellä 65 metrin korkeudesta köyden varassa mikä oli helevetin hauskaa! Sitten mentiin keilaamaan ja oluen kulutus alkoi kasvaa jo kohtuullisen kokoiseksi.

Keilahallilta lähdettiin kaverin mökille saunomaan, uimaan ja grillaamaan ja illan muuttuessa yön puolelle alkoi kapakka kiertely jossa oli tarjolla karaokea ja tequilaa. Siitä seurasi sitten yli kahden tunnin itsensä häpäisy tanssilattiashown merkeissä. Nyt on kammottava vapinatila päällä ja maksa ja tili huutavat hoosiannaa :D

Melko "kevyet" polttarit oli tosiaan verrattuna mitä olen muiden kokemuksista lukenut mutta ei voi valittaa sillä pirun hauskaa oli ja sehän on se pääasia eikö? :)
 
Vastaus: Polttarit

Viime kesänä oli yhden kaverin polttarit ja pari päivää tiukkaa tykitystä 16 hengen voimin.

Perjantai-aamupäivällä kaveri haettiin duunista poliisi voimin ja päästiin matkaan täyskokoisella bussilla joka oli käytössämme ihan perjantai-iltaan asti. Ensin lähdettiin Hyvinkäälle jossa sankari pääsi ralliauton kyytiin. Siitä seuraavaksi splättistä pari tuntia. Näitten jälkeen lähdettiinkin Helsinkiin, jossa varattuna hotellista saunatilat ja ruuat. Ensimmäinen päivä päättyi Helsingin yöhön.

Lauantai-aamuna 10 aikoihin lähdettiin aamupalalle Rymy-Eetuun(toimi muuten tässä kohtaa uskomattoman hyvin pekoni ja paitetut kananmunat). Seuraavaksi Stockmannille tekemään musa videota. Tästä matkaa jatkettiin kävellen kaivariin, missä sankari pääsi hyppäämään benji-hypyn(110m, vai paljon se oli). Sitten minibussi tulikin hakemaan kotikaupunkiin Järvenpäähän. Matkalla sankari sai yllensä neonvihreän Borat-uimapuvun. Siinä varustuksessa kiersi 5 järvenpään kuppilaa, joista jokaisesta sai vihjeen seuraavaan kun oli juonut hänelle varatun drinksun.

Ja sen verran rankkaa juopottelua koko kaksi päivänen oli, että illalla baarissa porukasta oli itseni lisäksi enään 3 jäljellä. Ylivoimaisesti hauskin viikonloppu moneen vuoteen.
Ensi vuonna saapuvia omia polttareita odotellessa
 
Vastaus: Polttarit

Nyt on kammottava vapinatila päällä ja maksa ja tili huutavat hoosiannaa :D

Mitä kummaa, eihän polttarisankarin pitäisi itse maksaa mitään, lompakosta otetaan mukaan korkeintaan henkkarit, lopusta huolehtii järjestävä porukka. Maksan piippailun sen sijaan ymmärrän oikein hyvin. :)
 
Vastaus: Polttarit

Mitä kummaa, eihän polttarisankarin pitäisi itse maksaa mitään, lompakosta otetaan mukaan korkeintaan henkkarit, lopusta huolehtii järjestävä porukka. Maksan piippailun sen sijaan ymmärrän oikein hyvin. :)

Tätä tilin huutelua mäki tässä jäin ihmettelemään... Miksi oi miksi!? Nyt äkkiä reklamaatio polttariporukalle! :D
 
Vastaus: Polttarit

Tätä tilin huutelua mäki tässä jäin ihmettelemään... Miksi oi miksi!? Nyt äkkiä reklamaatio polttariporukalle! :D

No tämä omakustanne koskikin vain loppuillan baariryminää. Sen verran pieni porukka oli kuiteskin kyseessä ettei rahaa yksinkertaisesti ollut tarpeeksi. Ja ottaen huomioon että porukasta vain muutama on duunissa ja loput työttömiä :D Eipä tuo haitannut lainkaan :)
 
Ylös Bottom