Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pool/snooker-pelit

Missäs kunnossa tällähetkellä on tää Snooker 19? Onko vieläki pahoja bugeja, missä kunnossa AI? WSC Real 09 viimesin kokemus pelinä lajista, ja se maistui. Pc peli alustana, hyviä suosituksia muista pool/snooker peleistä otetaan vastaan.
 
Missäs kunnossa tällähetkellä on tää Snooker 19? Onko vieläki pahoja bugeja, missä kunnossa AI? WSC Real 09 viimesin kokemus pelinä lajista, ja se maistui. Pc peli alustana, hyviä suosituksia muista pool/snooker peleistä otetaan vastaan.
Omasta mielestä on jo nykyisin hyvässä mallissa ja juuri tänään tiedottivat, että seuraava päivitys on jälleen tuloillaan, joka korjaa jälleen paljon asioita. Eli kehitys ei ole vieläkään loppu.
 
Tiedän että on OT, mutta kerrankin myös Kutonen näyttää snookeria. Eli ne jotka ei omista Eurosportia, nyt tv:t auki.
Finaalin loppuhuipennus, maailman paras (Trump) vastaan maailman kaikkien aikojen paras (O’Sullivan).
 
Snooker 19 sai 1.14 päivityksen. Tärkeimpänä uudistuksena harjoituspöytä, jossa voi valkoista siirrellä haluamaansa paikkaan ja ottaa nyös lyönneistä uusintoja loputtomiin.
 
Onkos jollain snooker19 Switchillä? Olin ensin ostamassa tätä jo jeti julkaisussa, mutta kun pleikallakin välillä ruudunpäivityksen kanssa ongelmia, niin en lopulta uskaltanut.

Nyt olen jo miettinyt että ostais Pc:lle, mutta onko jollain kokemusta taas siitä? Siinä voisi fps nousu tarkentaa lyöntejä paljonkin. Olisi tällä hetkellä tarjouksessa noin 21 euroon.
 
Onko pc:llä tuo pro+ jotenkin eri kuin konsoleilla?
Nimittäin ostin tosiaan pelin myös pc:lle ja isoin breikki taitaa olla ylipäätään joku 70? Yleensä max 30-40 tai alle. Ja jokainen freimi etenee siten, että tulee useita pieniä breikkejä.

Poika pelaili eilen pc:llä, joten vedin ite matsia pleikalla. Pelailin itseäni vastaan normi matsia ja lyönnin voimakkuuden säätö oli paljon vaikeampaa ihan vain ruudunpäivityksen vuoksi. Päällevedot ei todellakaan menneet sen vuoksi hyvin. Siitä huolimatta 7 freimissä kolme yli satasta, yksi 80:n, yksi 60:n ja kaksi yli 50 breikkiä.

Peli oli todella todella paljon helpompi pelata, kuin pc:llä. Enkä edes huomannut mitään eroa niissä apuviivoissa. Yritin tänään pc:llä ja ihan samanlaisena jatkui. Todella vaikeata pelaamista.

Toisaalta myös tuntuu pc:llä AI tekevän ihan älyttömästi enemmän virheitä, mutta myös pussittaa kymmenkertaisesti ihan älyttömiä palloja toisesta päästä pöytää.
 
Vähän pelaillut tätä taas ja viime kerrasta muuttunutta:

+ AI on huomattavasti parempi tekemään breikkejä
- Varmaan plussakohdasta johtuen sillä kestää miettiä lähes joka lyöntiä turhan kauan
 
Onko tää Snooker 19 ollut vielä kertaakaan alennuksessa Xboxilla tai millään muullakaan alustalla? Kiinnostaisi hankkia, mutta 35€ aika kova hinta itselle, kun luulen ettei tätä tulisi kuitenkaan ihan joka päivä pelattua..
 
Onko tää Snooker 19 ollut vielä kertaakaan alennuksessa Xboxilla tai millään muullakaan alustalla? Kiinnostaisi hankkia, mutta 35€ aika kova hinta itselle, kun luulen ettei tätä tulisi kuitenkaan ihan joka päivä pelattua..
Pleikkarille on tälläkin hetkellä alle 20e ja pc:lle ostin alku kuusta alle 20e.
 
Taas on pleikalle Snooker 19 19,95e


dlc tais olla 8e. Vaikka ennakkoon lisäosaa kritisoin, niin pc:lle sen ostin viime kuussa ja ihan hauskaa sen kanssa oli.
 
Vaikka lähinnä vain onlineen sijoittuneita päivityksiä, niin hienoa että vuoden jälkeen peliä ei ole hylätty.
Snooker 19 patch notet:
 
Mulla on ollu Snooker 19 pelin kanssa aina aika ajoin ongelmia. Yleensö kun tullu näyttiksille uudet ajurit, niin peli saattanut silloin tällöin kaatu randomisti kaatua. Lähinnä keväällä oli ongelmia. Nyt uusimmilla ajureilla alkoi taas.
Mutta äsken peli ensin jumitti ja sit koko Windows, tuli legendaarinen Blue screen. Nyt pelin kaikki tallennukset kadonneet. Ura, DLC saavutukset jne. Eikä näyttäis tukevan edes steamin pilvipalvelua. Miten on mahdollista että tallennukset katoaa. Ihan tiedosto siis poistunut sieltä kansiosta. Ei vain korruptoitunut tms. Pari kautta takana ja sijoitus 33 rankingissa. Ei jaksa uusiksi kolmatta uraa, kun tää oli jo toinen kun PC:llä oli eka..
 
Hustle Kings VR on jonkin asteinen pettymys. En itsekään oikein tiedä miksi. Ehkä lyönnit vain ovat liian epätarkkoja.
Biljardia ja Snookeria pitää tietenkin pelata seisaallaan, ja tässä tulee se luonnollinen ongelma että pöytä on virtuaalinen, joten siitä ei saa tukea. Erilaisia tukisysteemejä olen kokeillut, mutta juuri mikään ei tunnu toimivan.
Mieluummin pelaan Switchin Snooker 19:sta.
 
Ylös Bottom