Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pool/snooker-pelit

Koittakaas vaikka quick machissä Motorpoint Areenaa, eli Welsh Openin areenaa.

Lagaa ihan hulluna ja esim lyöntien voimakkuuksia ei voi saada kunnolla osumaan. Aivan pelikelvoton. Näkyy ihan pallojen rullauksessa pöydällä miten paljon pätkii.
Muilla areenoilla toimii ok.

PS. Vedettiin äsken kaks tiukkaa matsia @Barca11910:n kanssa. Muutaman tunnin yöunilla jäi pallot pöydälle aika lahjakkaasti ja tarjoilin paikkoja, mut aina lopussa sain ratkaisevasti sit tarvittavan breikin.
 
@Senaattori olitko se sinä kun ihmetteli sitä miten ei yks kaks lyönnit käyttäytyneet samoin? Sulla oli se aloitus joka ei enää onnistunutkaan?

Olen nyt tullut johtopäätökseen, että peliareena vaikuttaa asiaan. Nimittäin mulla oli tovi sitten turnaus (mielestäni se eka Coral turnaus), jossa minun, eikä AI aloitukset onnistuneet. Pakka levisi miten sattuu, vaikka aina löin samalla tavalla. Seuraavassa turnauksessa, eikä sitä seuraavassa ongelmaa ollut. Eikä onlinessa.
Mutta sit tuli taas turnaus (tällä kertaa oli varmasti se toinen coral turnaus), jossa ongelmat palasi. Oli läpi turnauksen.
Nyt taas seuraava turnaus ja ei ongelmaa.

Myös näissä missä pakka leviää eri tavalla, tulee vallien pomput vähän eritavalla. Ensin ajattelin et onko peliin mallinnettu aivan aavistuksen eri verka/valli fysiikkaa eri pöydille. Mutta sit ajattelin et miten se voisi aloitukseen vaikuttaa? Ellei sitten verka jotenkin kierrä näillä pöydillä tms.
Olen lähes varma, että kyse on bugista, mutta siihen saakka kun se korjataan, haluan uskotella itselleni toisin. Kuvittelen sen olevan vain tarkoituksella tehty. :D
 
Joo yhdessä turnauksessa on tähän asti käynyt noin.

E: O'Sullivan kaatui Paul Hunter Classicin puolivälierissä 4-1. Ei satasia, mutta breikit 74, 63, 58 ja 58.
 
Viimeksi muokattu:
Se on vissiin tässäkin pelissä niin että jos ei onnistu tekemään niitä "ennalta päätettyjä" snookkereita niin tekoäly osuu aina. @Omenanraato on niitä jokusen tästä pelistä löytäny.
 
Se on vissiin tässäkin pelissä niin että jos ei onnistu tekemään niitä "ennalta päätettyjä" snookkereita niin tekoäly osuu aina. @Omenanraato on niitä jokusen tästä pelistä löytäny.
Kyllä siellä on sellasia ”oikeita” snookereitakin. Oikeastikin osuminen on ammattilaiselle todella helppoa. Ongelma on se ettei vastustajalle jää paikkaa.
Useamman freimin olen voittanut snookereiden avulla. Se vaatii vain oikeasti hyvän snookerin.

Pelissä on näiden lisäksi sellasia snookereita joista AI sekoaa täysin, eikä osu vaikka kaikki pallot olisi pöydällä.

Itse olen nyt MM-kisojen ekalla kierroksella. Ajattelin etten siitä mitään videota tee, kun voitan jämäkaverin 10-0, mutta ehdin kaksi freimiä pelaamaan. Molemmat kovaa taistelua ja 1-1 tilanne. :D
 
Nyt pitää kysyä täältä kun ei oo varaa hävitä freimiä.
Mikä tässä tilanteessa on seuraus jos lyön tuon pinkin ja ruskean takana oleva musta tippuu pöydältä? Saako näin edes tehdä?

1840

Kuva otettu noin 5cm päästä teeveestä niin näyttää tärähtäneeltä :D
 
Juu kyytiä voit harrastaa vain punaisilla. Punaisia saa myös tippua useampia kerralla.
Kaikissa muissa tilanteissa pussiin saa mennä vain se pallo mitä lyöt.
 
Jumaleissön mikä peli :D Mä tulin tänne jo kiroamaan että mä en saa hävitä yhtä freimiä.

Lopulta mä menin sen kyseisen freimin häviämään. Tilanne 1-5. paras yhdestätoista pelissä. :D Alku pelistä ei suju mikään ja yhtäkkiä osat vaihtuu.
Ai niin ja vastustaja oli Graeme Dott. Paras freimi oli 77 piste omasta ennätyksestä.

3-5 ja 5-5 tilanteissa freimi ratkaistiin sillä kumpi pussittaa mustan. Yllättävää kyllä myös 1-1 tilanteessa ja 1-3 tilanteessa oli sama tilanne freimin lopussa.

viimenen freimi oli kaatua taas yhteen turhaan pitkälle menneesee päälle vetoon. Dott lähtee tyhjentämään pöytää ja jos se ois onnistunu oisin hävinny pisteellä.

OPPO International Champpionshipissa kolmannelle kierrokselle. Luca Breceliä vastaan. En oo aikasemmin näin pitkälle päässy missään.
 
1.04 pätsi julki PC:lle ja pleikalle. Boxilla 24h kuluessa.
Sisältää vain korjausta online turnausten ongelmiin ja jokainen saa kiitoksena palkinnot:
Hi everyone,

1.04 is a small game update that lays the groundwork for improvements to Online Tournament rankings, leaderboards and rewards.
The update unlocks the Imperial customisation set for everybody too. This is to thank you all for your support during the first World Championship event because the rewards didn't unlock for everyone who earned them.

The next Online Tournament is scheduled for May 23-28. This will be a shorter tournament than usual and the rewards and rankings will be closely monitored by the team when the tournament is live in order to refine the rankings further on the live servers if changes are needed.

We really appreciate all of the feedback that you're sharing with us, for all aspects of Snooker 19. It's a big help as we continue to work to shape additional updates and improvements to the game, so keep on sharing and discussing your feedback with us on r/Snooker19.
 
Kyllä tämä peli on muodostunut pieneksi pettymykseksi. AI alkaa olla jo ihan liian ennalta-arvattava kaikkine ongelmineen. Ongelmia on listattu täällä jo tarpeeksi, mutta kyllä pitkien pallojen helppous niin AI:n ja pelaajankin osalta on se isoin ongelma, mikä tekee safetyt täysin turhiksi. Nykyisin tulee pelattua noin kerran viikossa.
 
Mun mielestä AI on alkanut lyömään ihan selkeästi pitkiä palloja ohi viimeisen pätsin myötä.
Edellisessä turnauksessa hävisin jopa AI:lle pitkästä aikaa. Ja aika pitkä lista on työnalla myös korjauksia kehittäjillä, joten päivityksiä tulee jatkossakin.

Ite kyllä nautin edelleen suuresti, mutta varmasti hyytyy vaikka olisi miten täydellinen peli koska mulle tällänen uppoaa samalla kun oikeasti on turnauksia.
Lisäksi nuo oikean elämän turnaukset on ne mitkä kiinnostaa onlinessa ensi kaudella. Eli ei AI:ta vastaan.

AI ongelma on siinä, että toistaiseksi ei ole tullut vastaan peliä missä ei oppisi AI tekemisiä nopeasti. On sit kyse miljoonia maksavasta Fifasta/Änäristä, tai muutaman ihmisen indie snookeriin. Jokaisessa urheilupelissä ne kikat oppii hetkessä.

Ehkä mulla on myös se, että pelasin koko kevään Pure Poolia, Snooker Nation Championshippiä ja kännykällä vielä eri snooker pelejä. Lisäksi katselin vanhojen snooker pelien videoita paljon YouTubesta.
Sen vuoksi onkin ollut niin nautinto pelata, kun tämä toimii ongelmineen kaikkinensa niin älyttömästi paremmin ja erityisesti AI osalta. Esim Pure Poolin älyttömyydet oli ihan omassa luokassaan. Snooker nationissa taas ei ole turvapeliä ollenkaan..siis ollenkaan.
 
Selby ja Ronnie lienee ne poikkeukset. Mutta sijoilla 3-10 olevat tyypit on suhteellisen helppoja voittaa kun oletuksena tekevät max 50 breikkejä ja sit menee pitkä ohi.

Mulla se menee poikkeuksetta niin, että breikit loppuu safetyyn. Yleensä AI ei yritä mitään hajotuksia. Tai sitten menee joku helpohko pallo ohi, mutta harvoin pitkä TOP-10 pelaajilla.
 
Mikähän tuon käyttäytymiseron aiheuttaa? Mulla kun tosiaan jää todella usein pitkiä pöydälle AI:lla.
 
Mä oon tuossa turnauksessa missä kolmanelle kierrokselle oon päässy niin voittanu ne 2 peliä pitkälti sen takia kun pitkät menee välillä AI takin ohi.
 
Tuli taas pienen tauon jälkeen avattua peli. Ottelu Luca Breceliä vastaan. Ekassa framessa. Brecel lyö 8 pitkää kaikki säkkiin. Lyönti vuoro päättyy turvalyöntiin jossa piilottaa kaikki neljä pöydällä olevaa punaista. No ei sillä väliä.
Toisessa framessa. Brecel lyö taas 6-8 pitkää kaikki säkkiin. Myös kahden päätyvallin päällevedot onnistuu joka kerta.
Myös AIn kohdalla valkoisen rullaus on täysin luonnotonta edelleen.
Pallo rullaa välillä täysin ihmeellisesti.

Edelleen toivoisin että joku järki tulisi tuohon pitkään peliin ja AI ei ihan jokaiseen palloon mikä vaan on näkyvissä hyökkäisi.
 
Imo peli toiminu hyvin, ei havaittavia bugeja koska en animaatioihin yms kiinnitä juurikaan huomioo.. Peliseura kelpaisi kyllä, näkis vähän missä mennään. Psn Jallu69
 
Ylös Bottom