Chemo
Active Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Katsoittekos NYT-liittestä kun se yksi neropatti oli tokaissut että koska ne kappaleiden tekijät ei kuitenkaan itse osaa niitä laulujaan esittää, niin he antavat lauluntekijöillekin mahdollisuuden.
Tsiisös, mikä idiootti.
Joo. Ja itse asiassa tytöllä oli tuossa ihan hyvä pointti.
Nimittäin varmasti säveltäjä osaisi itse esittää sävellyksensä, tuo asiahan ei edes ole kovin oleellinen. Tärkeää sen sijaan on se, myisikö se - kuka ostaisi simppeliä teinitanssimusaa, jos sitä esittäisi keski-ikäinen mies? (Okei, en tiedä miltä suurimman osan Gimmelin biiseistä säveltänyt hemmo näyttää, mutta noinhan noita tuommoisia artisteja tässä maassa työstetään yleensä).
Sinänsä Gimmelin esittämät kappaleet ovat ihan ammattitaidolla tehtyjä - niissä on käytetty yleisesti hiteissä läpimenneitä rakenteita, intensiteettivaihteluita yms. Itse näen tuon matskun siitä huolimatta hengessä köyhänä tusinahuttuna, joka menestyy lähinnä tv-sarjan ansiosta. Joten kyllä säveltäjien pitäisi olla kiitollisia tästä työkeikasta - aikas kivat Teostot tuommoisestakin keikasta saa, ollakseen... tuota, nätisti sanottuna, tuommoista kamaa.