Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Popstars, HYH HYH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Katsoittekos NYT-liittestä kun se yksi neropatti oli tokaissut että koska ne kappaleiden tekijät ei kuitenkaan itse osaa niitä laulujaan esittää, niin he antavat lauluntekijöillekin mahdollisuuden.
Tsiisös, mikä idiootti.

Joo. Ja itse asiassa tytöllä oli tuossa ihan hyvä pointti.

Nimittäin varmasti säveltäjä osaisi itse esittää sävellyksensä, tuo asiahan ei edes ole kovin oleellinen. Tärkeää sen sijaan on se, myisikö se - kuka ostaisi simppeliä teinitanssimusaa, jos sitä esittäisi keski-ikäinen mies? (Okei, en tiedä miltä suurimman osan Gimmelin biiseistä säveltänyt hemmo näyttää, mutta noinhan noita tuommoisia artisteja tässä maassa työstetään yleensä).

Sinänsä Gimmelin esittämät kappaleet ovat ihan ammattitaidolla tehtyjä - niissä on käytetty yleisesti hiteissä läpimenneitä rakenteita, intensiteettivaihteluita yms. Itse näen tuon matskun siitä huolimatta hengessä köyhänä tusinahuttuna, joka menestyy lähinnä tv-sarjan ansiosta. Joten kyllä säveltäjien pitäisi olla kiitollisia tästä työkeikasta - aikas kivat Teostot tuommoisestakin keikasta saa, ollakseen... tuota, nätisti sanottuna, tuommoista kamaa.

Eikös se Gimmelin säveltäjä ole tämä Suomen ainoa säveltäjä joka on tehnyt mm. Aikakoneen kappaleet ja suurimman osan viimevuoden euroviisuista ja valtaosan mainosmusiikista ym ym...

Joku Maki jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Joku Maki jotain.

Maki Kolehmainen on jonkun biisin tehnyt Gimmelillekin. Pääosin sävellyksistä vastaa kuitenkin eri mies, olisiko ollut nimeltään Risto Asikainen.

Joku Maki jotain.
Kai se on pelkkä Maki, niinkuin Cher.
Juu on, ja tuota musaa tulee ihan liukuhihnalta tuolla porukalla, ja se ei varmastikaan ole mitenkään erityisesti heidän sydäntään lähellä olevaa musaa. Eli musa tehdään Gimmelille sopivaksi, ja ihan duunina, se ei paljon niitä tekijöitä paina.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kuuntele joskus sitä tekotekonenäkurlaamista niin ymmärrät.
No en mie siitä Britneystä tiedä,mutta Mariah Carey Ja Celine Dion.Kaksi tietokoneäänellä varustettua diivaa.Varsinkaan jälkimmäistä en kuuntele mistään hinnasta...:mad:

öö, Celine Dion osaa kyllä ihan oikeasti laulaa. Se ei silti kylläkään ole hyvää musaa mielestäni, mutta taidokas se on.
Kuuntele sen vanhoja ranskankielisiä biisejä.

Mitä Eminemiin tulee, niin hän nousi huipulle ihan rapparin taitojensa avulla, bongasihan hänet iso kiho Dr. Dre jostain rappikisoista. Eminem on ihan jees, mutta uusin levy oli karsea floppi. 20:stä biisistä 2 oli ihan hyviä. The Marshall Mathers LP oli osoitus siitä että Eminem on maailman parhaimpia MC:itä. Nykyään tulee kuunneltua aika vähän Rap-musiikkia, mutta sanonpa vain, että monella on aika hataralla pohjalla käsitys kyseisestä musiikkityylistä. Siis kun kouraistaan vähän pintaa syvemmältä, löytyy ihan mielenkiintoisia artisteja. Ameriikanmaalla menestyvät Nelly, Puff Daddy ym. "Harlem Gangstat" ovat aikamoista sontaa, eli verrattavissa ihan vaikka Gimmelin h0r0ttajiin. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
öö, Celine Dion osaa kyllä ihan oikeasti laulaa. Se ei silti kylläkään ole hyvää musaa mielestäni, mutta taidokas se on.
Kuuntele sen vanhoja ranskankielisiä biisejä.
En ole väittänyt ettei Celine osaa laulaa,mutta ääni...Semmosta Smurffi vingutusta,että...Ja diiva se ainakin on,sitä ei voi kieltää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Mitä Eminemiin tulee, niin hän nousi huipulle ihan rapparin taitojensa avulla, bongasihan hänet iso kiho Dr. Dre jostain rappikisoista. Eminem on ihan jees, mutta uusin levy oli karsea floppi. 20:stä biisistä 2 oli ihan hyviä.

MITÄH! The Eminem Showtako meinaat? Sehän on mielettömän hyvä levy, jopa tämmösen munlaisen hevarisaatananpalvojabläkkärin mielestä! Ostin oikeen tyttöystävälle lahjaksi (en mä nyt sitä sentään itselle kehtais ostaa). Ja Eminem tuntuu vaan menevän koko ajan paremmaksi, hyvänä esimerkkinä tuo uus Lose Yourself -biisi...

Celine Dion = Kanadan kiljuhanhi

Emi-N väärinpäin-em = Itsesääliään tyrkyttävä onneton ruikuttava mamis joka varmasti vetoaa vanhempiaan vastaan kapinoiviin murrosikäisiin.

Masa F1, se on sun mielipiteesi. Ja Lose yourselfia ei mielestäni löydy Eminem showlta, vaan se on 8 milen soundtrackilla. Siis luetteleppa niitä hyviä biisejä kyseiseltä levyltä? Itsekkin olen lähes hevari (?) mutta Eminem show on hevonkukkua, ja Cleanin out my closet on kuin Stan 2.. Turhaan se Eminem ruikuttaa ja morkkaa sen mutsia, ketään ei varmaan enää kiinnosta :rolleyes:

Minusta siinä on jotain outoa, että samat tyypit jotka ihannoivat jotain Emi - Nväärinpäin- emiä, pitävät Britney Spearsia teinipoppiroskana.

Mitä musiikkia Emi -Nväärinpäin- em sitten on?
Teinipoppia räpättynä johon markkinamiehet ovat keksineet 'katu-uskottavan' imagon ja vaikean lapsuuden.

Samasta tuubasta nämä molemmat tulevat.

Olen samaa mieltä.

Ensinnäkin nauran. :p Eminem on pienikokoinen pikku poika, joka väittää olevansa kovajätkä. Sen jutut vaikeasta lapsuudesta ja huumeista yms. yms. on levy-yhtiön keksimiä juttuja. Eminemin musiikki on tylsää ja mielenkiinnotonta, vaikka se varmasti puree vanhempiaan vastaan kapinoiviin nuoriin. Hänen myyntinsä johtuu lehdistä. Eminem"järkyttää" porukka haukkumalla Britneytä tai kertomalla miten hän hakkasi jonkun tyypin tai istui juuri vankilassa. Musiikki maailma on mätä nykyään. Muutamat suuret levy-yhtiöt pyörittävät sitä ja heidän siipiensä alla pääsee ihan kuka tahansa huipulle. Se ei ole taidoista kiinni. Ulkonäöstä enemmänkin. Pinnan alta taas löytyy erinomaisia bändejä kuten Voodoo Glow Skulls, KRS-One yms. yms.

Tästä aiheestahan tuli ihan mukavasti puhetta niinkuin arvelinkin.

Tuli tässä mieleen, että yhessä jaksossa ennen kuin olivat esiintyneet edes missään (Gimmel) niin se blondi sanoi niin vakuuttavasti seuraavasti:
"Kaikki on sanonu mulle, että jossain vaiheessa pakostakin nousee kusi päähän. Mua vaan pelottaa, että millon mulle käy niin ja millanen musta tulee, toivottavasti ei nouse ikinä."

Nyt sillä livekeikalla niin siellä kuulu kimakalla äänellä "JENNI!!!" huutoja ja muita ja tytöt on ihan innossaan. Ei helkatti, jos mulla olis 6-14 vuotiaita faneja niin kyllä hävettäs (paitsi jos soittaisin Frööbelin palikoissa), tytöt luulevat olevansa isoja staroja.

Sittten jostain luin kun "oikea" viihdetaiteilija manaili sitä kun ei Gimmellille mahda mitään kun niillä on niin iso "mainoskampanja"/näkyvyys eli tytöt oli kerran viikossa tunnin telkkarissa ja niistä kohistiin joka paikassa. Kyllä varmasti tuommoista "oikeata" taiteilijaa harmittaa kun tytöt menee ohi, että sujahtaa ja itse ei voi mainostaa niin paljon ja varsinkaan televisiossa.

Toivottavasti ei tule toista popstarsia suomeen ja jos tulee niin siitä tulee varmaan poikabändi eli nyt kaikki halukkaat konsolfiniläiset treenaamaan, että päästäs sinne .Voitas nimetä porukka sitten konsolifins tai C'onsoles tai jotain vastaavaa ja keikkapalkoilla sitten pelailtas. :)

Mahtaa olla tyttösillä(Gimmel)hauskaa lukea näitä nettipalstoja(Jos ylipäätään lukee).Yksi kymmenestä ketjusta kehuu Gimmeliä,loput yhdeksän haukkuu.Mutta eikös kaikilla teinitähdillä (mm.Britney)ole fanit n.8-14 vuotiaita ja silti ne on isoja "staroja"?Tais Aguilera kyllästyä olemaan Britneyn kaltainen ja päätti muuttaa tyyliä musiikissa että pukeutumisessa.

Prawn, Aguileirahan teki itsestään horon jo siinä Moulin Rouge kipaleessa. Ja nyt mokoma ämmä tekee niin laadutonta horomusiikkia että hirvittää. Ei muuta kuin horotuksen horotus sentään! :( (Saa tää horottelu sit jo loppua mun osalta) :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Prawn, Aguileirahan teki itsestään horon jo siinä Moulin Rouge kipaleessa. Ja nyt mokoma ämmä tekee niin laadutonta horomusiikkia että hirvittää. Ei muuta kuin horotuksen horotus sentään! :( (Saa tää horottelu sit jo loppua mun osalta) :p

Aguilerastahan on tullut juuri kovaa tavaraa:p
Minulle ainaskin kelpaa.

Mielipiiteni Gimmelistä: Naurettavaa, ei edes puhumisen arvoista !!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Toivottavasti ei tule toista popstarsia suomeen ja jos tulee niin siitä tulee varmaan poikabändi eli nyt kaikki halukkaat konsolfiniläiset treenaamaan, että päästäs sinne .Voitas nimetä porukka sitten konsolifins tai C'onsoles tai jotain vastaavaa ja keikkapalkoilla sitten pelailtas. :)
Erinomainen idea!:cool:

Ylös Bottom