Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Masa F1, se on sun mielipiteesi. Ja Lose yourselfia ei mielestäni löydy Eminem showlta, vaan se on 8 milen soundtrackilla. Siis luetteleppa niitä hyviä biisejä kyseiseltä levyltä? Itsekkin olen lähes hevari (?) mutta Eminem show on hevonkukkua, ja Cleanin out my closet on kuin Stan 2.. Turhaan se Eminem ruikuttaa ja morkkaa sen mutsia, ketään ei varmaan enää kiinnosta![]()
En meinannutkaan, että Lose Yourself olisi Eminem Showlla, otin sen vaan uusimpana esimerkkinä (toivottavasti) koko ajan paranevasta tuotannosta... Luetellaan sitten: White America, Business, Cleanin Out My Closet, The Soldier, Say Goodbye Hollywood, Drips, Without Me, Sing For The Moment, Superman, Halie's Song, When The Music Stops, 'Till I Collapse... Siinä tuon Eminem Shown mielestäni hyvät/loistavata biisit. 12 kipalettahan noita on, levyllä on 20 raitaa, joista 4 eivät ole edes biisejä, joten huonoja biisejä levyllä vaan 4 kpl. Pakko mainita vielä, että D-12:kin on tehnyt pari loistobiisiä kuten Revelation ja Shit Can Happen. Marshalli ja Slim Shady eivät sitten kyllä oikeen uppoa.
Mutta ehkäpä mä sitten olen saatananpalvojan lisäksi vanhempia vastaan kapinoiva nuori kun satun hevin lisäksi pitämään myös Eminemistä (tai sen musiikista lähinnä).