Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Popstars, HYH HYH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Masa F1, se on sun mielipiteesi. Ja Lose yourselfia ei mielestäni löydy Eminem showlta, vaan se on 8 milen soundtrackilla. Siis luetteleppa niitä hyviä biisejä kyseiseltä levyltä? Itsekkin olen lähes hevari (?) mutta Eminem show on hevonkukkua, ja Cleanin out my closet on kuin Stan 2.. Turhaan se Eminem ruikuttaa ja morkkaa sen mutsia, ketään ei varmaan enää kiinnosta :rolleyes:

En meinannutkaan, että Lose Yourself olisi Eminem Showlla, otin sen vaan uusimpana esimerkkinä (toivottavasti) koko ajan paranevasta tuotannosta... Luetellaan sitten: White America, Business, Cleanin Out My Closet, The Soldier, Say Goodbye Hollywood, Drips, Without Me, Sing For The Moment, Superman, Halie's Song, When The Music Stops, 'Till I Collapse... Siinä tuon Eminem Shown mielestäni hyvät/loistavata biisit. 12 kipalettahan noita on, levyllä on 20 raitaa, joista 4 eivät ole edes biisejä, joten huonoja biisejä levyllä vaan 4 kpl. Pakko mainita vielä, että D-12:kin on tehnyt pari loistobiisiä kuten Revelation ja Shit Can Happen. Marshalli ja Slim Shady eivät sitten kyllä oikeen uppoa.

Mutta ehkäpä mä sitten olen saatananpalvojan lisäksi vanhempia vastaan kapinoiva nuori kun satun hevin lisäksi pitämään myös Eminemistä (tai sen musiikista lähinnä).

Okei. Miten esim. White America voi olla loistava biisi, jos se koostuu jatkuvasta "White America" huudosta ja lässyttävästä räpistä? Soldier on without me:n ohella ainut hyvä kipale levyllä. Kaikki noi muut on kamalaa sontaa (no okei, Sing for the moment on ihan ok)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Okei. Miten esim. White America voi olla loistava biisi, jos se koostuu jatkuvasta "White America" huudosta ja lässyttävästä räpistä?
Joillakin on yksinkertainen musiikkimaku.

*Alkaa kuuntelemaan Eminem Showta* .. Yrittää kuunnella nuo edellämainitut biisit ja löytää niistä jotain hyvää sanottavaa *keskittyy* .. To be continued!

Mä en tajuu teitä nykyajan nuoria... ;)
Se KonsoliFin poikabändi oli hyvä idea. Viisi tyyppiä. Minä halua olla bändin kovis. Kuka on söpöliini?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ushma muistaakseni.
Tsekkaa Identtiset Kaksoset ---->Gimmel
Ushmahan on muutenkin niin fiksu tyttö. Joonas Hytönen Showssa kun Hytönen kysy, että "Mitäs te ootte siitä mieltä, että teidät on moni kategorioinut 'levy-yhtiön tuotteiksi'?", niin Ushma nokkelana tyttönä vastas, että "Mutta mitä vikaa on olla tuote?"

Onneks Joonas korjas tilannetta edes vähän nauramalla että "Toi ei ollut varmaan se vastaus mitä levy-yhtiö halus kuulla".

Jiihaa! Gimmel tulee perjantaina jyväskylän anttilaan jakamaan nimmareita. Pakko kyllä mennä hakee itelleen nimmarit! :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Se KonsoliFin poikabändi oli hyvä idea. Viisi tyyppiä. Minä halua olla bändin kovis. Kuka on söpöliini?

Mä haluan messiin, jos saan olla söpöliini. Tulee aika karski bändi. Kukas sitten on apina? Jokaisessa poikabändissähän on apina.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo
Mä haluan messiin, jos saan olla söpöliini. Tulee aika karski bändi. Kukas sitten on apina? Jokaisessa poikabändissähän on apina.

Frank, ilmiselvä apina.

Siitä olisi sekin hyöty, että voisitte ottaa kiertueille kaikki sen konsolit mukaan, ja tietysti sen konsolikaappi.
Itseasiassa voitte kuljettaa Frankia konsolikaapissa kiertueauton takana. Lavallakin konsolikaappi on hieno rekvisiitta (Frank tietysti siellä sisällä, josta käsin se esiintyisi)

Jos minulle olisi suotu edes jonkin tasoinen verbaalinen lahjakkuus, niin kertoisin mitä mieltä teidän kommenteista ole. Nyt tyydyn vain kysäisemään:

Mitä musiikkia TE kuuntelette?

No jaahas taas on ollu bongi käytössä... :D

viimeiset kymmenen viestiä ovat hälyyttäviä tapauksia tällaisella konsoli-boardilla ja lapio.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Frank, ilmiselvä apina.

Siitä olisi sekin hyöty, että voisitte ottaa kiertueille kaikki sen konsolit mukaan, ja tietysti sen konsolikaappi.
Itseasiassa voitte kuljettaa Frankia konsolikaapissa kiertueauton takana. Lavallakin konsolikaappi on hieno rekvisiitta (Frank tietysti siellä sisällä, josta käsin se esiintyisi)

:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Frank, ilmiselvä apina.
Ja Juupis vois olla manageri. Se väittelisi joka asiasta täysin ilman omaa pointtia niin kauan että saatais kaikki ehdot läpi. Ja mä saisin banaaneja säkkikaupalla.

Ei tuota Gimmeliä/popstaaria voi kyllä hyväksi sanoa, mutta nailon biitin(hyi vittu!) se kyllä voittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Toivottavasti ei tule toista popstarsia suomeen ja jos tulee niin siitä tulee varmaan poikabändi eli nyt kaikki halukkaat konsolfiniläiset treenaamaan, että päästäs sinne .Voitas nimetä porukka sitten konsolifins tai C'onsoles tai jotain vastaavaa ja keikkapalkoilla sitten pelailtas. :)
Hei hei.. Mitäs tämä merkitsee!?!? Mehän apustettiin Jizin kanssa jo tuolla threadin alussa paikat siihen poikabändiin.

18-vuotias pikkusiskoni seuraa muuten MTV:lta sarjaa nimeltä "Making The Band", jossa Pop Starsien tapaan karsittiin miespuolisista hakijoista 5-henkinen poikabändi. Making The Band on kuulemma enemmän reality-sarjan tyyppinen ohjelma, eli ohjelmassa näytetään jätkien päivittäisiä askareita, rakkaushuolia ja ryhmän sisäisiä skismoja jne.

..joo... noh..

Mitäköhän muuten tarkoitti se tämänpäiväisten iltapäivälehtien otsikko "GIMMEL BOIKOTTIIN (tms.)"?? Lukiko kukaan??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mitäköhän muuten tarkoitti se tämänpäiväisten iltapäivälehtien otsikko "GIMMEL BOIKOTTIIN (tms.)"?? Lukiko kukaan??
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.asp
Gimmelin musiikki ei kelpaa suurille radiokanaville

Television Popstars-ohjelman myötä syntyneen Gimmel-tyttöbändin musiikki ei kelpaa soitettavaksi kahdella suurella kaupallisella radioasemalla.

Gimmel-yhtyeen Etsit muijaa seuraavaa -kappale on ollut Suomen listaykkösenä yli kuukauden ja myynyt sinkkuna platinaa.

Valtakunnalliset Radio Nova ja Kiss FM eivät kumpikaan ole ottaneet Gimmelin ensisingleä soittolistoilleen. Kanavien nettisivuillakaan sitä ei pääse äänestämään suosikkiohjelmissa kuultavaksi.

Radio Novan mukaan kyse ei ole mistään Popstars-vastaisuudesta vaan siitä, että kappale "ei sopinut kanavan identiteettiin".

Kiss FM:n edustajan mielestä sinkku taas oli "liian teinikamaa".

Gimmelin laulajatyttö Ushma Karnani ei boikotista välitä, kun kappale soi "tosi hyvin" muilla radiokanavilla.

-Kanavat tietysti tekevät omat valintansa. Ei tämä ole hassumpaa, eikä ole mitään hard feelings - itse asiassa sehän on vain hyvä, että ihmiset ensin kuulostelevat, eivätkä mene suinpäin mukaan kaikkeen uuteen, Ushma Karnani sanoo.

Liian teinikamaa Kiss FM:lle? Miten mikään voi olla liian teinikamaa Kiss FM:lle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Gimmelin laulajatyttö Ushma Karnani ei boikotista välitä, kun kappale soi "tosi hyvin" muilla radiokanavilla.

-Kanavat tietysti tekevät omat valintansa. Ei tämä ole hassumpaa, eikä ole mitään hard feelings - itse asiassa sehän on vain hyvä, että ihmiset ensin kuulostelevat, eivätkä mene suinpäin mukaan kaikkeen uuteen, Ushma Karnani sanoo.

"Eikä ole mitään hard feelings" Muah, meillä on täällä uusi Matti Nykänen. Elämä on laiffii? So not. :D

edit. Taino, ehkä tämä menee enemmänkin tähän linjaan, että ei vaan suomi tule aina mieleen kuten muutamilla muillakin julkimoilla. Mutta tuosta on vielä ainesta Matin kaltaisiin kommentteihin, ihan varmasti :)

Ylös Bottom