Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Herra on kuitenkin taitanut ylittää budjetin, itsekin muistelisin, että PES:issäkin peli anto konkurssiin mentyäni 12000 miinusta ja game over.
Paljonko oli budjetissa pojoja ennen pelin alottamista?

Tais olla 1100 pistettä kutakuinkin.
 
Oli mulla ehkä 4 pelaajaa ostettu + yritin vuokrata juuri ennen tuota ottelua. Onko siinä sitten joku kiintiö. Ohjekirjasta en ole nähnyt sitten ensimmäisen päivän..:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
Masterliigaa ei taida voida pelata monínpelinä.

Kyllä Master leagueta voi pelata vaikka kuinka monen pelaajan voimin, mutta kaikkien pitää olla samalla puolella (eli siinä joukkueessa jolla pelataan). Peli jopa tällä kertaa muistaa ja tallentaa tiedot kuinka monta pelaajaa on mukana ettei tarvi joka pelin alussa muistaa säätää ohjainasetuksia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Kyllä Master leagueta voi pelata vaikka kuinka monen pelaajan voimin, mutta kaikkien pitää olla samalla puolella (eli siinä joukkueessa jolla pelataan). Peli jopa tällä kertaa muistaa ja tallentaa tiedot kuinka monta pelaajaa on mukana ettei tarvi joka pelin alussa muistaa säätää ohjainasetuksia.

Tarkennetaanpa vielä hieman kyselyä. Eli onko totta ettei moninpeliä voi pelata eri puolilla esim. cup-modessa tai muissa kuin exhibition-modessa???? Kuten aikaisemmin on voinut??? Masterleagueen oli ainakin PESsisä joku pädikoodi, jolla sai ohjaimet eri puolille. Ja cup-modessa tämä onnistui ilman mitään kikkailuja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ksa
Eli onko totta ettei moninpeliä voi pelata eri puolilla esim. cup-modessa tai muissa kuin exhibition-modessa???? Kuten aikaisemmin on voinut???

Tuohonpas en osaa sanoa mitään koska en ole testannut, ollaan aina pelattu kavereitten kanssa samalla puolella. Äkkiäkös sen tietty kokeilee. Tarkoitatko nyt että jokainen ottaa oman joukkueen cup-moodissa vai sitä, että olisi vain yksi pelaajalle valittu joukkue, mutta yhtäkkiä joku päättäisi haluta pelata tietokoneen joukkueella pelaajan joukkuetta vastaan? Jälkimmäisen onnistumista ainakin epäilen vahvasti.

Pädikikkailuista olen myös kuullut, mutta ei ole tullut tarvetta koittaa sen enempää PES ykkösessä kuin kakkosessakaan.
 
Alla saattaa olla pientä spoilerin tynkää.

Nyt on jonkun verran hakannut peliä, Master liigaa normal -tasolla, amatööri kun olen.

Sen kuitenkin huomasin heti kättelyssä notta kannattaa ennen kuin aloittaa master liigan väkisin vääntää Umbro Challengessa kaikissa pisteet yli 1100 jotta saa ne pelaajat. Ne saa sitten ilmaiseksi siirtää joukkueeseen ja ainakin Stoijkovic on niin tykki niin tykki. Muutoinkin pelistä löytyy loistopelaajia ilman siirtomaksuja, vaikka nyt Robbie Fowler ja Rio Ferdinand. Sinänsä outoa että pelissä on niin pirun vanhat rosterit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Muutoinkin pelistä löytyy loistopelaajia ilman siirtomaksuja, vaikka nyt Robbie Fowler ja Rio Ferdinand. Sinänsä outoa että pelissä on niin pirun vanhat rosterit.
Aina kun alotat masterin, joukkueen "oikeet" pelaajat menevät Freelancer-listoille ja ne omat ihan shaitte-pelaajat tulee tilalle, eli sinä oot näköjään alottanu Materin Leedsillä, kun Fowler ja Ferdinand oli Freelancerissa.

Ja spoileria tossa äskeisessä viestissä ollut mitään.
 
Itse olen nyt pariinkin otteeseen aloittanut Romalla pelin ja normaalit pelaajat menevät freelancer-listalle. Mutta listalla ei ole ainakaan Tottia, Montellaa, Samuelia, Batistutaa tai Delvecchiota. Minnes ne oikein ovat menneet?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Tuohonpas en osaa sanoa mitään koska en ole testannut, ollaan aina pelattu kavereitten kanssa samalla puolella. Äkkiäkös sen tietty kokeilee. Tarkoitatko nyt että jokainen ottaa oman joukkueen cup-moodissa vai sitä, että olisi vain yksi pelaajalle valittu joukkue, mutta yhtäkkiä joku päättäisi haluta pelata tietokoneen joukkueella pelaajan joukkuetta vastaan? Jälkimmäisen onnistumista ainakin epäilen vahvasti.

Pädikikkailuista olen myös kuullut, mutta ei ole tullut tarvetta koittaa sen enempää PES ykkösessä kuin kakkosessakaan.

Eli siis jos haluaa pelata multitapilla kavereiden kanssa vastakkain, 2 vs. 2, jotain muuta kuin exhibion matchia. Kuten aikaisemmin esim. konamicupista pystyi tekemään kunnon tournamentin, 3 tai 4 tai vaikka 16 joukkuetta, jossa kussakin 2 pelaajaa. Mutta nyt ei ainakaan suoraan pysty pelaamaan konamicuppia vastakkain, koska padit on aina samalla puolella, eikä niitä saa siirrettyä. Eli pystyy pelaamaan ainoastaan konetta vastaan.... Joka on aika per....tä, jos haluaa ratkoa mestaruuksia kavereiden kanssa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ksa
Eli onko totta ettei moninpeliä voi pelata eri puolilla esim. cup-modessa tai muissa kuin exhibition-modessa????

No miksei vois 0_o

Alkuvalikosta vaan kun alotat cupin valitset playersien määrän kakkoseksi ja sitte vaan kummatkin valitsevat joukkueet. Tai jos tarkoitat, että kummatkin ovat eri puolilla JOKA pelissä niin se ei taida olla mahdollista...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
Itse olen nyt pariinkin otteeseen aloittanut Romalla pelin ja normaalit pelaajat menevät freelancer-listalle. Mutta listalla ei ole ainakaan Tottia, Montellaa, Samuelia, Batistutaa tai Delvecchiota. Minnes ne oikein ovat menneet?
Löytyvät maajoukkueista ilman joukkuetta(?). Alotin Münchenillä ja eipä ollut peikkokuningasta freelancereissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
No miksei vois 0_o

Alkuvalikosta vaan kun alotat cupin valitset playersien määrän kakkoseksi ja sitte vaan kummatkin valitsevat joukkueet. Tai jos tarkoitat, että kummatkin ovat eri puolilla JOKA pelissä niin se ei taida olla mahdollista...

Joo tätä just tarkoitin. PESsissä homma toimi siten, että cupin aloituksessa valittiin playerien määrä, ja sitten matsin alussa siirrettiin pädit asiaankuuluville puolille(home&away). Mutta tämäpä ei onnistukaan enää PES2ssa, koska padit pystyy asettamaan vain toiselle puolelle, eikä siirtämään vastakkaisille puolille. Mitä järkeä, miksi konami on poistanut mahdollisuuden pelata cupmodella player vs. player... mahdollista on ainoastaan player vs. cpu, ei voi käsittää...
 
Onko kukaan muuten onnistunut heittämään börsää suoraan kulmasta? Luulisi että kovalla kierteellä jollain Becksillä joskus onnistuisi, itse en ole vielä onnistunut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Löytyvät maajoukkueista ilman joukkuetta(?). Alotin Münchenillä ja eipä ollut peikkokuningasta freelancereissa.

Joo, nyt hokasin itsekin (k. ylläoleva viestini)

Eli ne pelaajat jotka EI pelaa maajoukkueessa menevät sinne freelancer -listalle kun aloittaa ML:n. Maajoukkuepelaajat voi hankkia sitten maajoukkueesta ilman siirtomaksua.
 
PES2

Mitä ne on ne pelaajat siellä ML:n freelancereissa, ku siellä on semmosia kun Eubesio (tai jotain sinne päin) ja joitain muita. Niillä vaan on aika hyvät arvot (hyökkäys 95, jne...). Onko ne jotain pelaamalla saatavia pelaajia vai onko ne olevinaan oikeita pelaajia muunnetuilla nimillä?
 
Re: PES2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Mitä ne on ne pelaajat siellä ML:n freelancereissa, ku siellä on semmosia kun Eubesio (tai jotain sinne päin) ja joitain muita. Niillä vaan on aika hyvät arvot (hyökkäys 95, jne...). Onko ne jotain pelaamalla saatavia pelaajia vai onko ne olevinaan oikeita pelaajia muunnetuilla nimillä?

Eubesio = Eusebio, joka on yksi parhaimmista portugalilaisista futaajista. Ne freelancerit on oikeita pelaajia, joilla ei ole seurajoukkuetta ja ne ei pelaa maajoukkueessa.
 
Joo eli tarkennetaan nyt vielä, eli niitä tähtipelaajia kertyy sinne paljon, ko on voittanut masterissa division 1:sen. Niin ainakin luulen, korjatkaa joku jos olen väärässä.

Ja ne kaikki pelaajat, jotka eivät ole oman joukkuueen freelance pelaajia, ovat entisiä tähtipelaajia. Esim. Eusebio pelasi Portugalin maajoukkueessa 60-luvulla.


Edit: Eli siis onhan siinä joukossa nykyisiäkin pelaajia (Pagliuga, Kevin Philips, Roberto Baggio...jne), eikä vain vanhoja staroja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom