Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

Ostin minäkin tuon PS2:n ja PES2:n. Tulin juuri kotiin ja olen ehtinyt pelata vasta yhden matsin. Päättyi 0-0, pelasin Suomella Ruotsia vastaan. :) Vaikuttaa todella hyvältä, nyt takaisin pelaamaan...
 
Jyrään masterissa Maradonan ja Owenin voimin.Taso normal.Ehkä vaihdan jossai vaiheessa hardiksi.Aika näyttää...
 
Tuon on muuten ärsyttävää kun nuo classic-tiimien pelaajat pääsee masteriin mukaan... Noh onhan se zicolla kiva vedellä 25-30m maaleja (joka neljäs menee yleensä sisään, ½ moke torjuu kulmaks ja neljännes menee ohi)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Enemmän ärsyttää Barojat,Ximenesit ja Castellat.

Itseänikin nuo ärsytti aluksi, mutta loppujen lopuksi on helvetin paljon mielenkiintoisempaa lähteä pelaamaan aivan paskalla porukalla ja yrittää tehdä siitä huippuporukka. Jotenkin 3. divisioonalta menisi idea, jos siellä olisi suoraan Manun 1. joukkue. Tietysti vielä parempi olisi, jos pelissä olisi oikeasti vaikka koko englannin sarja eli mukaan lukien 3. divarit jne. jolloin voisit pyrkiä tekemään Cambridge Utd:stä (tjsp.) suurseuran. Kuitenkin mielestäni nykyisellä joukkuemäärällä tuo on ylivoimasesti paras ratkaisu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Itseänikin nuo ärsytti aluksi, mutta loppujen lopuksi on helvetin paljon mielenkiintoisempaa lähteä pelaamaan aivan paskalla porukalla ja yrittää tehdä siitä huippuporukka. Jotenkin 3. divisioonalta menisi idea, jos siellä olisi suoraan Manun 1. joukkue. Tietysti vielä parempi olisi, jos pelissä olisi oikeasti vaikka koko englannin sarja eli mukaan lukien 3. divarit jne. jolloin voisit pyrkiä tekemään Cambridge Utd:stä (tjsp.) suurseuran. Kuitenkin mielestäni nykyisellä joukkuemäärällä tuo on ylivoimasesti paras ratkaisu.

Joo et uskokaan mikä nautinto oli nousta sieltä pohjamudasta tähän loistoon!Normal-tasolla peli on jossai määrin aika helppo jo,mutta kyllä tossa Masters Cupin finaalissa Barcelona tasotti 2-0 johtoni 2-2:een.Sitten tuli Litmanen ja syötti vapaaksi Carecan ja POKS!3-2!
 
Olikos se X-port se millä saa ladattua netistä oikeet pelaajanimet/tiedot?
Sehän se on.
Tuli tässä yksi juttu mieleen, millä kuvakulmalla pelaatte?
Minäkin olin ennen sitä mieltä, että wide on ehdottomasti paras. Pidemmän aikaa testattuani widea ja normal longia päädyin normal longiin. Se on kuitenkin hieman parempi mun mielestä.

Nykyään olen pelannut Broadcastilla, johon laitetaan 5 tai 6 asteen kulma. Sitä kannattaa todellakin testata, jos ette ole vielä kokeilleet.
 
apuja..

tässä teidän kommentteja lukiessa on tullut hirveä himo ostaa PES2! Ainut huoli mulla vaan on kun pelillä ei oo kunnon lisenssiä.. fifaakaan ei viittis hommata kun tämä voittaa sen muuten 6-0.. kuinka hyvin pelaajien editointi onnistuu jos ei X-portin mahdollisuuksia lasketa..? ja onko esim mahdollista luoda vaikka valioliiga kokonaiseksi peliin? (kuinka helppoa/vaivan arvoista..)?
kiitti jo etukäteen!
 
Re: apuja..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
tässä teidän kommentteja lukiessa on tullut hirveä himo ostaa PES2! Ainut huoli mulla vaan on kun pelillä ei oo kunnon lisenssiä.. fifaakaan ei viittis hommata kun tämä voittaa sen muuten 6-0.. kuinka hyvin pelaajien editointi onnistuu jos ei X-portin mahdollisuuksia lasketa..? ja onko esim mahdollista luoda vaikka valioliiga kokonaiseksi peliin? (kuinka helppoa/vaivan arvoista..)?
kiitti jo etukäteen!
No eihän X-portti vaikuta mitenkään siihen kuinka hyvin pelaajia/joukkueita voi editoida. Jos jaksat tarpeeksi kauan värkät editorin kimpussa niin voit saada jopa paremman lopputuloksen kuin x-portin kautta ladatavalla filellä. Mutta paljon vaivaa se vaatii ja ennen kaikkea paljon aikaa.

Valioliiga joukkueet voit myöd luoda aivan vapaasti peliin, mutta valioliigaa ei taida päästä pelaamaan siten, että kaikki joukkueet pelaisivat yhtä aikaa samassa divisioonassa.
 
kiitokset Jeffille vastauksesta... onko pelissä muuten sitten mitään sarjatasoa kokonaan, että pystyisi pelaamaan esim kautta tms..? vai onko tämä master league ainoa kausimuotoinen pelimahdollisuus..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
kiitokset Jeffille vastauksesta... onko pelissä muuten sitten mitään sarjatasoa kokonaan, että pystyisi pelaamaan esim kautta tms..? vai onko tämä master league ainoa kausimuotoinen pelimahdollisuus..?
Sanonpa suoraan että mene hyvä ihminen sinne kauppaan jo ostamaan peli! Et nimittäin tule pettymään. Parasta fudisviihdettä mitä rahalla saa. Pieniä ja joitain todella ärsyttäviä kauneusvirheitä pelissä toki on mutta pelattavuus on niin suurta nautinnollista hekumaa heti aloituspotkusta lähtien että kusen vieläkin hunajaa joka kerta kun peli lähtee käyntiin. Ja editointia jaksaa tehdä kun tietää kuinka hyvää se lopulta tekee...
 
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS... se julkaistaan jenkeissäkin... VIHDOINKIN... tässä on se ainoa peli joka on vituttanut minua olemassa olollaan, tai lähinnä sillä ettei sitä ole tuotu Pohjois-Amerikan markkinoille, josta minun koneeni on siis hankittu, nyt on pallot hyvin maalissa :)
 
Ylös Bottom