Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

Ali ja yliarvostetuin pelaaja PES2:sessa?

Itselläni tulee mieleen:
aliarvostetuin:Christian Chivu
yliarvostetuin:Michael Owen
 
myydään pes2

jos joku tietää kaverinsa tai jonkun muun vastaavan hepun joka haluis ostaa pes2 niin pistäkää viestiä privana
 
Re: myydään pes2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
jos joku tietää kaverinsa tai jonkun muun vastaavan hepun joka haluis ostaa pes2 niin pistäkää viestiä privana

privaa
 
Bastürk ja Chivu tulee nyt ensiksi mieleen noihin aliarvostettuihin ja, noh, eipä oikeastaan ketään tuohon yliarvostettuihin ihan suoralta kädeltä.
 
Ei Owen kyllä niin kovin yliarvostettu ole. Ehkä nopeimpia pelaajia koko PS2;sessa, ja laukauksetkin suht hyviä.
 
Kuka on muuten pelin paras pelaajia?Pelinrakentajista on vakuuttanu Maradona ja Zidane,hyökkääjistä Owen,Cruyff,Van Basten ja Bettega.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Ei Owen kyllä niin kovin yliarvostettu ole. Ehkä nopeimpia pelaajia koko PS2;sessa, ja laukauksetkin suht hyviä.
Taisi mennä hieman tarkoitusperät sekaisin.
Viller tarkoitti(kai) sitä, että herra Owenilla on ollut tällä kaudella maalit vähissä, mutta on PES2:ssa yksi pelin parhaista hyökkääjistä.
Totuushan on, että Owen on yksi maailman taitavimmista ja nopeimmista hyökkääjistä, joka tekee maaleja aivan tuhottomia määriä, samaan tapaan kuin viime kaudella, jos vain sille päälle sattuu.
Mikä tosin on jäänyt tällä kaudella tapahtumatta, koska vanha kunnon "maksa-allas" on nyt kovassa kriisissä.

Eli kiteytyksenä: mielestäni Owen ei ole yliarvostettu PES2:ssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Taisi mennä hieman tarkoitusperät sekaisin.
Viller tarkoitti(kai) sitä, että herra Owenilla on ollut tällä kaudella maalit vähissä, mutta on PES2:ssa yksi pelin parhaista hyökkääjistä.
Totuushan on, että Owen on yksi maailman taitavimmista ja nopeimmista hyökkääjistä, joka tekee maaleja aivan tuhottomia määriä, samaan tapaan kuin viime kaudella, jos vain sille päälle sattuu.
Mikä tosin on jäänyt tällä kaudella tapahtumatta, koska vanha kunnon "maksa-allas" on nyt kovassa kriisissä.

Eli kiteytyksenä: mielestäni Owen ei ole yliarvostettu PES2:ssa.

Niin no. Nimenomaan maalit ollut vähissä tällä kaudella. Nuo kyseiset "rosterithan" on tehty joskus hieman ennen MM-kisoja. Tietysti kuten Jurkakin totesi, täytyy Owenia armahtaa koska Liverpoolin keskikenttä on ollut viime aikoina aivan kauhea, niin ei siinä oikein pallot meinaa löytää tietään Owenin luo. Tietysti pelistä löytyy moniakin aliarvostettuja pelaajia, koska he ovat juuri tällä kaudella nousseet pinnalle se taas ei ole tekijöiden vika ja virheethän äkkiä korjattu :)

Itse hieman muokkailin Petitiä, Seamania ja Salvaa huonommiksi.
 
Arvoista

Olen seurannut keskustelua pelaajien arvoista sekä niiden muokkauksesta ja kysyisin niiltä jotka ovat ''ottaneet'' arvot CM:stä joillekin pellajille, niiin että onko pelaajien pisteytykseen jokin kaava CM:n yhteydessä vai teettekö pelaajat ''mutu'' tuntumalla?









[Leeds forever!!]:D
 
Mitä kuuluu HJK:n lisäämiselle peliin? Joku ystävällinen x-portin omistaja, jolla pelissään HJK, voisi tehdä monet iloiseksi laittamalla option filen jakoon.
 
Pelaajien siirtäminen ,sekä joukkueen tekeminen.

Eli kaipaisin hyviä neuvoja tuossa pelaajien siirrossa,kuinka saada esim Litmanen Ajaxiin? Olen kuulut että se vaatii aikamoista kikkailua,mutta onnistuu silti.Sitten toinen kysymys: voiko tehdä itse esim HJK:n joukkueen esim jonkun joukkueen tilalle.Kiitos jo etukäteen.
 
PES2 vaikuttaa ihan loistofutikselta, mutta FIFA-sarjaan turtuneena en vieläkään hallitse kontrolleja tarpeeksi hyvin.. Tulee juostua usein R1 pohjassa, niinkuin FIFA:ssa oli tapana, mutta PES:ssä se ei oikein toimi. Myös pallon pois ottaminen vastustajalta on välillä melko turhauttavaa, ja sitten tulee heitettyä turhia liukkareita vastustajan jalkoihin, joista räpsähtää aika usein kortti. Kontrollit ovat melko sekavat, ainakin alussa. Pelasin trainingiakin mutta eipä auttanut mitään kun aloitin matsin. No, lisää harjoitusta vaan.. :rolleyes:
 
Kun itse ensimmäisen kerran kokeilin Pessiä, olin aivan ihmeissäni, sillä olin pelannut siihen asti vain fifoja. Silloin luuli niiden olevan hyviä, mutta onneksi nyt tiedän olevani väärässä. Vaikkakin tuo master league on liian helppo loppujen lopuksi hardillakin, kun alkaa kunnon joukkue olemaan kasassa.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Vaikkakin tuo master league on liian helppo loppujen lopuksi hardillakin, kun alkaa kunnon joukkue olemaan kasassa.:)

No eihän se nyt ole pelin idea, että joukkueeseen hommataan esmes Beckham, Ronaldo, Owen, Hyypiä jne. Eihän nyt pelaamisessa ole mitään järkeä, jos joukkueessa on kaikki parhaimmat äijät. Pitää pitää vierasjoukkueiden kanssa suurin piirtein samaa tasoa yllä.
 
Onhan tuo loistava peli toi pes 2, vaikka parannuksia nyt tosiaankaan ei ole hirveesti, mutta tarpeeksi kuitenkin. Pelaajien liike on nut nopeampaa ja sulavampaa ja grafiikkakin hiukka parantunut. Jopa selostuskin on jo melkeinpä siedättävällä tasolla. Pelaajat reagoivat nyt paljon paremmin padin käskyihin, joka mielestäni on tärkein asia. Tekoäly on parantanut jonkun verran peliään, mutta sehän nyt on ollu ihan hyvää aikasemmissakin versioissa. Vieläkun sais ton lisenssin kuntoon niin sitten olisi kaikki kunnossa. No mahtava peli siitä huolimatta; melkeinpä jo Sensible world of soccerin tasoa. ***** :rolleyes: :D
 
Itselläni on melkein kaikki asiat editoituna, mutta multa puuttuu Brasilian maajoukkueen oikeat naamat ym. hiukset. Onko kenelläkään oikeita naamoja/tietääkö kukaan nettisivua missä ne lukee? Kiitti paljon jo etukäteen :) !
 
PES

Itse en menisi PES2 ostamaan. Nahkakuula kyllä kiinnostaa, mutta minua jäi PES:ssä vaivaamaan "oikeiden" liigojen ja sarjojen puuttuminen, sekä putteelliset rosterit. Pelattavuus on kyllä jotain aivan mahtavaa rinnastettaessa EA:n FIFA-sarjaan. Täytyy kyllä sanoa, että FIFA:ssa ei oikein muuta parempaa ole, kuin ne liiga/sarja pelimoodit.

Toivottavasti en saa vihaanne niskaani tämän kommentin jälkeen.
 
Re: PES

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan oss
Itse en menisi PES2 ostamaan. Nahkakuula kyllä kiinnostaa, mutta minua jäi PES:ssä vaivaamaan "oikeiden" liigojen ja sarjojen puuttuminen, sekä putteelliset rosterit. Pelattavuus on kyllä jotain aivan mahtavaa rinnastettaessa EA:n FIFA-sarjaan. Täytyy kyllä sanoa, että FIFA:ssa ei oikein muuta parempaa ole, kuin ne liiga/sarja pelimoodit.

Toivottavasti en saa vihaanne niskaani tämän kommentin jälkeen.
No eihän mielipiteistä mitään vihoja saa päälle. :D
Tietenkin jokainen valitsee pelit omien mieltymyksien mukaan. Minulle tärkeintä jalkapallopelissä on se, että peli tuntuu ja näyttää jalkapallolta kun sitä pelaa ja siinä on hyvä pelattavuus. Nämä seikat on Pesissä kohdallaan.
 
Täydellinen kausi

No nyt sain sen mitä olen niin kovasti yrittänyt.
Voitin Master Leaguen, Masters Cupin, Masters Championship Cupin, maalipörssin ykkönen ja syöttöpörssin ykkönen. Lisäksi vaikein saavutettava, eli en hävinnyt yhtään peliä. Kolme tasuria kylläkin tuli joka jäi harmittamaan. Ja vaikeusasteena extreme.
Nyt vielä samat mutta yritetään voittaa kaikki pelit, ei yhtään tasuria.
 
Ylös Bottom