Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Tuo Heinzin kikka toimii:
"1. Luo uusi pelaaja käyttämällä Litmasen base-copya
2. varastoi(stock) Litmanen
3. Rekisteröi luotu Litmanen Suomen maajoukkueeseen.
4. Modifoi Liverpool-Litmanen Dioufiksi"

Ja tosiaan vaikka Modify player-moodi väittääkin toista, ei 4. vaiheessa muutettu seurapelaaja muutu takaisin. Ainoastaan kansallisuus on väärä, mutta se nyt ei paljon paina. Nyt HJK ja Ajax kondikseen ja peliä jatkamaan...

Voisitko kertoa noi HJK Pelaajoiden statukset tänne? Itse olen tehnyt jo lähes R. Sociedadin. HJK pitäisi tehä vielä.. niin peli olisi täydellinen :D

Nouseeko pelaajien tehot Master League Modessa. Sen olen huomannut että Team Work nousee mutta miten on muiden tehojen kanssa nousevatko nekin?

Liti Ajaxiin?

Voiko joku kertoa hieman tarkemmin tosta Litmasen siirto mahdollisuudesta Ajaxiin. En nimittäin ymmätänyt tuota yllä olevaa ohjeta hirveän hyvin, eli pieni tarkennus kiitos.:confused:

Joo, kylläpä tuntuu pikkuhiljaa että PES2:ssa on saavutettu aika paljo...Kaikki pytyt on tullu haalittua ja kaikki lukitut pelaajat lukuunottamatta yhtä (sen sais siitä ball possession reenistä). Myös kaikki lukitut joukkueet oon saanu pelattua esiin. Kaikki vaikeimmalla tasolla. Eilen otin vähä haastetta ja voitin Suomella maailmanmestaruuden!:D Kokeilin myöhemmin jollain huonommalla joukkueella, valitsin Korean. Sillä en päässy kun ekasta lohkovaiheesta jatkoon. Täytyy sanoa, että jollain ranskalla tai vastaavalla ns. "hyvällä" joukkueella pelaaminen ei enää hirveesti inspaa, ellei yritä vaan tehdä mahd. hienoja maaleja tms. ...Mutta aijai sitä fiilistä, (kun joukkueena on esim.Suomi tai jouku vähä huonompi), kun pallon saa reppuun!:)
Mikä on mielestänne muuten maajoukkueista huonoin PES2:ssa? Vaikee verrata joukkueita keskenään kun lukuarvoja ei oo...Entä paras maajoukkue?

Tuohon taklauksiin ja kortteihin liittyen vielä. Yrittäkää taklatessa osua aina palloon. Tietysti jos tulee niin kaukaa takaa ettei oo mitään saumaa yltää palloon, niin punasen hankkiminen on ainut vaihtoehto. Mutta muuten liukutaklaus palloon on riskitöntä. Vastustajan pelaaja tavallaan kaatuu itse sinuun, etkä sinä kaada häntä...Sillon ei pitäs olla kortista tietookaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Joo, kylläpä tuntuu pikkuhiljaa että PES2:ssa on saavutettu aika paljo...Kaikki pytyt on tullu haalittua ja kaikki lukitut pelaajat lukuunottamatta yhtä (sen sais siitä ball possession reenistä). Myös kaikki lukitut joukkueet oon saanu pelattua esiin. Kaikki vaikeimmalla tasolla. Eilen otin vähä haastetta ja voitin Suomella maailmanmestaruuden!:D Kokeilin myöhemmin jollain huonommalla joukkueella, valitsin Korean. Sillä en päässy kun ekasta lohkovaiheesta jatkoon. Täytyy sanoa, että jollain ranskalla tai vastaavalla ns. "hyvällä" joukkueella pelaaminen ei enää hirveesti inspaa, ellei yritä vaan tehdä mahd. hienoja maaleja tms. ...Mutta aijai sitä fiilistä, (kun joukkueena on esim.Suomi tai jouku vähä huonompi), kun pallon saa reppuun!:)
Mikä on mielestänne muuten maajoukkueista huonoin PES2:ssa? Vaikee verrata joukkueita keskenään kun lukuarvoja ei oo...Entä paras maajoukkue?

Oiskohan Kiina huonoin?Paras on...on...on...Ranska,Hollanti tai joku vastaava

Tänään aamuyöstä pelattiin yllätys yllätys Pro Evolution Soccer 2:sta. Vahingossa ammuin R.Carloksella todella kovan tykin, sitä sitten kolmisteen ihmeteletiin 'Miten vitussa se nyt noin lujaa laukoi'. Laukauksen jälkeen kokeiltiin keksiä miten se niitä pyssyjänsä töräyttelee. Vähän ajan kuluttua sitten pikku-veli sen keksi.

OHJE
Paina [] (neliö) kerran sekä ylöspäin. Painat nopeasti sitten [] (neliö) sekä alaspäin. Yritä tähdätä mittari puoleen väliin sitä viivaa, että tulisi mahdollisemman ihanteellinen kuti. kierteet sitten pistetään siten, että siirtää sormella vähän kulmaan ettei poista sormea nuolinappuloista

Tuliko tuo selväksi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Tänään aamuyöstä pelattiin yllätys yllätys Pro Evolution Soccer 2:sta. Vahingossa ammuin R.Carloksella todella kovan tykin, sitä sitten kolmisteen ihmeteletiin 'Miten vitussa se nyt noin lujaa laukoi'. Laukauksen jälkeen kokeiltiin keksiä miten se niitä pyssyjänsä töräyttelee. Vähän ajan kuluttua sitten pikku-veli sen keksi.

OHJE
Paina [] (neliö) kerran sekä ylöspäin. Painat nopeasti sitten [] (neliö) sekä alaspäin. Yritä tähdätä mittari puoleen väliin sitä viivaa, että tulisi mahdollisemman ihanteellinen kuti. kierteet sitten pistetään siten, että siirtää sormella vähän kulmaan ettei poista sormea nuolinappuloista

Tuliko tuo selväksi?

Tuohan on jo vanha juttu...

Meninpä sitten kopioimaan erään sukulaiseni PES2:n option-filun, jossa piti olla päivitetyt nimet, joukkueiden liput, siirrot yms yms. Aluksi järkytyin, kuinka HJK:ni olikin muuttunut Tottenhamiksi (tupla-AARGH). Noh ei siinä vielä mitään, mutta kohta huomasinkin Italian maajoukkueessa pelaavan Stamin. Pelaajasiirtojen takia maajoukkueet ovat siis aivan viturallaan. Lisäksi päivitys oli sen verran huono, että muutti jotkut oikeat nimet vääriksi (Fadiga -> Fidaga). Mistäköhän löytyisi X-portille PES2:n päivitys, josta olisi korjattu _vain_ pelaajien nimet ja seurajoukkueiden ulkoasut? Pelaajasiirtoja en kaipaa...

Edit:

Ihan hyvinhän ne onkin :)

Vihdoinkin tuli Master Leaguen 1. divarin pytty Müncheniin.
Eli tänään ensimmäisen kerran Master Leaguen 1. divarin voitto ja champions cup vielä päälle ahrd tasolla; hunajata, hunajata...
Ronaldinho voitti maalipörssin ylivoimaisesti ja samoin Diouf syöttöpörssin.
Ballack pettymys numeroiden valossa(4+4), mutta olennainen osa pelinrakentelua.

Mestaruusjoukkue:
MV: Chilavert (Canizares)
P: Kouffur -- Hyypiä -- F.Cannavaro (Turbo, Pasanen)
KK: Mendieta -- D.Munteanu -- Fortune
Ballack (Litmanen, Prekinoski, Wilcox)
H: Elber -- Ronaldinho -- Diouf

Seuraavaksi kai Extremellä, mutta ei millään viitsisi luopua tästä joukkueesta. :(

Mulla taas ei vieläkään yhtään pyttyä tullut D1 tasolla ja nyt on menossa kolmas kausi D1:ssä. Tosin joukkueessanikaan ei mitään supertähtiä vilise (joka tekee pelistä mielenkiintoisemman).

Eli joukkueeni on siis Palmeiras (Bra) ja olen hommailut sinne vain ja ainoastaan brasilialaisia pelaajia. Vieläkin tosin näitä alkuperäisiä pelaajia riittää, mut potkin ne pihalle, kun saan lisää rahaa uusiin pelajiin...

-----------------------------Dida---------------------------------

------Nenem-----Edmilson-----Turra----------Junior-------

--------------Gilberto Silva----Cesar Sampaio--------------

--------Geovanni---------------------------Leonardo-----

----------------Juninho-------------Romario-------------------

Vaihtopenkki:

MM: Sergio
P: Nachtegall, Felipe, Argel, Galeano
KK: Cellini, Denilson, Mauro Silva, Lopes, Taddei
H: Luizao, Basilio, Adriano,

PS: Ja kerrotaan nyt, että aina olen kumminkin ollut neljän parhaan joukossa, mutta champions cuppia ei ole herunut...

PPS: Ja vaikeustaso on extreme..!

Hard-taso tuntuu jo ihan liian helpolta.Mut ei millään jaksais aloittaa alusta.Viime aikoina tosin CM00/01 on vieny kaiken ajan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Hard-taso tuntuu jo ihan liian helpolta.Mut ei millään jaksais aloittaa alusta.Viime aikoina tosin CM00/01 on vieny kaiken ajan.

Hard taso on aivan liian helppo. Extreme ei myöskään ole kyllä nimensä mukainen.

joo, kyllä hard alkaa auttamatta olla liian helppo. Alotin joku aika sitten uuden masters leaguen extremellä. ekalla kaudella kolmosessa jäin pisteen päähän noususta, toisella nousinkin jo kakkoseen. Kakkosesta nousin ensimmäisellä kaudella ykköseen ja ensimmäisestä ykköskaudesta lähtien aina voittanut mestaruuden. (nyt kausi 8 tai jotain sinnepäin..) Viime kaudella mestaruus varmistui jo 6 ottelua ennen sarjan loppua ja lopulta ero toiseksi tulleeseen joukkueeseen oli yli 20 pistettä. Eli suunnilleen saman verran kuin on piste-eroa toiseksi tulleen ja viimeisen välillä..!

Jos joku ihmettelee, niin olen hankkinut joukkueeseen niin paljon hyviä pelaajia kuin mahdollista. Ja minusta se on oikein. Jos pelissä kerran annetaan mahdollisuus menestyä niin mitä järkeä on jättää käyttämättä sitä..? Toki ymmärrän kun joku sanoo että peli on mielenkiintoisenpaa kun ei tee omasta joukkueesta ylivoimaista. onhan se näinkin. mutta en minä ainakaan pysty yrittämään pelaamaan pelissä parasta kun tiedän että tarkoituksen mukaisesti olen jo antanut vastustajalleni tasoitusta kun en tahdo hankkia parempia pelaajia. Ei sovi minun pelifilosofiaan, ei.

Toki jokin mm-turnaus jollain pikkumaalla on eri asia. Ei ole mahdollisuuksia parempiin pelaajiin, näillä on pärjättävä. Se sopii minullekin. Siinä on idea kunnossa.
harmi vaan että hard-taso on siellä vaikein.

Menee vähän PES3 hypen puolelle mutta toivottavasti 3:ssa olisi hieman vaikeampi vaikein vaikeustaso ja ehkä ml-moodia muutettu hiukan vaikeammaksi, tai kenties pelaajien saantia vaikeammaksi tai jotain näpsäkkää muuta muutosta. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer

Menee vähän PES3 hypen puolelle mutta toivottavasti 3:ssa olisi hieman vaikeampi vaikein vaikeustaso ja ehkä ml-moodia muutettu hiukan vaikeammaksi, tai kenties pelaajien saantia vaikeammaksi tai jotain näpsäkkää muuta muutosta. :D
Siirtosummat voisivat olla seuraavassa Pro Evolution Soccer pelissä jopa tuplasti suuremmat, taikka sitten voitetuista otteluista ei saisi niin paljon "käshiä". Omasta mielestä ei tuo Pro Evo 2 enää jaksaa kiinnostaa - johtuu varmaan liaallinen pelailu. No kumminkin päivässä tulee enää hakattua 10 minuutista - 2 tuntiin. Saisi jo seuraava ilmestyä huomenna...

Korostaisin kyllä sitä että aluksi PES2 oli minulle tuskallisen vaikea.Joten nytkun pelin maine on levinnyt toivoisin ettei PES3:sta tulisi tosi vaikeata,koska ne jotka saavat ekan PES:sinsä joskus syksyllä voivat tuskastua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Korostaisin kyllä sitä että aluksi PES2 oli minulle tuskallisen vaikea.Joten nytkun pelin maine on levinnyt toivoisin ettei PES3:sta tulisi tosi vaikeata,koska ne jotka saavat ekan PES:sinsä joskus syksyllä voivat tuskastua.
Itse ainakin pidin pelin aika korkeasta vaikeustasosta ja haasteesta PES:n saatuani, joka oli ensimmäinen ISS, jota pelasin. Itse ainakin pidin siitä tunteesta että peli oli paljon syvempi kokemus mitä päältä päin näytti ja että pelissä oli vielä paljon paljon kehittymisen varaa, että pärjäsi edes Hardilla. Ja jos ei pärjää korkeamilla vaikeustasoilla, niin ainahan voi pelata vaikka yhdellä tähdellä. Ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikea kenellekään, joka vain syventyy peliin hieman. Vaikeustason loppupäässä voi minun puolestani olla vaikka Ultra-vaikeustaso, niin pelissä on sitten jokaiselle jotakin.

Turnausta...

Kellään kiinnostusta osallistua PES2 turnaukseen tässä syksyllä ennen kolmosen ilmestymistä.
Rahaa palkintona tietysti. Turnaus järjestettäis Tampereen seudulla jossain. iso tapahtumahan kestäisi muutaman päivän (2?).
yksityisviestit laulamaan jos kiinnostaa...

ja muutenkin Tampereen seudulla asuvat ja pes2:sta pelaavat laittakaa yksityisviestiä. olis kiva joskus kokeilla ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Itse ainakin pidin pelin aika korkeasta vaikeustasosta ja haasteesta PES:n saatuani, joka oli ensimmäinen ISS, jota pelasin. Itse ainakin pidin siitä tunteesta että peli oli paljon syvempi kokemus mitä päältä päin näytti ja että pelissä oli vielä paljon paljon kehittymisen varaa, että pärjäsi edes Hardilla. Ja jos ei pärjää korkeamilla vaikeustasoilla, niin ainahan voi pelata vaikka yhdellä tähdellä. Ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikea kenellekään, joka vain syventyy peliin hieman. Vaikeustason loppupäässä voi minun puolestani olla vaikka Ultra-vaikeustaso, niin pelissä on sitten jokaiselle jotakin.

Mä ihastuin Konamin futikseen saatuani ISS 2:sen GC:lle.Sitten myin kyseisen konsolin pois ja hankin PS2:sen tilalle.PES2 räjäytti pankin todella!Huomasin heti että se erottuu muista futispeleistä täysin.

Ylös Bottom