Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Täydellinen kausi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck
No nyt sain sen mitä olen niin kovasti yrittänyt.
Voitin Master Leaguen, Masters Cupin, Masters Championship Cupin, maalipörssin ykkönen ja syöttöpörssin ykkönen. Lisäksi vaikein saavutettava, eli en hävinnyt yhtään peliä. Kolme tasuria kylläkin tuli joka jäi harmittamaan. Ja vaikeusasteena extreme.
Nyt vielä samat mutta yritetään voittaa kaikki pelit, ei yhtään tasuria.

Koita seuraavalla kerralla tehdä sama temppu ostamatta yhtään "tähtipelaajaa"

Re: Re: Täydellinen kausi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ormi
Koita seuraavalla kerralla tehdä sama temppu ostamatta yhtään "tähtipelaajaa"

No ei mulla noita tähtipelaajia ole oikeestaan ku Shevchenko. Toinen hyökkääjä on E. Mpenza. Sit keskikentällä Dyer, Babangida, Litmanen ja Mostovoi. Puolustuksesa häärii Hyypiä, I. Cordoba, Harte ja Hajto. Maalissa Enckelman

Onhan tossa hyviä pelaajia muttei kuitenkaan ihan ylijumalia. Vaihtopenkillä istuu alkuperäisen master league joukkueen "parhaimmisto". Vai tarkoititkohan että pelata juuri tolla alkuperäisellä kokoonpanolla? Tulihan sitä joskus aikoinaan ostettuu kaikki huiput mut ei siinä ollu mitään järkee pelata ku meni niin helpoksi. Kyl se on vielä tähtäimessä et pelataan ja voitetaan kaikki tolla alkuperäisellä joukkueella mut se voi olla jo aika hankala homma...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Itselläni on melkein kaikki asiat editoituna, mutta multa puuttuu Brasilian maajoukkueen oikeat naamat ym. hiukset. Onko kenelläkään oikeita naamoja/tietääkö kukaan nettisivua missä ne lukee? Kiitti paljon jo etukäteen :) !

Juu, itsekin ajattelin samaa... Eli mistäköhän niitä oikeita pärstöjä oikein saisi? :D

Ainut minkä tiedän on Ronaldo. Face 30. Näyttää muuten aika vammaiselta :D

Kyllähän ne perstuntumalla menee ihan tarpeeksi kohdalleen, ainoastaan huono juttu tuo Ronaldinho mille ei tahdo löytyä naamaa niin millään.
Eikä ole samanlaisia hiuksiakaan!

Kun taas PITKÄSTÄ aikaa palasin PES2:n seuraan tuli mieleen yksi aivan naurettava virhe.
Esimerkkitilanne. Litmanen saa pallon 16 sisällä ja lähtee laukomaan, pakki vetäisee liukutaklauksen kannuksille, pallo lähtee laukauksesta päin helvettiä ja Litti heittää naamat turpeeseen, eikä pilli edes soi.
Kyllä tämän olisi ymmärtänyt maalin tullessa, mutta näin...

Silti, aivan helvetin hyvältähän tämä peli vieläkin tuntuu, pakko myöntää. ;)

Ja noista brassien naamoista vielä, kaikki naamat ovat eteen- tai taaksepäin yhden väärin, poikkeuksena Ronaldo, jonka naama ei minun muistin mukaan ihan vieressä ollut.

Re: Täydellinen kausi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck
No nyt sain sen mitä olen niin kovasti yrittänyt.
Voitin Master Leaguen, Masters Cupin, Masters Championship Cupin, maalipörssin ykkönen ja syöttöpörssin ykkönen. Lisäksi vaikein saavutettava, eli en hävinnyt yhtään peliä. Kolme tasuria kylläkin tuli joka jäi harmittamaan. Ja vaikeusasteena extreme.
Nyt vielä samat mutta yritetään voittaa kaikki pelit, ei yhtään tasuria.

Olen tekemässä kanssa mahtavaa kautta extremellä, vaikka hommasinkin siinä 20. pelin kohdalla Riv...Ravoldin.;)

Aika vakuuttavia PES2:sessa noi pääpallo-taistelut ja karvaamiset.Ne tekee pelistä todella realistisen.

Joukkueiden liput?

Tietääkö kukaan sivua, jossa olisi ohjeet noihin lippujen tekemiseen? Tuolla sivulla 8 taidettiin mainita yksi, mutta se sivu ei ainakaan ole enää käytössä... Jotenka otan mielelläni vastaan vastaavanlaisia sivuja, kiitos :)

PES2 on kyllä ehdottomasti paras futispeli mitä olen pelannut. Aloitin Master Leaguen eilen (olen ihan amatööri vielä) ja vaikeustaso ei ole ainakaan liian helppo. Easy-tasolla voitan liian helposti, mutta Normal-tasolla (avausmiehistöllä pelattuna) on jo aikamoista tuskaa ja pakkovääntämistä. No, kaipa se pelaamalla sitten menee... :)

GameFAQ's kautta pitäis varmaan löytyä.
Tämän sivun löysin jostain evo-webin vanhan foorumin syövereistä, vaihtele joukkueita kirjoittelemalla valencian tilalle esim. ajax.
Kaikille joukkueille ei tosin ole ohjeita.
Pukuohjeet kuulemma kauden, pari, jäljessä, mutta lippuohjeet loistavia.

Hetken aikaa kun on tullut NHL 2k3sta enimmäkseen tahkottua niin kyllä PES2 taas eilen maistui makealle. Tuli pelattua heti kättelyssä pari tuntia ja tänään jatkuu. NHL meni myyntiin. Pitää jatkaa sitten syksyllä kun kausi taas alkaa.

Itselläni on Arsenaali joukkueena kaudessa, hyvin menee Normal tasolla. Olen nyt toisena 2. divisionaan sarjassa, Leeds johtaa 2 pisteellä minua.

Aloituskokoonpano

----------------Dida---------------
Thuram--Campell---Ferdidand
----Torrado-------Viera----------
Pires-------------------Ljunberg-
--------Ronaldinho---------------
---Wiltord*--------------Henry--

^kutakuinkin tuollainen, en ole varma onko sitten laita pelaajat oiekein.

*Wiltord pelaa aloituksessa tai Djibril Cisse, jonka itse tein, pelaaja ohjeet löytyvät täältä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Hetken aikaa kun on tullut NHL 2k3sta enimmäkseen tahkottua niin kyllä PES2 taas eilen maistui makealle. Tuli pelattua heti kättelyssä pari tuntia ja tänään jatkuu. NHL meni myyntiin. Pitää jatkaa sitten syksyllä kun kausi taas alkaa.

Kaikki eivät siis pidä NHL2K3:sesta :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Kaikki eivät siis pidä NHL2K3:sesta :)
Kyllä mä pidin myös 2k3sta, mutta sen julkaisuajankohta oli jokseenkin väärä juuri kun reilut puolivuotta sitä ennen jääkiekko oli tullut nähtyä todella paljon. Kyllä se varmaan syksyllä tulee hankittua takaisin mikäli 2k4 ei ilmesty syksyllä.

Ja toisekseen ei 2k3 ole aivan samalla tasolla kuin PES2. :D

Re: Joukkueiden liput?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Tietääkö kukaan sivua, jossa olisi ohjeet noihin lippujen tekemiseen? Tuolla sivulla 8 taidettiin mainita yksi, mutta se sivu ei ainakaan ole enää käytössä... Jotenka otan mielelläni vastaan vastaavanlaisia sivuja, kiitos :)

PES2 on kyllä ehdottomasti paras futispeli mitä olen pelannut. Aloitin Master Leaguen eilen (olen ihan amatööri vielä) ja vaikeustaso ei ole ainakaan liian helppo. Easy-tasolla voitan liian helposti, mutta Normal-tasolla (avausmiehistöllä pelattuna) on jo aikamoista tuskaa ja pakkovääntämistä. No, kaipa se pelaamalla sitten menee... :)

Pesinghtin foorumi...
Tosin sinun täytyy ensiksi tehdä käyttäjätunnus..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Käykö kenellekkään PES2 pelatessa että lähes jokaisesta taklauksesta tulee punainenkortti. Sitten kauden jälkeen katot korttitilastoja ja huomaat että keltaisia noin 20 ja punaisia saman verran.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Käykö kenellekkään PES2 pelatessa että lähes jokaisesta taklauksesta tulee punainenkortti. Sitten kauden jälkeen katot korttitilastoja ja huomaat että keltaisia noin 20 ja punaisia saman verran.
Ei käy. :D
Lopeta ne takaa tulevat liukutaklaukset niin eiköhän tilastot parane.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei käy. :D
Lopeta ne takaa tulevat liukutaklaukset niin eiköhän tilastot parane.

No turhan helposti takaapäin taklauksista saa kyllä punaisia ja olen niissä aika mestari. PRKL kun olen entinen Fifapelaaja niihin olen tottunut kun niistä ei saanut edes kortteja..

No turhan helposti takaapäin taklauksista saa kyllä punaisia ja olen niissä aika mestari. PRKL kun olen entinen Fifapelaaja niihin olen tottunut kun niistä ei saanut edes kortteja..

Jep, FIFAt kannattaa unohtaa suosiolla. Ite en ainakaan saa punasia paljon ollenkaan. Master leaguessakin kun sarjataulukossa näkyy otetut kortit niin koneen joukkueilla on 30-40 korttia otettuna kun itsellä on 10-20 kauden aikana. Kyllä sen taklauksen oppii ajoittamaan ja suuntaamaan oikein sitten harjoituksen myötä ja osaa olla myös taklaamatta turhissa tilanteissa (terveisiä vaan Nedvedin Pavelille).

No turhan helposti takaapäin taklauksista saa kyllä punaisia ja olen niissä aika mestari.

Futiksessa ei saa liukutaklata takaapäin. Jos taklaa, tulee rangaistus. Vai meinaako tuo "turhan helposti" että pitäisi tulla vain keltainen kortti?
Espoon erotuomarikerhon luentomoniste kertoo sivulla 75:

--clip--

Jalkoihin kohdistuvat virheet
- potkut ja kamppaaminen
- sitominen ja taittaminen
- liukutaklaukset
- takaapäin taklaaminen
* takaapäin tuleva, jaloilla tehtävä ja vastapuolen terveyden vaarantava taklaus on rangaistava törkeänä epäurheilijamaisena käytöksenä = punainen kortti

--clap--

Kuulostaa aika selkeältä - ja PEShän on selkeästi simulaatio.

Kauan eläköön PES!! :D

Ylös Bottom