Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2009 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpikonna 09
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Tänä vuonna edes option filet eivät tuo "täydellistä lisenssiä", koska ei ole tilaa englannin, saksan ja espanjan liigojen joukkueiden logoihin, sponsoreihin jne

niin joo.. oliko se niin, että n.40 sponsoria saisi peliin, logoja 20..?? Mites se menikään. Onko muuten kellään tarkempaa tietoa, että saako peliin tehtyä esim. oman soundtrackin valikoita varten?
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Tämän haluan nähdä, koska itsekin tullut vierailtua tuolla. Ei taida monesta pelistä löytyä. Myös Portugalista joitain mielenkiitoisia stadioneita tarjolla.

Kyseinen areenahan on ollut jo varmaan lähes kaikissa PES:seissä. Mielestäni yksi paras stadikka ja itse tykkään aina pelit kyseisellä stadionilla pelata.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Kyseinen areenahan on ollut jo varmaan lähes kaikissa PES:seissä. Mielestäni yksi paras stadikka ja itse tykkään aina pelit kyseisellä stadionilla pelata.
Joo no sitten sekoitin Fifaan tuon, koska ainakaan uusimmissa ei tuota ainakaan ole.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

niin joo.. oliko se niin, että n.40 sponsoria saisi peliin, logoja 20..?? Mites se menikään. Onko muuten kellään tarkempaa tietoa, että saako peliin tehtyä esim. oman soundtrackin valikoita varten?

2008:n valikkomusat oli kyllä niin käppäsiä et omat playlistit täytyis ehdottomasti saada! Ja jos ei se CL-lisenssi ole täydellinen niin menee täysin uskottavuus 2009:ltä.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Omia MP3-faileja voi kuunnella ainakin pelin ennakkoversiossa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Hei taas!

Erittäin upea uutinen jos valmiissa versiossa saa kuunella omia MP3-faileja.

Omia MP3-faileja voi kuunnella ainakin pelin ennakkoversiossa.

MUTTA?? Nyt kun kopioin kannettavalleni CD:n, niin muotohan on WMA. ? Miten nämä biisit saisi muotoon MP3. vai pitääkö lataa musaa netistä. Minä kuuntelisin EDIT-valikossa melodista trancea ja juuri ennen peliin menoa tunteita nostattavia 80' luvun Hittejä!!

Miten siis CD:t MP3-muotoon?
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Hei taas!

Erittäin upea uutinen jos valmiissa versiossa saa kuunella omia MP3-faileja.



MUTTA?? Nyt kun kopioin kannettavalleni CD:n, niin muotohan on WMA. ? Miten nämä biisit saisi muotoon MP3. vai pitääkö lataa musaa netistä. Minä kuuntelisin EDIT-valikossa melodista trancea ja juuri ennen peliin menoa tunteita nostattavia 80' luvun Hittejä!!

Miten siis CD:t MP3-muotoon?

Laita vaikka googlen hakusanaksi wma to mp3 ni löytyy ohjelmia jolla voit muutella.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Laita vaikka googlen hakusanaksi wma to mp3 ni löytyy ohjelmia jolla voit muutella.

Hienoa hienoa! Kiitos vastauksesta. Täytyy alkaa jo hyvissä ajoin keräämään sopivaa PES musiikkia. Miten olisikaan Rockyn Soundtrack tai Top Gunin!? Hmm..
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Hei taas!

Erittäin upea uutinen jos valmiissa versiossa saa kuunella omia MP3-faileja.



MUTTA?? Nyt kun kopioin kannettavalleni CD:n, niin muotohan on WMA. ? Miten nämä biisit saisi muotoon MP3. vai pitääkö lataa musaa netistä. Minä kuuntelisin EDIT-valikossa melodista trancea ja juuri ennen peliin menoa tunteita nostattavia 80' luvun Hittejä!!

Miten siis CD:t MP3-muotoon?

Lisäksi jos rippaat CD:t esim Windows Media Playerillä, niin sieltä rip-asetuksista voit asettaa formaatiksi MP3, jolloin CD:t muuntuu suoraan MP3:siksi, eikä tartte konvertoida (joka muutenkin aina hieman heikentäälaatua).
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Antlion Colosseum
(El Monumental, Huom! Luultavasti River Platen koti stadion?)

.

Riverin Platen toki, mutta stadionin virallinen nimi on Estadio Antonio Vespucio Liberti.
Se siitä.

Kertokaaha jo vihdoin, että miten peliin saa näitä ite tehtyjä päivityksiä? Eli jos joku näppärä ois vaikka väsännyt aidot fanit lauluineen ja rekvisiittoineen. Pesfanissa taitaa olla vaan jotain "virrallisia" option filejä? . Myöskin kiinnostaa, että miten tiedoston siirtäminen ja mahdollinen asentaminen onnistuu?:confused: Joskus pes5,sen aikoihin sain Xboxille optionfilen, jonka oli tehnyt ihan amatööri, mutta sen verran hienolta kuulosti aidot fanit ja joku lädi selostaja, että meinas löysät tulla housuu verrattuna näihin normaaleihi tylsiin game soundeihi
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Päivityksen saa, kun joku laittaa vaikka nettisivuilleen oman viilatun option filensa ladattavaksi. Sitten latailet PC:llesi ja siirrät vaikka muistitikulla konsolille.

Ei noita lauluja saa käsittääkseni muokattua/vaihdettua. Ainoastaan lippuja (jotka myös liehuu katsomossa), paitojen mainoksia ja logoja sekä nimiä (pelaajat, stadionit, joukkueet). Uusien logojen ja mainosten määrät siis hyvin rajoitettuja.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Päivityksen saa, kun joku laittaa vaikka nettisivuilleen oman viilatun option filensa ladattavaksi. Sitten latailet PC:llesi ja siirrät vaikka muistitikulla konsolille.

Ei noita lauluja saa käsittääkseni muokattua/vaihdettua. Ainoastaan lippuja (jotka myös liehuu katsomossa), paitojen mainoksia ja logoja sekä nimiä (pelaajat, stadionit, joukkueet). Uusien logojen ja mainosten määrät siis hyvin rajoitettuja.

Puuh. Se siitä täydellisestä pelinautinnosta. Siis jos faneja ja selostajaa ei saa aidoksi, jotka juuri itteäni lämitti pes5 filessä. Mennään sitte näillä mitä on. Kiitos anyway ohjeistuksesta. Enköhä mä jonku pätsin löydä sitte.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Puuh. Se siitä täydellisestä pelinautinnosta. Siis jos faneja ja selostajaa ei saa aidoksi, jotka juuri itteäni lämitti pes5 filessä. Mennään sitte näillä mitä on. Kiitos anyway ohjeistuksesta. Enköhä mä jonku pätsin löydä sitte.

Voi olla että nuo kaikki fani laulut ja selostajat saa aidoiksi jollain patcheilla. Tosin en tiedä miten niitä saa ja saako ylipäätänsä pleikkarille, mutta tietokoneelle ainakin saa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Saneleekohan joku virallinen taho Konamille, etteivät saa laittaa täysin avointa Edit-moodia peliin? Siitähän olisi vain hyöytyä kun fanit ilakoisivat ja Konamilla ei olisi paineita virallisista lisensseistä. Ja jos niin millä valtuudella sekin tehdään?
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Saneleekohan joku virallinen taho Konamille, etteivät saa laittaa täysin avointa Edit-moodia peliin? Siitähän olisi vain hyöytyä kun fanit ilakoisivat ja Konamilla ei olisi paineita virallisista lisensseistä. Ja jos niin millä valtuudella sekin tehdään?

PES6 Strategia oppaan mukana tuli DVD, jossa muuan Seabass kertoo, kuinka nämä lakitekniset syyt vaikuttavat heidän pelintekoon. No ainakin siinämäärin, ettei Konami Cupissa oikein voi tehdä minkäänlaista hyvää Cup formaatiota ala UCL tai UEFA CUP.

Myöskin se, että pes fanaatikot muokkaisivat EDIT-moden avulla pessiin vaikka kaikki 10 suurinta liigaa, ja cupia ja jne. ei tule kuuloonkaan. Fifa omistaa huikean FIFA lisenssin ja kaiketi Konami joutuu neuvottelemaan monesti ties mitä kautta näitä lisenssi asioita. Joten suur kiitos heille nyt noista esim. antifootball club Liverpoolin lisensseistä tai italialaisten seurajoukkueiden upeasta mallintamisesta.

Olisi muuten hauska tietää teidän tuntemuksia seuraavasta pessistä eli 2009? Onko odotukset muuttuneet positiivisemmiksi, kiinnostaako UCL tai EDIT mode, vaiko netissä 2vs2 ?

Itse manasin pessin tulevaisuuden ties mihin pahimpaan ja pimeimpään rotkoon. Nyt kuitenkin tuntuu, että vuoden kestänyt syvä masennukseni olisi laantumassa ja saisin taas uuden pessin helpottamaan elämääni juuri näillä vaikeilla hetkillä. Tosiaan tunnen hieman syyllisyyttä puhuessani pessistä juuri nyt suuren surun aikana. Itse olen seurannut joukkoteurastuksesta aiheutuneita tapahtumia tunnin välein. Jaksamista kaikille - kyllä se jokaista taas koskettaa eri tavoin toki...





"Sä lähdit, ei vielä ois kuulunu olla sun aika, mut ilmeisesti näin oli vain käytävä. Kaikki muistot mieleen palaa, kuin eilisenä. Lepää rauhassa."
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Olisi muuten hauska tietää teidän tuntemuksia seuraavasta pessistä eli 2009? Onko odotukset muuttuneet positiivisemmiksi, kiinnostaako UCL tai EDIT mode, vaiko netissä 2vs2 ?[/I]

UCL mode kiinostaa itseä ja kiinostaa todella paljon, mutta karkea totuus on että joukkueiden puolesta, ainakin tällä hetkellä, on FIFA parempi vaihtoehto. FIFAssa on kuitenkin enemmän UCL joukkueita kuin pessissä tulee ikinä olemaan vaikka heillä on lisenssi siihen.

Kyllä nyt haluaisi jo demon markkinoille, sillä jos konami on onnistunut luomaan UCL modeen sen ilmapiirin minkä saa kun katsoo telkkarista matsia, Esim ennen liverpool pelien alkua kotiyleisö laulaa "You'll neeeeveeeer waaaaalk alone", vaikka itse chelsea fani olen tuo saa joka kerta sellaisen hyvän, selkäpiitä karmivan tunteen.

Kaikessa rehellisyydessä FIFAn julkaistua demonsa on sitä tullut pelattua noin 100 peliä ja täytyy sanoa, tänä vuonna fifa aika varmasti vie taiston niin pelillisesti kuin lisenseissäkin, MUTTA entä se ilmapiiri itse pelin aikana? Itseä ei ainakaan kiinosta jos pelataan n.100 000 ihmisen stadionilla ja yleisöstä kuuluu vain piskuinen kiljahdus "from stamford bridge to wembley we'll keep the blue flag flying high".

Voisin jatkaa tästä aiheesta vaikka kuinka pitkään mutta monia täällä ei varmasti pahemmin kiinosta angstaavan teinin mielipiteet:D

PS. eiköhän loppujen lopuksi kumpikin peli löydä tiensä tähän talouteen:cool:
 
Ylös Bottom