Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Professionalilla saa veivattua aika makeita häkkejä mut vastus on turhan hepponen. Top Playerilla taas maalit tulee pitkälti keskityksistä. Taitaa olla meikäläiselle olla parasta tyytyminen PES 2010:een!
Mitenkäs onko teillä muilla ongelmia kulmapotkujen ja pitkien rajaheittojen puolustamisessa? Itellä tuntuu, että omat pelaajat aina jäätyilee noissa tilanteissa, eikä välillä reagoi mitenkään vaikka kuinka renkkais ohjainta. Ongelmia on noin kerran ottelussa, mutta se harmittaa sitäkin enemmän kun yleensä ne ratkasumaali tulee just tommosesta jäätymisestä. Eli oisko jotain neuvoja erikoistilanteiden puolustamiseen?
Totta. Ja välillä ei ole kyllä hajuakaan, mihin se pallo tippuu. Itse teen aika usein niin, että vaihtelen koko pallon ilmassaoloajan (liekö edes yhdysssana) pelaajaa ja purku nappulaa hakkaan samalla. Joskus toimii, joskus ei. Ja jos sen pelaajan saa oikeaan kohtaan R2:sta apuna käyttäen, niin välillä se pelaaja vaihtuu itsellään. Pelaajanvaihto namiskaa saa kyllä hakata.Ongelma on esim kulmapotkuissa se, että tietää mihen pallo tulee, mutta kun ohjaat pelaajan sinne, niin kulmapotkun lähdettyä, pelaajavalinta hyppää toiseen, ja se minkä olen juuri ohjannut oikeaan paikkaan, siirtyy sieltä ja jättää sen tilan tyhjäksi.
Itelle uppoa käytännössä kaikki kulmapotkut, joissa vastustaja pääsee vain puskemaan tai potkaisemaan maalia kohden, ja lähes kaikissa muissa tilanteissa vastustaja pääsee kyllä puskemaan, mut menee sit ohi maalin tms.
Eli ehkä 1/100:sta pääsen itse väliin, tuo on todella raivostuttavaa kun melkein tietää et maali tulee. sama juttu 16 rajan tuntumassa olevissa vapareissa, ei siinä voi mitään tehdä kun 9/10:stä on maalissa vaik ois surkein joukkue koko pelistä vastassa.
Ongelma on esim kulmapotkuissa se, että tietää mihen pallo tulee, mutta kun ohjaat pelaajan sinne, niin kulmapotkun lähdettyä, pelaajavalinta hyppää toiseen, ja se minkä olen juuri ohjannut oikeaan paikkaan, siirtyy sieltä ja jättää sen tilan tyhjäksi.
Se äijän vaihto manuaalille!! Tämä on ollut selviö jo ekoista ISS peleistä lähtien!Ongelma on esim kulmapotkuissa se, että tietää mihen pallo tulee, mutta kun ohjaat pelaajan sinne, niin kulmapotkun lähdettyä, pelaajavalinta hyppää toiseen, ja se minkä olen juuri ohjannut oikeaan paikkaan, siirtyy sieltä ja jättää sen tilan tyhjäksi.
Se äijän vaihto manuaalille!! Tämä on ollut selviö jo ekoista ISS peleistä lähtien!
Se äijän vaihto manuaalille!! Tämä on ollut selviö jo ekoista ISS peleistä lähtien!
...täys manuaalilla tulee jatkuvasti mulla tilanteita missä AI ottaa pallon haltuun, ja sitä en missään tpaauksessa halua...
Mietinkin, että onko noissa jotain pielessä. Aston Villalla pelatessa Cristiano Ronaldon hintalapussa taisi olla 7 ja kuusi nollaa, vaikka sellainen 7 ja seitsemän nollaa olisi lähempänä oikeaa. Millainen hinta Mäksällä oli Ronaldolla, kun Realilla pelasit?Rahabugia...
Jossain kohtaa muistan lukeneeni, että juurikin top speed on sellainen ominaisuus, jota on hyvin vaikea kehittää. Tämä johtuu siitä, että nopeaksi pelaajaksi synnytään, joten hyvinkin paljon se, millaisen pelaajan teet alussa määrää pelaajasi nopeuden. Joku muukin ominaisuus oli samanlainen.