Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2011 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

[video=youtube;hKLNNUWZazU]http://www.youtube.com/watch?v=hKLNNUWZazU&feature=player_embedded[/video]

Ihan hyvältä kuulosti tuo MLO myöskin. Kunhan tällä kertaa vaan olis tuo nettipelien viive haudattu jo menneisyyteen. Toivottavasti nuo rahat jakautuis tuossa niin että quittaamisesta ennen pelin loppua ei voisi olla kenellekkään hyödyksi ja vastaavasti taas toiselle haittaa. Sitten on se riski että kaverit quittailee tahalleen pelatessaan kaveriaan vastaan että tämä saisi mahdollisimman paljon rahaa ja hyviä pelaajia + rankingia ylös.

pääsin tuohon beta testaus juttuun, ja sain koodin s-postiin mut mitä mun täytyy tehdä :S

ikinä ennen vastaavaan liittynyt, joten ei tietoa..eli mistä lataan tiedostot?

pääsin tuohon beta testaus juttuun, ja sain koodin s-postiin mut mitä mun täytyy tehdä :S

ikinä ennen vastaavaan liittynyt, joten ei tietoa..eli mistä lataan tiedostot?

Todennäköisesti koodi on sellainen, että sen voi lunastaa PSN:n Storen kautta. Sieltä pitäisi löytyä vaihtoehto "Redeem Code", jonne koodia voi lykätä.

Sitten koko ajan kamera kuvaamassa ja mahdollisimman vakaana, kun pelaat. Ihan tälleen vinkkinä. Ja mielellään kirjoitat samalla kun pelaat mietteitä tänne. :p Onnittelen betaan mukaan pääsystä.

Store tekee tepposiaan, ei aukea ollenkaan eikä hyväksy koodia :/ Taitaa joku muukin olla betan perässä kun on niin ruuhkaa.

Edit: Lähtihän se vihdoin =) Kentillä näkyillään ;)

oisko kellää koodia antaa :D ? Jos ei niin kertokaahan välittömästi kommenttianne?

TheEditor (PESFan) sanoi:
Codes for the PES 2011 Master League Online Beta test for the PS3 and Xbox 360 have now been sent out. Demand was very high for the limited number of spaces, congratulations if you were one of the lucky ones to receive a code. There were 1000 codes available on both platforms.

To active the download, go to Playstation Store and click the 'Redeem Code' box in the top right corner.

On the 360, hit the guide button and navigate to the Marketplace tab, choose 'Redeem Code' and enter the 25 digit code you received in the email.

The download is 1.9Gb in size so you'll have to wait that little bit longer before you can play the game.

The Master League Online test will take place for 13 days from Monday 16th August, closing on Sunday 29th August at 2400GMT. This Beta is to test aspects of Master League online gameplay only. Please be aware that gameplay is based on unfinished code and aspects such as goal keepers, referees, animations and online are still being updated. To ensure the best possible results, the PES team request you spend as much time as possible playing the Beta code.

PES 2011 MLO Beta Codes Sent Out - PESFan - Pro Evolution Soccer Fansite

No hitto ei itselle tullu vaikka melkein heti annoin tiedot tonne kun olit linkittäny. Nyt kävi näin. Oiskohan arvalla heittänyt sitten. :)

Koodia saa heittää tännekki jos joku jostain syystä ei kerkeiskään tota kokeileen.

Nyt on kaks peliä takana...

3-0 turpiin (tosi tasanen matsi kyllä silti) ja 0-0 toinen peli.

Ensinnäkin kiinnitin huomiota pelitempoon...Tällänen se futispelis kuuluu ollakkin! Todella hidas siis.

Syötöt lähtee "mihin sattuu", eli tuo uus järjestelmä toimii niinkuin pitää :) Vanhassa kun ne meni aina pelaajalle jalkaan aina.

Muutenkin peliä joutui oikeasti rakentelemaan et pääsi hyökkäyksiin, ei ollu niin nopeita pelaajia et pääsis karkuun.

Peli myös näyttää animaatioissa huomattavasti paremmalta kuin vanha, eikä pelaajan kääntely ole alkuunkaan niin tönkköä kuin vanhassa.

Tuo syöttö juttu ei tunnu sellaiselta kuin fifassa, vaan sellaiselta miten sen voisi kuvitella pessiin istuvan...täydellistä...Ei tässä enää voi muuta sanoa kuin olen myyty...Fifa11 tulee jäämään hyllyyn, sen sijaan PES2011 tarttuu ostoskoriin!

edit: mulla on valikoista hiukan videoo ja sit kahden pelin kohokohdat, mut en tiedä uskaltaako noit pistää juutubeen esim

Joo, samoja mietteitä mäksän kanssa. Hieman hidas ja rakentelu palkitaan, mutta ei nuo nopeatkaan tilanteet pelistä puutu jos sattuu hyvä sauma olemaan =)

Kunhan tästä opettelee kontrolleja niin ehkä sitten voi antaa syväluotaavampia kokemuksia mutta ensireaktio on äärimmäisen positiivinen niin pelattavuuden kuin itse MLO:n suhteen.

Harmillisesti katkesi mäksän kanssa pelatessa netti, Sonera säätää varmaan jotain kun viimeiset pari päivää netti jatkuvasti nurin :mad:

3,5 Peliä takana..0 maalia :D 0-3 ja 0-1 tappiot, 0-0 tasapeli ja sit Azerachin kans ihan hyvää vääntöä mut katkes toisella puoliajalla tilanteessa 0-0, mun onneks, tuli tilastoihin "voitto" ja sain rahaa ja pisteitä, enkä ole enää täys häviäjä :D

Ja tosiaan noita nopeita tilanteita tulee myös, eli on ihan selkeä ero siinä rauhallisessa rakentelussa, ja nopeassa vastahyökkäyksessä. Maalivahdit tuntuis olevan paremmin perillä kuin ennen.

Mitäs luulette, uskaltaako mitään videoo/kuvaa tosta julkasta?

Mitäs luulette, uskaltaako mitään videoo/kuvaa tosta julkasta?

Itsekin tuota mietin ja katselin nopeasti license agreementtia niin ei siellä varsinaisesti ollut mitään mikä olis kieltänyt videon julkaisun.

Noh, uppaan youtubeen, toivottavasti ei mee pelioikeuksia :)

Ei tosta mun videosta mitää järkevää kyl saa irti, mut tosiaan ensin on ekan pelin kohokohdat, sit valikkoa hiukan, sit toisen pelin kohokohdat.

Kamerana toimii iPhone 4, joten mitää telineitä ei oo, et kuva kyl heiluu aika rankasta...lisäilen linkin kunhan se joskus uppaantuu

Ylös Bottom