Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2012 [PS3/X360]

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Sellanen juttu tuli tuossa mieleen, että kun noita eri versioita BLES-20,21 jne on sitten olemassa, niin kannattaisiko tilata peli esim.briteistä, jos keski-euroopan versioon tulisi enemmän ja "parempia" option filejä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Sellanen juttu tuli tuossa mieleen, että kun noita eri versioita BLES-20,21 jne on sitten olemassa, niin kannattaisiko tilata peli esim.briteistä, jos keski-euroopan versioon tulisi enemmän ja "parempia" option filejä?

Luulisin, että siihen brittiversioon, jonka bles koodista ei vissiin ole mitään tietoa vielä, tulisi kattavimmat option filet. Pieni toivonkipinä on toki vielä siitä, että britti- ja skandinavian versioissa olisi sama bles koodi... Tuskin. Ja keski-Euroopassa (=muualla Euroopassa) on myöskin aivan oma versionsa.

Tässä vielä virallinen info tuosta tulevasta DLC:stä: pes-2012-update-first-download-content-announce

Konami is to release a free downloadable update for the PlayStation, Xbox 360 and Window PC versions of the game, which will update the club team rosters in line with all current transfers.

The publisher will also use the DLC to update the skill parameters of players, and to update the kits of several club teams. In total 160 clubs will be updated, with hundreds of players benefiting from more realistic stats and abilities that are tailored to their real-life playing style.

The DLC will also add 13 new styles of boots to the game, with new makes from adidas, Puma and Nike implemented, while the kit updates will see 29 teams brought in line with their current strips, including Real Madrid, Sporting Lisbon and Bayer 04 Leverkusen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Tuli tuossa asennettua tuo 1.01 Pätsi. Maalivahdit parantui aikapaljon. Enään ei tule niin paljon ripareita, vaan maalivahdit ottavat esim: Ilmasta pallon nätisti kiinni.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Tutkiskelin vähän lisää tuota Option File hommaa pleikkarille, niin löysin PESNORDICin twitter viestin, joka kertoo Skandinavian bles koodin olevan 01407. Kyseessä on sama bles koodi, jolle WENB tekee parhaillaan option fileä, sillä pelin "promo" versio on juurikin tuo BLES 01407. Myös GTMProWorld vääntää omaa tiedostoaan tuolle bles koodille. Eli käytännössä täysin samalla lailla, kuin viime vuonna. Hyvä homma.

edit:

"Option files - misunderstanding with team. In past had to export/import all edit data in option file and data was over written."
"Pes2012 you can export/import in a batch per team, inc kits, stats and stadium. Sorry for confusion"
@http://twitter.com/#!/JonMurphy_PES
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Eipä olis enää monta päivää odotusaikaa. Nyt pelasin taas demoa ja oli kyllä kaksi hyvää matsia. Viikon tauvon jälkeen toisen pelaajan ohjaus onnistui jo paremmin. Sopivan haastavaa puuhaa. Ja uusia pikku juttuja aukesi muutenkin. Odotan sitä kun pääsen perjantaina kokeilemaan miten barcalla pystyy pelaamaan. Vaikka vihaankin joukkuetta. :) Pe giganttiin koska siellä peli on taas alle 50e. Hekumoikaa kokoversiota pelanneet tänne vaa :) Mukava lukea odotellessa kokoversiota.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Hirmuisen suurella innolla odotan PS3-julkaisua perjantaina, itse ostan myös Gigantista juuri tuon hinnan takia. Pitää heti kymmeneltä olla kaupan ovella, ettei pelit lopu kesken.:D Demo on kyllä jotain niin ihmeellistä kun pelinopeuden laittaa -2, silloin pelinopeus muistuttaa oikasti jalkapalloa toisin kuin kilpailevan firman peli. Sori nyt kun meni vähän taas kilpailuttamiseks, se on vaan niin vaikeaa olla tekemättä niin.:rolleyes:

Mutta oli mulla asiaakin: mitenkäs tuo oikeiden joukkueiden lataaminen käytännössä toimii? Eli siis mistä ja miten tiimit ladataan? Kun en ole PESiä sitten 2009:n pelannut, ja siinäkin editoin joukkueet itse editorilla.:rolleyes:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Hirmuisen suurella innolla odotan PS3-julkaisua perjantaina, itse ostan myös Gigantista juuri tuon hinnan takia. Pitää heti kymmeneltä olla kaupan ovella, ettei pelit lopu kesken.:D

Ei oo pelekoo, onha kyseessä kuitenki pessi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Ei oo pelekoo, onha kyseessä kuitenki pessi.

Niin on, mutta Gigantin politiikkahan on ainakin mun mielestä ollut sellainen, että pelien hinnat ovat alempia kuin muualla, mutta niitä on varastossa vain muutama kappale. Näin ainakin itse olen joutunut huomaamaan. Siks haluan varmistaa, että saan pelin heti.:)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Mutta oli mulla asiaakin: mitenkäs tuo oikeiden joukkueiden lataaminen käytännössä toimii? Eli siis mistä ja miten tiimit ladataan? Kun en ole PESiä sitten 2009:n pelannut, ja siinäkin editoin joukkueet itse editorilla.:rolleyes:

Suosittelen tsekkaamaan täältä ohjeita: http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/89062-pro-evolution-soccer-editointi-option-filet.html

Odotellaan nyt vielä, että joku esim. täällä KonsoliFINissä saa pelin käsiin, jotta selviää varmasti tämän alueen bles koodi. Option filen ja oman pelilevyn bles koodin tulee täsmätä, jotta kyseinen tiedosto toimii.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Onko kukaan saanut peliä hyppysiinsä? Itse odotan innolla huomista. Taidetaan olla HC jengiä ku Fifahan on niin paljon parempi :) Hype ei ainakaan vaikuta aivan änärin ja fifan tasoiselta :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

En tiedä, onko XBOXille erikseen ketjua näille option file touhuille, mutta tässä olisi tuo Daymosin aikaansaannos:

Ok so here goes..
This file works if you have no access to Xbox Live, please install the Konami updates afterwards.. if youve updated already, you can erase your system data, the edit data and the konami data pack file to default your setting.


v1 You have the Bundesliga and Npower but you get to choose which league wont have any real emblems due to ingame space restrictions.
###Download Link###
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service


v2 coming soon will have all current season Bundesliga kits updated with more internationals and base copied players etc...

v3 Expect leagues from other countries
Linkki: Only Pro Evolutions • View topic - ~DAYMOS OPE ELITE PES2012 /WE2012 Npower & Bundesliga OF~
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Ensivaikutelmia kokoversio 1.01:stä:
-Molarit parempia kuin demo2:ssa, tosin en osaa sanoa kuinka paljon
-vedot menee mihin sattuu, ei siis välttämättä sinne päinkään mihin tatti osoittaa
-Ronaldolla on ruma ilme kansikuvassa
-Ihan hauskaa oli.


Blimp-kuvakulmaa ei tainnut olla demossa? Kyseessä on siis "piippuhylly"-kuvakulma, jossa näkyy kerralla koko kenttäpuolisko.
Yksinpelissä tuolla tuskin tekee mitään, mutta kun 2 tai enemmän samalla puolella niin voipi olla kätevä - tosin alle 32" HD:llä tuo taitaa puuroutua vihreäksi oksennukseksi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

No voi hemmetti kun piti tämä tänään ostaa, olin odottanut jo pitkään, mutta tietysti mun pitää sairastua juuri täksi päiväksi, eikä pysty sitä tänään hankkimaan.:mad: No täytyy kattoo jos huomenna pystyis jo hommaamaan.

Eikös PES 2011:ssä ollut jonkinlainen stadium-editori? Onko se myös tässä 2012:ssa? Jos kyllä, niin kuulostaa kyllä upealta.
 
Eikös PES 2011:ssä ollut jonkinlainen stadium-editori? Onko se myös tässä 2012:ssa? Jos kyllä, niin kuulostaa kyllä upealta.
Löytyy myös tästä ja ilmeisesti joitain pieniä parannuksia kyseiseen editoriin on tehty, mutta ei mitään suurempia. Ja kyllähän tämä maistuu juuri niin makealta, kuin demot antoivat odottaa. Nyt illalla BAL tulille.

BAL hahmo tuli luotua ja hän kantaa nimeä Maick Jakobsen. Kyseessä on tanskalainen hyökkäävän keskikentän pelinrakentaja, joka taitaa myös maalinteon (toivon). Pelaajan vahvuuksia ovat syöttäminen ja nopeus kokonaisuuden ollessa 58. Jakobsen on 178 cm pitkä ja painaa 75 kiloa (ketään ei kiinnosta). Ponnistuslautana maailmalle toimii FC Kaiserslautern, joka nuorukaisen poimi riveihinsä. Joukkueessa ei ole tarjolla hyökkäävän keskikentän virkaa, joten Jakobsenin pelipaikka on keskikentän oikealla laidalla. Nokkimisjärjestyksessä Maick on neljäntenä tälle paikalle. Harjoituspelissä Jakobsen sai heti tilaisuutensa. Tuloksena 55 min kentällä, yksi laukaus, 16 syöttöä (13 omille) ja yksi voitettu taklaus. Arvosana 6.0, joka ei kuitenkaan riittänyt managerille, joten seuraava ja samalla kauden ensimmäinen Bundesliga -matsi seurattiin katsomosta poppareita popsien. Tässä matsissa jengi otti 1-3 pataan. Seuraavaan peliin päästiinkin jo penkille Nurnbergiä vastaan. 64 minuutin kohdalla oli vuorossa 17 Jakobsenin Bundesliga debyytti ja pelipaikkana SS (Second Striker). Joukkue oli 0-1 tappiolla, joten hyökkäämään lähdettiin. Peli päättyi myös 0-1, mutta Jakobsen oli yksi illan onnistujista. Tuloksena siis noin 26 min peliaikaa, kaksi laukausta (yksi kohti maalia), 11 syöttö (kahdeksan omille) ja arvosana 7.0. Valkku onnitteli hyvästä pelistä ja joukkueen kapteeni kävi kertomassa, että mitä enemmän pelaat sitä enemmän opin tuntemaan joukkuekaverien pelityyliä ja he minun. Ei tässä tällä erää muuta. :)

Tasona Top Player ja 15min pelit.

Edit. Seuraava peli Bayern Münchenia vastaan seurataan katsomosta. Turpaan sarjakärjeltä 5-2 ja saldo kolmesta pelistä on nolla pistettä maalieron ollessa -6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

^ Ai että kun kuulostaa NIIIN mahtavalta! Kyllä mun on vaan pakko tänään tää saada, ei auta muu! Kyllä tuntuu taas niin hyvältä palata sen vanhan kunnon PESin pariin, siinä on vaan sitä jotakin mitä FIFAt eivät pystyneet tän parin vuoden aikana tarjoamaan. Demoa kun olen pelannut melkoisesti, niin kyllä PESin ja FIFAn välillä on sellainen ero, että kun FIFAssa maalia tuuletetaan nappuloita painelemalla, niin PESissä tuuletetaan ihan oikeastikin!:D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Noi veskat on järkyttäviä. Toivottavasti tulee joku korjaus piakkoin, sillä pilaa ainakin mun peli-iloa aivan törkeästi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

No niin, sainpas tämän hankittua! Pelasin ensimmäisenä matsinani Manchesterin derbyn Man City vs. Man Utd. Kestoa pelillä 30min, pelinopeus -2 ja vaikeustaso Top player. Peli lähti etenemään hiljaisesti, kuten oikeastikin jalkapallossa. Kummempia maalipaikkoja ei syntynyt ennen ensimmäisen puoliskon puoltaväliä, jolloin pääsin Edin Dzekolla läpiajoon, ManUn puolustaja ja David Silva vierelläni. Maalivahti De Gea lähti vastaan ja tein nopean päätöksen: syöttö Silvalle ja siitä tyhjään maaliin. Tilanne 1-0 Citylle. Ensimmäisen puoliskon lopussa ManU pääsi kuitenkin yllättämään keskitystilanteesta ja Wayne Rooney puski pallon lähietäisyydeltä ohi Joe Hartin. Maalivahdin syyksi tätä ei voinut laskea, pikemminkin löysän puolustuksen. Tilanne siis 1-1.

Toisen puoliajan alussa ManU otti lievän hallinnan pelistä ja rupesi rakentelemaan hyökkäyksiä, ja olikin lähellä jopa mennä johtoon. Cityn pelastivat kuitenkin milloin ManU-pelaajien huono sihti, milloin maalipuut, tai, mikä tärkeintä, Joe Hartin hienot torjunnat. Se siitä maalivahtien heikkoudesta! Kun 83 minuuttia oli pelattu, sain Citylle vapaapotkun suunnilleen vasemman kulmalipun ja rangaistusboxin välistä. Gareth Barryltä hyvä keskitys Silvalle, joka ei kuitenkaan saa kunnollista osumaa palloon. Peliväline kuitenkin kimposi ManUn puolustajasta ja vastikään kentälle tulleesta Cityn Mario Balotellista n. 6m päähän maalista. De Gea syöksyy palloa kohti. Samoin Silva. De Gea venyttää kätensä. Silva venyttää jalkansa. Silva ehtii ensin. GOOOAAALLLL!!!!! David Silva on tehnyt Citylle johtomaalin!
ManU yrittää vielä epätoivoisesti rakentaa hyökkäyksiä, mutta itsevarma City (minä:D) hoitaa puolustuksen kunnialla ja voittaa ottelun 2-1! Pelin jälkeen vielä makoisat highlightsit, joita kelpaa katsella.

Lyhyesti: Paras ja realistisin jalkapallopeli koskaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2012 [Hype ja toiveet]

Äsken pelatessani BALia kiinnitin huomion noihin kenttää hoitaviin janareihin. Pyörivät siis tuossa valikon taustalla aina silloin tällöin pitämässä kenttää kunnossa. Ja nyt siihen huomioni kiinnittäneeseen asiaan: Nyt olen päässyt joulukuuhun ja noilla jannuilla on TONTTULAKIT päässä! Tuli revettyä aika pahasti. :D
 
Ylös Bottom