Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2013

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Onkos kellään muulla ongelmia puolenvaihtojen kanssa? Tuntuu, että ihan randomilla lentää monesti joko katsomoon asti tai tippuu puolimatkassa odottavalle vastustajalle. Voihan se toki olla että en vaan ossoo, mutta vähän hassulta nuo välillä tuntuu.
 
Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Peli menee huomenna ostoon! Kokeilin demoa ja se oli sitä vanhaa magiaa! Tiedän jo että minulla on edessä mukavia aikoja! Jopa tekoälyä vastaan! Kun taas fifassa tekoäly oli liian konemaista ja mekaanista. Hidastuksista selvisi samantien pelin hienous!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Mitkä ihme pelaajat mulla on tuolla. Vaikuttaakohan tuo datapaketti? Carroll liverpoolissa ja kaikki vähän vanhat kokoonpanot. Oliko noin defaulttina? ensimmäinen data pakettikin ladattu.
 
Re: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Mitkä ihme pelaajat mulla on tuolla. Vaikuttaakohan tuo datapaketti? Carroll liverpoolissa ja kaikki vähän vanhat kokoonpanot. Oliko noin defaulttina? ensimmäinen data pakettikin ladattu.

Ensi kuun puolella tulevassa päivityksessä vasta ilmeisesti hoidetaan pelaajasiirrot kohdilleen. Eli jotain Option filea vaan lataamaan, jossa nuo olisi jo jotenkin hoidettu ensihätään. :)
 
Vastaus: Re: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Onkos kellään muulla ongelmia puolenvaihtojen kanssa? Tuntuu, että ihan randomilla lentää monesti joko katsomoon asti tai tippuu puolimatkassa odottavalle vastustajalle. Voihan se toki olla että en vaan ossoo, mutta vähän hassulta nuo välillä tuntuu.

Puolenvaihdot on mielestäni tosi herkkiä voiman suhteen. Vähän liian vähän poweria ja tulee onneton muutaman metrin tössäys. Treeniä vaan, itsellä noin viikon pelaamisen jälkeen alkaa aika hyvin napsua pitkät pallot kohilleen ja parempihan tämä systeemi on kuin PES 2012 jossa puolenvaihdot napsahti automaattisesti kohdalleen. Jos joku ei tiennyt niin RT tai R2 pohjassa samalla kun power bar täyttyy niin saapi pallolle korkeamman lentoradan.

Suosittelen lämpimästi kaikkia kokeilemaan peliä kokonaan ilman syöttöapuja. Se ei ole täysin sama kuin FIFAn manuaali syötöt(enemmän kuitenkin manuaalinen kuin PES 2012), koska pelaajien arvot vaikuttavat mielestäni paljon enemmän kuin FIFAssa. Aivan huikeaa kun homma alkaa toimimaan ja etenkin hyvät syöttelijät nousevat todella esiin. Oon ihan koukussa Valencian Tino Costaan ja Banegaan. Etenkin Banegalla on hienoa jaella kovia ja tarkkoja syöttöjä ympäri kenttää.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Löytyykö Yoytubesta hyviä PES-videontekijöitä? Esimerkkinä Fifan puolelta: Ksiolajiodept,airjapes,wepeeler...
Erityisesti become a legend sarjaa olis mukava katsella!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Yritin pelailla Onlinessa muutamia pelejä. Itellä oli manuaalisyötöt ja laitoin "pass supporttiin" similar levelin. Silti vastaan tuli koko ajan pelaajia, joilla oli tod. näk. pass supportit täysissä. Sen lisäksi peli oli todellista suofudista. Omat ukot liikkuivat tahmeasti ja syötöt lähtivät viiveellä. Yhteys näytti vain yhtä palkkia. En tiedä miksi? Ei hyvä..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Yritin pelailla Onlinessa muutamia pelejä. Itellä oli manuaalisyötöt ja laitoin "pass supporttiin" similar levelin. Silti vastaan tuli koko ajan pelaajia, joilla oli tod. näk. pass supportit täysissä. Sen lisäksi peli oli todellista suofudista. Omat ukot liikkuivat tahmeasti ja syötöt lähtivät viiveellä. Yhteys näytti vain yhtä palkkia. En tiedä miksi? Ei hyvä..


Pelaatko MLO:ta? Meinaan siinä ainakin kun on se perusjoukkue niin peli tosiaankin on suofutista :) Hitaita kun perkeleet ja syötöt menevät minne sattuvat ja tuo, että syötöt lähtevät viivellä niin pallonhan pitää olla täsmälleen jalassa ennenkuin lähtevät. Itselläni on hyvin vähän ollut nykymistä, mutta välillä tulee sellaisia vastustajia joilla on pirun huono nettiyhteys niin onhan se pelaaminen silloin tuskaa.

Itselläni näytti jo PES 2012:ssa aina ottelun alussa tuota yhtä palkkia, mutta ei nykinyt ikinä. Ikinä ei ole tainnut näyttää mulle enempää palkkeja.

Ja tuo haku systeemi on ihan turha, koska niinkuin mainitsit niin vaikka kuinka laittaisit SIMILIAR LEVEL niin tulee eritasoisia vastustajia. Niinkuin tuossa aikaisemmin kirjoitun tuosta RATING hommasta yms :)
 
Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Vaihdoin isolta kankaalta pikku töllöön ja sumensin kuvan 576 laadulle. Pelikokemus mukavan pessimäinen ja parantui huomattavasti. Pelissä vedot vaan tuntuu jotenki löysiltä. Minulla löytyy fifakin muutta aina kun tekee mieli pelata niin pessiä sitä Tekee mieli pelata. Fifaa sitten kavereiden kanssa :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Nyt on tullut 5 päivää tätä uutta PESsiä pelailtua ja päivä päivältä vaan maistuu paremmalta. Se tietysti on ollutkin alkujaan yksi kyseisen pelisarjan vahvuuksia, että kyllästymään ei pääse vaan mitä enemmän oppii ja näkee, sitä ennemmän peli vie mukanaan. Ihan rehellisesti voi sanoa että jokainen matsi tekoälyä vastaan on ollut ihan erilainen, eikä etukäteen huonompi joukkue välttämättä olekaan sen helpompi kuin joku kova tiimi, jos oma pelityyli ei vain toimi heidän tyyliään vastaan. Ja niissä pelityyleissä on eroa, äsken Lazio pelasi todellista taitofutista ja piti palloa, kun taas Gagliari keskittyi sikailemaan ja saikin 2 keltaista ja yhden punaisen kortin. :D Tällä kertaa ei myöskään ole tullut sellaista tunnetta että kone tekee maalin väkisin, eikä auta vaikka itse tekisi mitä taikatemppuja sen estääkseen. Viime vuoden PESissä niitä tilanteita tuli solkenaan, ja se olikin mielestäni pahin peli-ilon pilaaja. Mutta eipä tässä, FIFAa ei tänä vuonna tarvita kun on parempikin vaihtoehto olemassa. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Eka matsi MLO:ta vastaan oli juuri sitä, miksi en ole ikinä online-muotoihin lämmennyt.. Default ukoilla karmeeta suofudista. Pelaajat ei saa palloa haltuun ja jos saa ei sillä ehdi tehdä juuri mitään. Semmosta Suomen harrastesarjatasoa :(. Puoliajalla olin tappiolla 2-0, mutta toisella puoliajalla nousin takaa ohi (mukana muun muassa ensimmäinen saksarimaali tässä pelissä). Johtomaalin jälkeen vastustaja katkaisee yhteyden. Melko tyhjä fiilis jäi kaiken kaikkiaan :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Joo. Vaikeata löytää järkeä tästä pelimuodosta.. Kolmannessa pelissä tuli vastaan joukkue, jossa oli muun muassa Alexis Sanchez, David Silva, Ronaldo ja tota rataa. Asetuksena oli siis hakea saman tasoisia joukkueita. Mielekkyys nolla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Nyt on pakko vähän hehkuttaa :)

Pelailin tuossa eilen MLO:ta. Koska oli pakko saada vähän sijoitus rival rankingissä parannettua niin kauheella paineella hakemaan voittoja alle. No Sijalle 11 sitten loppupeleissä päädyin ja tiedossa on 1.4milj€ ylimääräistä mikä helpottaa ainakin itselläni huomattavan paljon. Tämän viikon tavoite sitten onkin nousta yleempään rankingiin missä isommat rahat jaossa :)

Mutta niin se hehkutuksen aihe. Muutama voitto alle samantasoisista pelaajista (löytyi eilen yllättävän paljon). Sitten tuli vastaan joukkue jonka Team strenght on 768 ja Rating oli 510. Itselläni nuo samat olivat TS 661 ja Rating 186. Eipä siinä kauhee kilppari puolustus vaan taktiikaksi. Pelattu 85min ja saan vaparin 25metristä. Ja Lazovic pamauttaa pallon häkkiin :) Peli siis tuossa vaiheessa 0-0 :) Kestin kuitenkin loppuun asti ja helvetin makia voitto tuli. Mahto vastustajaa vituttaa kun pelastin kolme tai neljä kertaa maaliviivalta.

Tästä on hyvä myöhemmin jatkaa :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Hehee, huomaa että on tullut muutama vuosi FIFA:aa väännettyä, kun ei tahdo oikein tässä pelissä pärjätä. Meikäläinen nimittäin majailee tukevasti Serie A:n jumbopaikalla kun yritän tuota master leagueta pelata. :D Seurana Chievo Verona missä nyt ei tosin mitään staroja pelaa, mutta huonosti menee siihenkin nähden. Puolustus kyllä sujuu, mutta maalinteko tökkii niin pahasti ettei ole tosikaan. Manual controlleilla kun pelaan, niin ne harvat kerrat kun pääsee kunnon maalipaikkaan innostuu niin paljon että laukoo pallon joko a)suoraan veskan syliin tai b)katsomoon. Noh, treeniä treeniä...yritän vimmatusti välttää sarjasta putoamisen! :p
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Hehee, huomaa että on tullut muutama vuosi FIFA:aa väännettyä, kun ei tahdo oikein tässä pelissä pärjätä. Meikäläinen nimittäin majailee tukevasti Serie A:n jumbopaikalla kun yritän tuota master leagueta pelata. :D Seurana Chievo Verona missä nyt ei tosin mitään staroja pelaa, mutta huonosti menee siihenkin nähden. Puolustus kyllä sujuu, mutta maalinteko tökkii niin pahasti ettei ole tosikaan. Manual controlleilla kun pelaan, niin ne harvat kerrat kun pääsee kunnon maalipaikkaan innostuu niin paljon että laukoo pallon joko a)suoraan veskan syliin tai b)katsomoon. Noh, treeniä treeniä...yritän vimmatusti välttää sarjasta putoamisen! :p

Millä vaikeus asteella pelaat? Koska taso erot ovat huomattavat. Top player tasolla pelaan itse ja sanotaanko näin, että melko realistista futista on ollut AI:tä vastaan. Netissä tietysti asia erikseen. Ajattelin jos ylläpito sallii niin saataisiin tännekkin PES 2013 huijari lista, koska itselläni tullut muutama RATING: 1000 vastaan ja aina ne on vetänyt lagi-cheatit jos on tilanne esim 1-0 mulle tai jopa 0-0. Ne on niitä, jotka eivät kestä tappiota tai tasuria.

HUOM: JOS KAIPAA REHTIÄ PELISEURAA NIIN ÖAITTAKAAN LIVE-PYYNTÖÄ VAAN.

Ja torstain jälkeen löytyy community johon saa liittyä nimellä: New FIN/Tku United. Myös muut kuin turkulaiset ;)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Millä vaikeus asteella pelaat? Koska taso erot ovat huomattavat. Top player tasolla pelaan itse ja sanotaanko näin, että melko realistista futista on ollut AI:tä vastaan. Netissä tietysti asia erikseen. Ajattelin jos ylläpito sallii niin saataisiin tännekkin PES 2013 huijari lista, koska itselläni tullut muutama RATING: 1000 vastaan ja aina ne on vetänyt lagi-cheatit jos on tilanne esim 1-0 mulle tai jopa 0-0. Ne on niitä, jotka eivät kestä tappiota tai tasuria.

HUOM: JOS KAIPAA REHTIÄ PELISEURAA NIIN ÖAITTAKAAN LIVE-PYYNTÖÄ VAAN.

Ja torstain jälkeen löytyy community johon saa liittyä nimellä: New FIN/Tku United. Myös muut kuin turkulaiset ;)

Miten tää Pessin netti ranking systeemi menee? En ota mitään tolkkua siitä? Onko mistään nähtävissä ranking taulukoita?
Sitten en myöskään tajua mitenkä nuo arvot menevät tässä pelissä? Torres 78? Hazard 85? Why?
 
Re: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Sitten en myöskään tajua mitenkä nuo arvot menevät tässä pelissä? Torres 78? Hazard 85? Why?

Ei kannata niitä overal-arvoja tuijotella, ihan yhtä tyhjän kanssa. Ne tarkemmat yksittäiset arvot on se millä on merkitystä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2013 [PS3/X360]

Morooo!

Mikäs olis tällä hetkellä suositeltavin OF? Oon tutkiskellut niitä mutta kun ei oikein saa päätettyä minkä lataisin. Valioliiga mulle se tärkein. Jotain myös luin, että olisi ollut ongelmia PES 2012 Data packin kanssa näiden 2013 OF:jen (WENB PES2013) kanssa... siis niinku miten ja miksi? Tosin mä olen poistanut kaikki tiedot PES 2012 suhteen joten ei taida vaikuttaa mitenkään siinä tapauksessa.
 
Ylös Bottom